Tine_R Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Hey hey, ik ben nieuw op dit forum dus is het nog een beetje wennen. Maar ik ga deze namiddag op consultatie bij een zekere dotker Myny. Heeft iemand hier goede dingen over gehoord? Of toch niet? Hij werkt in de baronie te Brugge. Alvast bedankt voor de hulp !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Hoi,Welkom op het forum!!!Wat spannend he zo'n consult. Myny zegt mij niks, maar zag even snel wel een topic van iemand die bij hem is geweest.http://www.borstenforum.com/topic/5108-hhjss-5-april-2012-dr-myny-kliniek-de-baronie-brugge/?hl=mynyAls je gaat zoeken via de zoekbalk hier rechts boven op de naam van je pc of de kliniek dan kom er vast wel wat naar voren.Veel plezier hier op het forum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tine_R Posted June 18, 2014 Author Share Posted June 18, 2014 Hey hey Volgende week is het eindelijk voor mij zover ! Woehoew !! van een AA naar een goede B ! Eindelijk ! Maar voor het juichen echt kan beginnen, eerst nog de pijn verbijten... Hebben jullie een aantal tips voor mij ? Ik weet dat een elektrische tandenborstel al beter is dan een gewone. buiten dat, nog iemand tips voor mij? Dank jullie wel !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRKS Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Ik ben ook aan de beurt volgende week en ook van een AA naar een kleine C cup. Dus ik lees even mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nies Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Hier staat eigenlijk wel alles wat je ff moet doen voordat je onder het mes gaat: http://www.borstenforum.com/topic/3729-checklist-borstvergroting/ succes next week Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tine_R Posted June 18, 2014 Author Share Posted June 18, 2014 Dank je wel !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
24andcounting Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tine_R Posted June 25, 2014 Author Share Posted June 25, 2014 Hey hey Net men borstvergroting achter de rug. Ben heel blij met alles... Maaaar mijn onderbuik doet nu pijn en staat wat opgezwollen... is dit normaal?Groetjes x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest doki Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Hoi T,Ik ben maandag 2x geopereerd en ik heb sinds vandaag last van een dikke, opgezwollen buik. Heb vandaag voor het eerst extra tramadol geslikt naast mijn pcm. Ik dacht dat het daar mogelijk aan kon liggen. Weet niet wat voor pijnstilling jij neemt?Ik hoop ook een antwoord te horen op je vraag.Beterschap! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yara331 Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Hallo dames,Dit is heel normaal. Het is vocht en verdwijnt na enkele dagen/ weken.Gefeliciteerd met jullie boobies.Groetjes Yara Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicole1987 Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 ik heb vorig jaar een bv gehad en toen slikte ik tramadol, toen was mijn buik ook flink opgeblazen! ik hield erg veel vocht vast, trekt wel weg!ik heb nu ma 16juni een bv gehad en geen tramadol geslikt alleen paracetamol en geen dikke buik geen vocht..weet niet of dit de oorzaak is drink nu wel de hele dag door groene thee scheeld misschien ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearll Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 hee,ik heb na mn bv geen tramadol geslikt alleen 's ochtends paracetamol, k was ook helemaal opgezwollen!is vocht! trekt na een poosje vanzelf weg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 Ja dit is inderdaad normaal. Het is belangrijk om veel te drinken.Je kunt bijvoorbeeld groene thee drinken om het vocht zo snel mogelijk af te drijven Link to comment Share on other sites More sharing options...
daantjoo Posted June 25, 2014 Share Posted June 25, 2014 over een dikke buik gesproken,ik heb juist een hele bolle bovenbuik heb het idee dat dit door de bh komt dit alles 'platdrukt'.kan dit kloppen?soms gewoon pijn in mn maag ervan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pearll Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 ik weet niet of het door je bh komt hoor,ik had zelf ook vocht tussen mijn borsten zitten, dus kan ook gewoon zijn dat bij jou het vocht wat hoger zit ofzo maar zeker weten doe k het niet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
daantjoo Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Ik heb niet t idee dat t vocht is, ben verder niet zwaarder geworden op de kilo door de borsten na dan kan er ook niet veel over vinden of iemand dit ook heeft gehad? Het zit echt net onder de bh of het daar dus n beetje afknelt ofzo lijkt het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.