Ga naar inhoud

Nicole86 : 9 september 2014 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ben nieuw hier.... Heb ook nog niet helemaal door hoe het werkt ;)!

Maar ga m'n best doen! Hihi

Ik zou graag een borstvergroting willen laten uitvoeren!

Heb al veel rond gekeken op internet!

Nou kom ik uit bij dr. Kolkman hij is pc in Breda in het amphia ziekenhuis!

Heeft iemand hier ervaring met hem?

Moet m'n eerste consult nog inplannen.... Maar zou graag eerst wat meer info over hem inwinnen!

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hi Ladys

Nog 2 weekjes en dan is het eindelijk zover! (Ben wel heel erg zenuwachtig hoor hihi!!)

Dan word ik geholpen door dr. Kolkman in het Amphia ziekenhuis in Breda.

Heb nou een 75B / 70C. En zou graag op een volle D en of E uitkomen.

Op het consult heb ik aangegeven dat ik graag een ronde implantaat zou willen hebben.

Hij had het toen over 290 of 325 cc dual plane. Nou heb ik vorige week gebeld voor een aantal vraagjes waar ik nog mee zat en toen is mij verteld dat hij ook 345cc rond besteld zou hebben ( Dit zou ik helemaal fantastisch vinden natuurlijk!)

Ga alleen nog wel een keer bellen vandaag of dit daadwerkelijk echt besteld is voor mij.

Omdat het nog maar 2 weken is gaat het er naar toe leven echt beginnen! J

Nou wil ik me goed gaan voorbereiden voor de dag zelf en erna.

Hebben jullie misschien goede tips voor mij. Iets waarvan je zegt dat mag je echt niet vergeten!

Thanks!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendinnetje is nu bij.dr Kolkman. Ze zijn nu bezig. Spannend ook voor jou zeg! Misschien dat ik ook nog een consult bij hem aan gaat vragen. Lekker dichtbij. Hoe lang is de wachttijd bij hem?

Op dit forum staan heel veel tips..doe maar eens kijken.

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,,

ow wat spannend:).. morgen is mijn dag:D

Ik zelf heb tot eergisteren gewoon zo min mogelijk me voor bereid anders dacht ik gek te worden van de zenuwen;)

Vandaag lekker het hele huis poetsen zodat dat even op orde is, was wegwerken , bed verschonen, genoeg boodschappen voor iedegeval een week in huis halen!

Verder joggingbroek mee, los topje die ik via me benen omhoog aan kan trekken. en een vestje met voorsluiting.

Ik ga nog maar snel een keer onder de zonnebank haha want dat kan ik voorlopig natuurlijk ook niet doen.

En lekker even uitgebreid douchen en me benen scheren enz...

haha ,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendinnetje is nu bij.dr Kolkman. Ze zijn nu bezig. Spannend ook voor jou zeg! Misschien dat ik ook nog een consult bij hem aan gaat vragen. Lekker dichtbij. Hoe lang is de wachttijd bij hem?

Op dit forum staan heel veel tips..doe maar eens kijken.

Liefs mij

O echt waar!! Wat leuk... Denk dat ik ook al contact met haar heb gehad. Moest ze om 11 uur binnen zijn? Spannend allemaal he;)!

Ja ik vind het een hele fijne man! Luistert goed en is een vlotte rustige man met z'n uitleggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,,

ow wat spannend:).. morgen is mijn dag:D

Ik zelf heb tot eergisteren gewoon zo min mogelijk me voor bereid anders dacht ik gek te worden van de zenuwen;)

Vandaag lekker het hele huis poetsen zodat dat even op orde is, was wegwerken , bed verschonen, genoeg boodschappen voor iedegeval een week in huis halen!

Verder joggingbroek mee, los topje die ik via me benen omhoog aan kan trekken. en een vestje met voorsluiting.

Ik ga nog maar snel een keer onder de zonnebank haha want dat kan ik voorlopig natuurlijk ook niet doen.

En lekker even uitgebreid douchen en me benen scheren enz...

haha ,

xxx

Oooo voor jou is het helemaal al bijna tijd? Wat ga je laten zetten? Hoelaat moet je binnen zijn?

Moet er misschien ook nog niet te veel mee bezig zijn?! Maar gaat automatisch ;)

Los topje is idd een goede waar je gewoon in kunt stappen! Zonnenbank ben ik ook al mee bezig hihi!

Als alles lekker geschoren is is ook wel fijn idd ;)!!

Ik wens je alvast heel veel succes en ook alvast veel plezier natuurlijk met je nieuwe boobies!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het mijn boobies day!!!

Zo super spannend!!

Spulletjes zijn gepakt alleen nog wat kleine dingentjes en ik ben er helemaal klaar voor!

Morgen nog even een keer heerlijk in badje liggen en m'n eigen even heerlijk ontharen... Haartjes even beetje doen! En dan hop de auto in!

Moet me om 13.00 uur melden! Pffff... zucht!!! Zo laat! Hihi

Mag om 7 uur in de ochtend voor het laatst 2 beschuitjes eten en dan niets meer!

Hoop dat alles goed gaat!!

Zal een verslagje schrijven na de operatie!!

Hoop dat ik een beetje kan slapen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.