Ga naar inhoud

Tine_R : 25 juni 2014 : Dr. Myny : De Baronie : Brugge


Aanbevolen berichten

Hey hey,

ik ben nieuw op dit forum dus is het nog een beetje wennen. Maar ik ga deze namiddag op consultatie bij een zekere dotker Myny.

Heeft iemand hier goede dingen over gehoord? Of toch niet?

Hij werkt in de baronie te Brugge.

Alvast bedankt voor de hulp !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!!!

Wat spannend he zo'n consult. Myny zegt mij niks, maar zag even snel wel een topic van iemand die bij hem is geweest.

http://www.borstenforum.com/topic/5108-hhjss-5-april-2012-dr-myny-kliniek-de-baronie-brugge/?hl=myny

Als je gaat zoeken via de zoekbalk hier rechts boven op de naam van je pc of de kliniek dan kom er vast wel wat naar voren.

Veel plezier hier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hey hey

Volgende week is het eindelijk voor mij zover ! Woehoew !!

van een AA naar een goede B ! Eindelijk !

Maar voor het juichen echt kan beginnen, eerst nog de pijn verbijten...

Hebben jullie een aantal tips voor mij ?

Ik weet dat een elektrische tandenborstel al beter is dan een gewone.

buiten dat, nog iemand tips voor mij?

Dank jullie wel !!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi T,

Ik ben maandag 2x geopereerd en ik heb sinds vandaag last van een dikke, opgezwollen buik.

Heb vandaag voor het eerst extra tramadol geslikt naast mijn pcm. Ik dacht dat het daar mogelijk aan kon liggen. Weet niet wat voor pijnstilling jij neemt?

Ik hoop ook een antwoord te horen op je vraag.

Beterschap! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vorig jaar een bv gehad en toen slikte ik tramadol, toen was mijn buik ook flink opgeblazen! ik hield erg veel vocht vast, trekt wel weg!

ik heb nu ma 16juni een bv gehad en geen tramadol geslikt alleen paracetamol en geen dikke buik geen vocht..

weet niet of dit de oorzaak is drink nu wel de hele dag door groene thee scheeld misschien ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit is inderdaad normaal. Het is belangrijk om veel te drinken.

Je kunt bijvoorbeeld groene thee drinken om het vocht zo snel mogelijk af te drijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of het door je bh komt hoor,

ik had zelf ook vocht tussen mijn borsten zitten, dus kan ook gewoon zijn dat bij jou het vocht wat hoger zit ofzo

maar zeker weten doe k het niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet t idee dat t vocht is, ben verder niet zwaarder geworden op de kilo door de borsten na dan ;)

kan er ook niet veel over vinden of iemand dit ook heeft gehad? Het zit echt net onder de bh of het daar dus n beetje afknelt ofzo lijkt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.