Ga naar inhoud

Ervaring borstvergroting zorg/ nazorg Diana gabriels kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben het niet volledig eens met sommige commentaren hier, maar dat is ieder zijn mening. Ik heb hier mijn verhaal nog niet gepost door de miserie maar dat komt nog wel. Wel lees ik dagelijks al jullie verslagen :-) ben begin november geholpen door Vito Koeijers voor een liftnig met prothese 420 cc mentor dual plane. Kei sympathieke man, zou er zo terug voor kiezen (via diana Gabriels). Na de operatie kreeg ik van verpleegster bh (90 euro). Ze wist mijn maat niet. Ik zei dat ik net 20 kg was afgevallen en mijn huidige maat ook niet kende, maar dat ik voor de operatie 105D had maar dat dit door het gewichtsverlies niet meer kon kloppen en ook niet door de grotere cup die ik nu had! Na een week van pijn van afspannende bh ging ik naar lingerie speciaalzaak en bleek dat ik een 80G nodig had en de verpleegster had me een 105d aangesmeerd. Gevolg: taille veel te groot en cup veel te klein waardoor men borsten geen steun kregen opzij maar weggedrukt werden vooraan. 2 dagen later werd mijn linker tepel paars en rechterpaars bijna zwart. Naar Amstelveen gebeld en mocht direct komen, bij dr decates. Hij heeft knoopjes meteen verwijderd en los vel over de rechtertepel verwijderd waaronder een zwarte korst zat. Dit lijkt eng zei hij, maar komt goed, ik beloof het u. Moest ik alle dagen een silicoongaasje kleven en na een maand terugkomen en als ik ongerust was mocht ik foto mailen of vragen stellen. Na een paar dagen kwam er etter onder de korst uit. Foto gemaild en kreeg als antwoord: geen probleem, hoort bij het genzingsproces. Mijn neef is verpleger en zei dit is necrose. Was er niet gerust in en ben naar mijn eigen huisarts geweest die me onmiddellijk antibiotica voorschreef en een brief aan drs koeijers waarin stond dat die wond iedere dag had gedraineerd moeten worden, gespoeld, etc...ik had nog een mailtje gestuurd aan decates om te vragen of dit de correcte antibiotica was en hij zei: die is perfect. Toen ik aan drs decates vroeg of het necrose was, kreeg ik steeds negatieve antwoorden, tot na 2 weken hij zei: iedere korst is necrose. 3 dagen geleden begon er 2 handdoeken met vocht uit de tepel te lopen. Ik bel hem op en hij antwoord: dit is een goed teken, dit betekent dat de korst eraf komt. toen heb ik baar Diana gebeld en mijn verhaal gedaan. Zij heeft direct met Amstelveen gebeld en diezelfde voormiddag heeft drs Koeijers mij gebeld. Hei zei dat ik direct met antibiotica moest stoppen want deze geen effect had op wat ik voor had en dat ik gisterenochtend nuchter om 7u30 in Amstelveen moest zijn dat het necrose was en dat deze direct operatief moest verwijderd worden. Toen ik wakker werd had ik geen tepelhof, noch tepel meer. De necrose was zo die aangetast dat het niet meer te redden viel. Hier zit ik nu met een gat in mijn borst, en als het verband er af is, zie ik enkel vetweefsel. Diana heeft intern al klacht neergelegd en toen ik gisterenochtend om 8u30 wakker werd zei de verpleegster dat Diana al had gebeld om te horen hoe het was gegaan. Ook gisterenavond om 21 uur heeft zei me gebeld. Woensdag zie ik haar en word er tegen Decates officiele klacht neergelegd. Wij moeten 2,5 uur rijden om in Amstelveen te geraken maar wij hadden hem duidelijk gezegd dat wij dit alle dagen wilden toen, dat het om mijn gezondheid ging. Dus dames, voor mij absoluut geen drs decates meer voor een opvolging, en wat Diana betreft ben ik heel tevreden dat ik haar aan mijn zijde heb, want als je hier alleen voorstaat en van het buitenland komt weet je niet waar te beginnen. Heb de eerste operate 5400 euro betaald, bh 90 euro, zit al 4 weken thuis van mijn werk en er zijn er nog 3 bijgeschreven wat hier betekent dat je na 4 weken 40% loonverlies hebt en ben al 250 euro aan medicatie kwijt. Dit is nog het minste weet je. Ik ben emotioneel een wrak. Wat de kers op de kaart had moeten zijn na mijn gewichtsverlies om er een mooie stevige boezem op te zetten is uitgedraaid in een nachtmerrie. Toch ben ik blij met Diana, dat wou ik maar even zeggen :-) aan alle andere meiden: proficiat met jullie bbobs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee Bolleke wat een verschrikkelijk verhaal!

Zoals ik t nu dus begrijp ben je door Vito Koeijers geopereerd, toen kreeg je complicaties en heeft Decates het niet goed afgehandeld waardoor je nu dus misvormde borsten hebt wat niet meer goed komt?

Heb jij jouw protheses door de tepelhof gehad?

Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn..

Ik had gister een afspraak met Diana Gabriels maar werd een uur van te voren afgebeld omdat ze ziek was.

Ik was al een half uur onderweg en zat al bijna in Rotterdam.

Ik was mede doordat ik al meer vsn deze gevallen van op t laatste moment afzeggen etc. Ook gelijk klaar met Diana Gabriels, en heb direct in de auto op de terugweg naar huis gebeld naar Aestetics Beauty Clinics en een consult gepland met Vito Koeijers.

Deze chirurg had mijn voorkeur al, doordat ik op dit forum gelezen heb dat hij erg goed blijkt te zijn vooral in Anatomische protheses.

Deze afspraak ksn alleen pas 12 januari plaats vinden en 3 weken later moet mijn operatie al plaats vinden want heb mijn 2 weken vakantie al samen met m'n man en 1 week met onze kinderen al vast staan.

Ik baal hier dus ontzettend van, omdat nu straks alles in de soep loopt ivm tijd te kort.

Ik hoop dus dat ik met Vito Koeiers dus een goede keuze maak?

Is er voor jou verder nog wel hoop dat het goed komt dat je weet?

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee Bolleke wat een verschrikkelijk verhaal!

Zoals ik t nu dus begrijp ben je door Vito Koeijers geopereerd, toen kreeg je complicaties en heeft Decates het niet goed afgehandeld waardoor je nu dus misvormde borsten hebt wat niet meer goed komt?

Heb jij jouw protheses door de tepelhof gehad?

Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn..

Ik had gister een afspraak met Diana Gabriels maar werd een uur van te voren afgebeld omdat ze ziek was.

Ik was al een half uur onderweg en zat al bijna in Rotterdam.

Ik was mede doordat ik al meer vsn deze gevallen van op t laatste moment afzeggen etc. Ook gelijk klaar met Diana Gabriels, en heb direct in de auto op de terugweg naar huis gebeld naar Aestetics Beauty Clinics en een consult gepland met Vito Koeijers.

Deze chirurg had mijn voorkeur al, doordat ik op dit forum gelezen heb dat hij erg goed blijkt te zijn vooral in Anatomische protheses.

Deze afspraak ksn alleen pas 12 januari plaats vinden en 3 weken later moet mijn operatie al plaats vinden want heb mijn 2 weken vakantie al samen met m'n man en 1 week met onze kinderen al vast staan.

Ik baal hier dus ontzettend van, omdat nu straks alles in de soep loopt ivm tijd te kort.

Ik hoop dus dat ik met Vito Koeiers dus een goede keuze maak?

Is er voor jou verder nog wel hoop dat het goed komt dat je weet?

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen..

Is Nio niks voor je dan?

Zit zowel in Amsterdam als in Rotterdam, heeft korte wachttijd en levert goed werk en goede nazorg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jawel Livje, van drs Koeijers geen slecht woord. Drs Decates had dit veel vlugger, correcter en meer intensief moeten behandelen. Mijn borst is niet misvormd, ik heb rechts geen tepelhof meer en geen tepel, maar dit kan binnen een paar maanden operatief hersteld worden en daarna tepeltattoo. Staat me nog een lange weg te wachten maar mijn boodschap was gewoon dat ik heel tevreden ben over Diana want zij neemt al die administratieve rompslomp op zich, hoef niet te zagen wie wat gaat betalen, want al deze nazorg word vergoed, moet ik zelf niet eerst betalen en zij belt mij persoonlijk alle dagen voor de opvolging. Op mijn eerste consult bij haar heb ik ook 2 uur moeten wachten hoor, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. Hoe drs Koeijers genaaid heeft heb ik alleen maar lof gekregen,iedere dokter/verpleger hier zegt mij dat 4 weken na een operatie nog nooit zo een mooie gelijke littekens gezien hebben, die je al bijna niet meer ziet, en ik ben nog niet met ittekencreme bezig. Wat ik voorhad lag niet aan drs Koeijers, ik zou zo weer voor hem kiezen :-) en de complicatie op de tepel had ik in de beste kliniek van Europa kunnen hebben.

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bolleke, wat erg wat jou is overkomen en wat een ongelooflijke misser, zowel van Decates als van jouw huisarts. Goed dat je jouw verhaal wilt delen en ik vind het wel geruststellend dat Diana zo adequaat heeft gehandeld. Heel veel sterkte met je herstel. Hopelijk gaat het voorzover mogelijk nog wel goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, momenteel ben ik een emotioneel wrak, maar ik laat het hier niet bij, hier komt een staartje aan. Goed zal het komen mits nodige operaties nog, maar het zal alleen heel veel tijd in beslag nemen. Als ik er klaar voor ben zet ik mijn fotos in een prive album x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee Bolleke wat een verschrikkelijk verhaal!

Zoals ik t nu dus begrijp ben je door Vito Koeijers geopereerd, toen kreeg je complicaties en heeft Decates het niet goed afgehandeld waardoor je nu dus misvormde borsten hebt wat niet meer goed komt?

Heb jij jouw protheses door de tepelhof gehad?

Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn..

Ik had gister een afspraak met Diana Gabriels maar werd een uur van te voren afgebeld omdat ze ziek was.

Ik was al een half uur onderweg en zat al bijna in Rotterdam.

Ik was mede doordat ik al meer vsn deze gevallen van op t laatste moment afzeggen etc. Ook gelijk klaar met Diana Gabriels, en heb direct in de auto op de terugweg naar huis gebeld naar Aestetics Beauty Clinics en een consult gepland met Vito Koeijers.

Deze chirurg had mijn voorkeur al, doordat ik op dit forum gelezen heb dat hij erg goed blijkt te zijn vooral in Anatomische protheses.

Deze afspraak ksn alleen pas 12 januari plaats vinden en 3 weken later moet mijn operatie al plaats vinden want heb mijn 2 weken vakantie al samen met m'n man en 1 week met onze kinderen al vast staan.

Ik baal hier dus ontzettend van, omdat nu straks alles in de soep loopt ivm tijd te kort.

Ik hoop dus dat ik met Vito Koeiers dus een goede keuze maak?

Is er voor jou verder nog wel hoop dat het goed komt dat je weet?

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen..

Ik ben 29 oktober door vito koeijers geopereerd via diana gabriels, en ik ben dik tevreden had een maatje groter gewilt maarja ik was plat plat en 290cc paste. Heb ook anatomisch ben vandaag 6 weken en bh dag woehoeee.

ik ben daar heel goed opgevangen altijd super lieve mensen niet twijfelen komt goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb even gekeken bij jouw foto's maar idd prachtig!!

Volgende week maandag heb ik dan Eindelijk m'n consult bij Koeijers en weet dan m'n definitieve operatiedatum:)

Ik hoop zo dat het in de week van 9 feb lukt!

Ik heb er zo'n zin in, super spannend ook!

Ik heb ook zo goed als niks hoor, hoop ook dat er bij mij iets moois in past, heb zelf 350cc in gedachten. Lijkt me een mooie maat bij mijn figuur.

Welke dag ben jij geopereerd?

Weet jij ook welke dagen Koeijers opereert in Amstelveen?

Liefs Livje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.