Ga naar inhoud

Nieuweling


Rosita100

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben hier net nieuw en ik kom er niet zo heel goed uit allemaal...

Op 23 juli a.s. krijg ik mijn borstvergroting in het St. Antonius ziekenhuis in Utrecht! :)
Ik heb er heel veel zin in alleen met 1 dingetje zit ik nog mee! De cc's!!

Ik ben 1.75 en 55 kg dus best tenger! Ik heb nu een kleine AA....
Ik krijg ronde protheses boven de borstspier!

Nu twijfel ik wel nog heeeeel erg tussen 260 CC en 280 CC.. Omdat ik het moeilijk vind en geen voorbeelden heb wil ik graag
jullie vragen mij te helpen en misschien wat eindresultaten om als vergelijkings materiaal te hebben is ook fijn.

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom!

Ik kom ook van een AA, heb nu een C. 265cc en 280cc gekregen ivm ongelijke borsten. Super blij mee :D ik heb ze dual plane, ronde protheses.

Ik heb ook extra high profile gekregen omdat ik ook erg slank ben. 1m68 en 52 kg.

Foto's in mijn galerij (wel alleen zichtbaar als je me toevoegd als vriend). Heb geen foto's van mijn voorsituatie. Mijn kleine borsten wil ik noooooit meer zien haha :D

Veel succes met je zoektocht.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee ik heb 275 cc gekregen. Dual plane rond van mentor high profile. Ik ben 1,66 en weeg 48 kilo. Ik kwam van een a'tje en heb nu een 65C/D. Ik voeg je wel toe dan kan je me foto's zien.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum!

Ik heb geen voorbeeld, maar het verschil tussen 260 en 280 is zo klein dat je dat waarschijnlijk niet eens zou zien.

Ik denk dan altijd dat je voor de grootste moet gaan zodat je nooit spijt krijgt achteraf ;)

Heel veel leesplezier en succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes !! ik heb 275 CC dual plane je kan ook mijn foto's bekijken :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom krijg je eigelijk op de spier? je bent best dun toch ben je dan niet bang dat je de prothese gaat zien? Wil je niet onzeker maken ofzo maar vraag het me gewoon af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom krijg je eigelijk op de spier? je bent best dun toch ben je dan niet bang dat je de prothese gaat zien? Wil je niet onzeker maken ofzo maar vraag het me gewoon af.

Ja, dat vraag ik mij eigen ook af. Ik had de eerste keer 280cc en onder de borstspier, omdat ik van mijzelf weinig tot geen borstweefsel meer had, maat 75AA.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom krijg je eigelijk op de spier? je bent best dun toch ben je dan niet bang dat je de prothese gaat zien? Wil je niet onzeker maken ofzo maar vraag het me gewoon af.

sorry maar ik vraag me eigen dit ook af... ik ben 5 cm langer maar wel 14 kilo zwaarder :blink::blink: en had een 75B.. en bij mij zie je nu van alles zitten.. ik wil je ook niet bang maken maar ik zal toch wel even voor de zekerheid vragen of achter de spier niet een betere plaatsing is...

en ff over het aantal cc... verschil is echt heel erg klein, dus zou zoiezo voor 280 gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Hoi hoi,

Ik ben hier ook nieuw, maar zag je topic voorbij komen en wilde ook even reageren.

Ik ben 1m78 en weeg 60 kilo. Vrij tenger ook dus. Ik heb 11 jaar geleden 295cc gekregen, ronde protheses, onder de spier. Ik begrijp ook niet zo goed waarom je boven de spier krijgt.

Ik zelf was voor de operatie helemaal plat en ging van niks naar B/C. Omdat ik nog erg jong was en nog tengerder als nu heb ik voor 295cc gekozen, maar als ik heel eerlijk ben, ben ik nooit tevreden geweest over de grote en de vorm. Vooral van de zijkant vind ik ze te rond/bol.

Ik ga nu dus ook voor een tweede operatie. Ik wil graag grote borsten en deze keer druppel vorm protheses.

Succes met je operatie meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb gekozen voor 300cc achter de spier, morgen is de dag :)

eerst nog eens een goed gesprek met de pc mss dat ik toch nog van maatje verander

heb nu een a'tje en wil een C

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik ben 1.69 en weeg 53 kilo. Heb 5 weken geleden 280 cc voor de spier gekregen en heb nu een hele volle c, zelfs D. Ik had genoeg borstweefsel door 2 zwangerschappen en de PC opteerde om ze voor de spier te plaatsen. Tot nu toe helemaal gelukkig, moet nog wat gelijk zakken maar wordt volgens mij helemaal zoals ik wou.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben toch maar voor 300 cc gegaan, dit is wat de ook verkoos, ik heb namelijk ook een smal bovenlichaam en wil toch nog een

beetje natuurlijke borstjes

aja achter de spier

thx ladies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.