Ga naar inhoud

Ingreep via tepel of oksel iemand ervaring mee?


Gast Bevertje

Aanbevolen berichten

Gast Bevertje

Hoi,

Ik zie dat de meeste vrouwen de ingreep d.m.v sneetje onder de borst heeft laten doen. Maar ik ben eigenlijk heel benieuwd wie er ingreep via tepelhof of oksel heeft laten doen.

Zelf ben ik wel nieuwsgierig om via oksel te laten doen. En hoe het litteken er dan uitziet.

Ik moet zelf nog afspraak maken voor consult bij dr. Nio en of hij dat ook via die weg doet.

Ik hoor graag de ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het via de tepel gedaan omdat hij tegelijkertijd een tepelcorrectie uitgevoerd heeft en mijn tepel wat heeft verkleind. Morgen mag de lijm eraf dus ik ben benieuwd hoe het eruit zal zien. (en dan nog zal het litteken eerst wat weg moeten trekken voor ik het definitieve resultaat kan zien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 1e bv was via de oksel. geen litteken (meer) te zien.

Vond het wel jammer dat de wissel niet via de oksel kon, dus 2e keer via sneetje onder borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

ik heb ze via de oksel!

ls je me toevoegt kan je mn fotootjes zien!

vind dat ze erg moeilijk genezen, maaar als het dalijk genezen zal je ze niet meer zien! dus heb wat om naar uit te kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is jammer. Bij mij zou het ook om een wissel gaan. Waarom kan dat niet via oksel dan?

Het kapsel moet verwijdert worden, en je moet schoongemaakt worden.

Volgens de pc kon dat niet via de oksel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou imprenciepen heb ik me de eerste 2weken helemaal niet geschoren en daarna niet echt goed kunnen scheren, nu kunnen mn armen goed omhoog gaat get beter, alleen ze zijn wel geirriteerd na het scheren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik de eerste keer ook via de oksel, maar 2e keer moest via borstplooi.

Scheren ging erg lastig, omdat je huid een tijdje gevoelloos is. Ik heb mijzelf flink gesneden de eerste keer, dus kijk uit bij het voor de eerste keer scheren onder de oksel.

Litteken is rechts totaal niet te zien, maar links wel, daar is het litteken nl rood. Als je het niet weet, dan zou je denken dat het gewoon een okselplooi is ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.