Ga naar inhoud

Nicole86 : 9 september 2014 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Gisteren was het dan zover!!

Ik heb ze!!! Boobies!!!! :)

Ik zal even een kort verslag geven van mijn ervaring!

Om 13.00 moest ik me melden toen was het wachten geblazen!

14.30 werd ik weg gereden naar de voorbereidings ruimte!

Dokter kolkman kwam naar me toe en ging aftekenen... Had nog foto's mee genomen om mijn wensen nog een keer duidelijk te maken!

Hij had 345cc rond voor me liggen maar was opeens bang dat het te weinig was!

Eenmaal aangekomen op de operatie kamer zei hij tegen een assistent van ik wil dat je 375 en 410cc gaat halen!

Toen mocht ik lekker gaan slapen! Eenmaal wakker was ik heel misselijk! En kreeg ik te horen dat er 345cc rond in was gegaan! Toen ik even ging spieken was ik hier heel blij mee!

Toen ik op m'n kamer aan kwam was m'n lieve vriendje er al!!!

Ben heel de avond en nacht heel misselijk geweest! Toch weer reactie op de narcose terwijl ik er wat voor gekregen heb!

Heb paar keer snachts pijnstillers gekregen!

Eenmaal sochtends heb ik wat gegeten en kwam de arts even langs!

Hij was heel te vreden over hoe alles was gegaan en eruit zag!

Even daarna werden de drains eruit gehaald! Dit vond ik echt z'n vervelend gevoel!!! Pfff!!

Niet veel later daarna kwam m'n mannetje en heeft me mee geholpen met aankleden! En toen lekker richting huis!! Nou zoveel mogelijk rusten! Heb nog wel heel veel last! Zal

Ook blij zijn als we paar dagen verder zijn eerlijk gezegd!!

Maar ben wel zeer tevreden over het resultaat nou alleen nog in laten dalen en hopen dat het dan helemaal super zal zijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.