krokketje Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 4 dagen na po. Is deze vorm normaal? Ik ben een beetje ongerust.
Guest Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Je protheses zitten nog heel erg hoog. Het heeft even de tijd nodig om te kunnen zakken. 4 dagen po is echt heel kort. Geef het even een paar weken de tijd. Je hoeft je nu nog echt niet ongerust te maken meid
100%me Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Komt helemaal goed! Jou reactie is net als die van mij 2 week terug. Ben nu 2 week en 1 dag po.je zult zien dat een week verder de vorm al veel mooier is
krokketje Posted June 17, 2014 Author Posted June 17, 2014 Dank u meisjes voor jullie reacties want ik ben echt zwaar in paniek. Toen ik ze voor de eerste keer zag was dit wel effe schrikken zo'n 2 monstertjes te zien:)ik heb de kliniek gebeld en heb volgende week terug een afspraak. Dan gaan ze de hechtingen eruit halen en controleren en krijg ik een borst band. Ik hoop echt dat alles goed komt!!
100%me Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Hahaha Ik herken dat. Na de 48 uur, toen ik mocht douchen, voor het eerst de bh af en ik kon wel janken. Vond het zooooo erg! Dacht ben ik hier nou zoveel geld voor neer gelegd? Maar nu,2 week verder, ben ik zo blij met ze een nog zullen ze gaan veranderen. Dus kalm aan, komt helemaal goed
NewbeeH Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Dat hebben heel veel meiden joh Ik denk dat het er bij mij straks ook zo uitziet. Wacht maar tot de vorm erin zit;-)
Katka Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Hmmm of het normaal is dat weet ik niet. Ik zou direct contact opnemen met pc en fotos mailen. Ik denk dat je een borstband krijgt en hoop dat het gaat zakken.
Katka Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Ik zat ook te twijfelen en heb ook fotos gestuurd. En heb meteen ook contact gehad met mijn pc. En hij heeft mij gerust gesteld en ik kon de band direct halen.Nu 2 wkn later en je ziet echt goed het verschil
Cubje Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Ik weet niet of dit normaal is....ik heb meteen een borstband gekregen, en dan worden de prothesen meteen naar beneden gedrukt....ze lijken me erg hoog te zitten... Een band kan helpen denk ik.... Sterkte ermee.....
krokketje Posted June 18, 2014 Author Posted June 18, 2014 Volgende week vrijdag krijg ik een borst band. Ben er op uit. Doet dit Veel pijn?
Soetkin Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Die borstband helpt inderdaad heel veel, ik had hem ook onmiddellijk omgekregen, moest dit 6 weken dragen.Ik vond niet dat het pijn deed, alleen een vervelend, drukkend gevoel op de borstkas.
Cubje Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Ik vond de eerste dagen de band wel wat pijnlijk, maar toen vond ik de sport bh ook pijnlijk.....dus nee, nu helemaal niet meer....ik vind het allemaal wel prettig zo ingepakt...geeft me een zeker gevoel.
Moeder Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Bij wie ben je geweest als ik vragen mag? Ben nieuwsgierig En heeft de arts je foto's ook gezien? Misschien ben jij ook 1 van de dames bij wie het zakken wat langer duurt. Succes!
krokketje Posted June 18, 2014 Author Posted June 18, 2014 Dank u voor jullie reacties! Ik tel de dagen af voor mijn borstband.Ik ben geweest in de Welness Kliniek bij Dr Visser. Ja kheb de foto's doorgestuurd. Kheb volgende week vrijdag terug een afspraak dan gaan ze nog is checken om me gerust te stellen:) en de borstband aandoen en hechtingen er uit halen.Ze steken wel tamelijk hoog maar ze zijden me dat de operatie nog ma net gebeurd is en dat ik geduld moet hebben en de borstband zal ook goed helpen.
Moeder Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Ik ben namelijk ook van diegene bij wie het mega lang duurde..Zag allemaal mooie borsten voorbij komen en die van mij waren na 6 week nog pet!Na 4 maanden begon het pas wat te worden...Kon dat woord geduld wel smoren!Moest trouwens wel grinniken o je uitdrukking monstertjes, geweldig haha
krokketje Posted June 18, 2014 Author Posted June 18, 2014 ;-) Ja ik denk spijtig genoeg ook dat dit mijn geval zal zijn. Veeeel geduld..
Vlinder Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Met die monstertjes komt t wel goed,die denderen straks ineens naar beneden,en dan zitten ook meteen je tepels op de goede hoogte. Tenminste daar gaan we natuurlijk wel vanuit
krokketje Posted June 19, 2014 Author Posted June 19, 2014 Dank u, je stelt me toch een beetje gerust. Ik zie gewoon veel fotos waar het er meteen goed uitziet maar sommige fotos zijn zoals die van mij in het begin.
eentweedrie Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 de mijne zagen er in het begin ook heel raar uit hoor ;-) (extreem opgezwollen en verkleurd... Ik had zelfs spijt van de operatie haha ) Maar elke dag worden ze een beetje mooier! Ik denk dat ze bij jou binnen een paar weken ook prachtig zijn!
caro66 Posted June 19, 2014 Posted June 19, 2014 Had ik ook, mijn meisjes zaten ook nog erg hoog in het begin , echt een rare vorm , na twee weken begonnen ze langzaam te zakken . Komt goed hoor ! pfffff na geduld komen eindelijk mooie !
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.