Ga naar inhoud

mamasan : 6 oktober 2014 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben mama van twee lieve meisjes en heb sinds de zwangerschappen weinig borsten meer over.

Eerst had ik een c-cup en tijdens mijn laatste zwangerschap een volle F. Nu zijn ze weer terug naar ongeveer een c maar het is allemaal leeg vel en het hangt. Ik wil dus graag een borstvergroting en heb volgende week maandag (16 juni) een consult bij dr. Plovier.

Ik kan niet wachten tot het zover is. Ben heel erg benieuwd naar de mogelijkheden.

Wel ben ik een beetje bang voor een operatie. Ik ben nog nooit onder narcose geweest en het lijkt me heel eng.

Bestaat er trouwens iets als garantie bij een bv?

Heb al een beetje gelezen hier op het forum en vind het fijn om ervaringen van jullie te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Hoe is je consult verlopen?

Voor de operatie of narcose hoef je niet bang te zijn hoor.

Het was voor mij ook allemaal de eerste keer en het was echt zo voorbij.

Ik had gewoon heerlijk geslapen eigenlijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Afgelopen maandag ben ik op consult geweest en mijn operatie staat gepland voor 6 oktober. Spannend!!

Heb al veel goede dingen gelezen over plovier en ik begreep van Guzzi dat hij DE man is;)

(Guzzi bedankt voor je privé berichtje maar heb nog te weinig posts om te reageren)

Wat ik wel lastig vind is dat ik niet echt een idee heb hoe het eruit komt te zien maar dat zal vast iedereen hebben. Ik heb ook geen pas sessie gehad. Hij vroeg wat ik ongeveer voor cupmaat wil en hij heeft m'n borsten opgemeten.

Op de dag van operatie moet ik foto's meenemen van wat ik mooi vind en dan gaat hij dat 'maken'.

Hij zei waarschijnlijk rond de 500 a 600 cc (had ik zelf ook een beetje in gedachten, wil ongeveer een F). Nu heb ik een lege c cup. (Net twee zwangerschappen achter de rug).

Ik ben zelf 1,76 en weeg 61, normaal postuur dus, alleen heb op m'n buik nog veel losse huid. Als ik straks m'n volle boobs heb valt dat hopelijk minder op en ben ik meer in verhouding.

Maar ik vind het heel moeilijk om goede foto's te vinden van borsten. Ik kom wel mooie tegen maar als ik dan meerdere plaatjes heb lijken ze weer niet echt op elkaar... Of dan zijn het hele dunne lijfjes eronder wat het ook weer groter doet lijken..

Nog zoektips voor me?

Ik heb er wel zin in en kan niet wachten maar wel spannend omdat ik gewoon echt geen idee heb wat hij gaat maken. Het moeten ook geen voetballen worden..

Hij gaat ze trouwens dual plane plaatsen. Vrij pijnlijk begreep ik.

Zou drie weken vrij nemen goed zijn? Mijn man heeft sowieso twee weken vrij.

Heeft iemand ook ervaring met zwanger worden na een borstvergroting? In de toekomst wil ik misschien nog meer kindjes en dan wil ik niet hetzelfde overhouden als nu. Hele slappe hangende borsten.

Vind het sowieso fijn om alle verhalen van anderen een beetje te kunnen volgen. :)

Groetjes! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Het blijft lastig inschatten hoe het er straks uit komt te zien. Iedere borst is ook weer anders. Je kunt het eigenlijk maar gewoon over je heen laten komen.

De maat die je straks zal krijgen hangt ook een beetje van de projectie af van de prothese. Ik heb 535cc uhp gekregen en ben van een slappe C naar een volle G gegaan.

Super dat je man ook 2 weken vrij is om je te ondersteunen.

Zwanger worden na een borstvergroting is op zich geen probleem, maar je moet er wel rekening mee houden door gewichtstoename en hormonen kunnen je borsten wel verslappen/veranderen. Dit heeft verder niks met je protheses te maken.

Heel veel leesplezier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.