Ga naar inhoud

Tips voor Vragen tijdens eerste consult BVG ! Help


Aanbevolen berichten

Owja misschien ook wel handig om te weten! Ze gaan het je waarschijnlijk sowieso vertellen maar dan weet je het alvast:

Alles zit bij de prijs in, behalve de medicijnen... Ze schrijven je Diclofenac, een anti-biotica en een maagbeschemer voor... De medicijnen worden niet vergoed dus de consulente zei dat ik rekening moest houden met +/- 50 euro extra. Vooral de maagbeschermer schijnt zo duur te zijn.

Goede vragen allemaal Nies! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is al vaker geweest maar benoem heb nog een keer...

Ik ben een mega goed voorbeeld hoe het niet moet..

luister-en-huiver

Moeder haalde wat in haar hoofd...ik wou borsten en wel meteen!

googel typ borstvergroting en hupaaaah 10-talen pagina's..

Hoe makkelijk willen ze het je maken..

Daarna pagina invullen en binnen 2 minuut een rinkelende telefoon met uitnoding dat je de volgende dag al kunt komen...

Leuk ook nog is geheel vrijblijvend!

Geweest en ja hoor alle vragen compleet overheen geluld en mega enthousiast na het passen kwijl in de mond!

En jawel compleet om, hupaaah datumpje plannen en gaan met die banaan!!

En nu.... spijt want ze zijn echt te klein! die D heb ik...maar ziet er niet uit als een D,

echt een tip pluk een paar gave fotos van je droomborsten, dan kan de chirurg haarfijn zien wat je nodig bent en kunt hebben...

En volgende vraag echt naar complicaties...blijf er over doorhameren!

Klinkt zo zoetzappig...maar ik ben een voorbeeld...complicatie gedraaide prothese, werkelijk geen porem!

Uit mn blote hoofdje.. Dr. Nio, Dr Demeyere en Plovier staan voor de her-operaties in maar er zijn er genoeg die de zooi afwimpelen...

En neem iemand met gigantische goede nazorg!!

Ik heb gekozen voor gemak, kliniek op nog geen 15 minutjes afstand...

nou ik wou dat ik naar Belgie was gereden!

spijt als haren op mijn hoofd...

Meid heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeft niet perse hoor, sommige vrouwen hebben gewoon smaller borstjes haha :P Ik heb ook een omvang van 80 en ik krijg 400 cc.. groter ging echt niet omdat ze dan te breed worden...

Hij meet de borsten op! De breedte en van je tepel naar de onderkant van je borst. Omvang heeft hij niks over gezegd

Ohja dat is waar! Nou dan moet het wel goedkomen :) ga hoe dan ook nog een keer op consult voor de operatie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx iedereen, heb 2 A4 vol met vragen, moet gaan lukken morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.