Ga naar inhoud

krokketje : 13 juni 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Je protheses zitten nog heel erg hoog. Het heeft even de tijd nodig om te kunnen zakken.

4 dagen po is echt heel kort. Geef het even een paar weken de tijd. Je hoeft je nu nog echt niet ongerust te maken meid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u meisjes voor jullie reacties want ik ben echt zwaar in paniek. Toen ik ze voor de eerste keer zag was dit wel effe schrikken zo'n 2 monstertjes te zien:)ik heb de kliniek gebeld en heb volgende week terug een afspraak. Dan gaan ze de hechtingen eruit halen en controleren en krijg ik een borst band. Ik hoop echt dat alles goed komt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Ik herken dat. Na de 48 uur, toen ik mocht douchen, voor het eerst de bh af en ik kon wel janken. Vond het zooooo erg! Dacht ben ik hier nou zoveel geld voor neer gelegd? Maar nu,2 week verder, ben ik zo blij met ze een nog zullen ze gaan veranderen. Dus kalm aan, komt helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat ook te twijfelen en heb ook fotos gestuurd. En heb meteen ook contact gehad met mijn pc. En hij heeft mij gerust gesteld en ik kon de band direct halen.Nu 2 wkn later en je ziet echt goed het verschil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit normaal is....ik heb meteen een borstband gekregen, en dan worden de prothesen meteen naar beneden gedrukt....ze lijken me erg hoog te zitten... Een band kan helpen denk ik.... Sterkte ermee.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die borstband helpt inderdaad heel veel, ik had hem ook onmiddellijk omgekregen, moest dit 6 weken dragen.
Ik vond niet dat het pijn deed, alleen een vervelend, drukkend gevoel op de borstkas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de eerste dagen de band wel wat pijnlijk, maar toen vond ik de sport bh ook pijnlijk.....dus nee, nu helemaal niet meer....ik vind het allemaal wel prettig zo ingepakt...geeft me een zeker gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij wie ben je geweest als ik vragen mag?

Ben nieuwsgierig :)

En heeft de arts je foto's ook gezien?

Misschien ben jij ook 1 van de dames bij wie het zakken wat langer duurt.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor jullie reacties! Ik tel de dagen af voor mijn borstband.

Ik ben geweest in de Welness Kliniek bij Dr Visser. Ja kheb de foto's doorgestuurd. Kheb volgende week vrijdag terug een afspraak dan gaan ze nog is checken om me gerust te stellen:) en de borstband aandoen en hechtingen er uit halen.

Ze steken wel tamelijk hoog maar ze zijden me dat de operatie nog ma net gebeurd is en dat ik geduld moet hebben en de borstband zal ook goed helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben namelijk ook van diegene bij wie het mega lang duurde..

Zag allemaal mooie borsten voorbij komen en die van mij waren na 6 week nog pet!

Na 4 maanden begon het pas wat te worden...

Kon dat woord geduld wel smoren!

Moest trouwens wel grinniken o je uitdrukking monstertjes, geweldig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook, mijn meisjes zaten ook nog erg hoog in het begin , echt een rare vorm , na twee weken begonnen ze

langzaam te zakken .

Komt goed hoor ! pfffff na geduld :102: komen eindelijk mooie :01: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.