Tha Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Hoi,Na 2 jaar lang twijfelen en veel gelezen op dit forum heb ik de stap gezet.Bevend heb ik mijn telefoon genomen en een afspraak gemaakt bij dr Segers in Heist op den berg voor te spreken over mijn borsten.Aangezien ik nog maar 21 ben was het toch al een grote stap ook al was het maar een consultatie na 15 kg afvallen is er helaas veel verdwenen van mijn mooie D cup en zijn mijn borsten enorm gaan hangen ;( .Dus heb ik afgelopen zondag mijn afspraak gehad bij dr Segers en waar ik voor vreesde er moest een lifting gebeuren en aangezien ik naar mijn D wou worden er ook prothesen gebruikt twijfel nog wel tussen 350 en 450 cc. Nu ik hierop veel lees, stel ik mij bepaalde vragen bij haar gesprek vertelde ze mij wat er ging gebeuren maar zij sprak wel niet over achter spier of ervoor. Ik vroeg ook wel prothesen ze gebruikten kreeg ik de uitleg ik werk hier al heel mijn carrière mee en zij geven een levenslange garantie.Ik was echt enorm overtuigd van haar maar lees nu zoveel hier, dat ik precies niet weet? Is dit normaal?GroetThajenna
Stellie Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Hoi, welkom!Hou er rekening mee dat levenslange garantie niet betekend dat bij bijv lekkage alles vergoed wordt. Doorgaans krijg je gratis nieuwe protheses en € 1000,00 operatievergoeding. Dit forum helpt je enorm om alles beter te begrijpen en een weloverwogen keuze te maken.Succes!!
Tha Posted June 17, 2014 Author Posted June 17, 2014 Hoi ,Dank je, ik denk dat zij mentor gebruikt ik zag dat jij dit ook krijgt?Maar bij lij is er niks verteld over dual plane en dergelijke?Groet
Stellie Posted June 17, 2014 Posted June 17, 2014 Hoi,ja ik krijg ook mentor. Ik zou wel navragen of je voor de spier krijgt of dual plane want je hebt verschillende protheses van Mentor. Misschien nog een consult inplannen?Groetjes
Tha Posted June 17, 2014 Author Posted June 17, 2014 Hoi,Ja ik dacht al te bellen, maar is dit misschien niet van toepassing omdat ik ook een lifting krijg?Zij heeft mij maar 1 prothese late zien...Groet
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.