Ga naar inhoud

Tips voor periode na bv


Aanbevolen berichten

Hi meiden!

Ik vroeg me af of jullie nog tips hebben wat betreft de periode na de borstvergroting.

Zo las ik al ergens dat het verstandig is om een kussen mee in de auto te nemen voor de terugweg en thuis de spullen die je veel gebruikt alvast op armhoogte te zetten.

Weten jullie nog meer tips, of dingen waar ik op moet letten/rekening mee moet houden voor de periode na de BV?

Alle tips zijn welkom!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Genoeg pijnstillers in huis mocht het nodig zijn . Bijvoorbeeld 1000 mg zetpillen paracetamol

- Extra kussentjes voor in bed , het in en uitstappen is de eerste week erg behelpen .

- 1 reserve sport bh . Zodat je om de dag er één kan wassen , en geloof mij dit is echt nodig :kez_11:

- onder je armen wassen is ook even afzien , pijnlijk , neem een watje met Eau de Cologne bijvoorbeeld

van Nenuco of een variant hiervan te koop bij elke drogist , echt heerlijk fris ook voor tussen je borsten.

- En natuurlijk het belangrijkste neem je rust !

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Inderdaad genoeg paracetemol en meestal krijg je nog meer medicatie mee

- Extra kussens voor in bed en op de bank zodat je met slapen rechterop ligt (raden ze je wel aan de eerste week zeker) en voor op de bank zodat je makkelijker zelf op kunt staan

- Inderdaad alles niet hoger dan je borsten hebben staan

- Qua voorbereiding zou ik zeker zorgen dat je huis helemaal spik&span is, dat gaat ook echt niet de eerste 1.5 week, daarna ben ik voorzichtig dingen weer gaan oppakken maar stofzuigen en dweilen mag echt niet.

- Ik zou voor onderweg in de auto ook een flesje drinken + wat te eten meenemen (ik had ontbijtkoek)

- Extra sportbh want zoals hierboven wordt gezegd moet je dit wel elke dag wisselen, ook ivm je wond

- Joggingbroeken oid; de eerste dagen ga je echt geen skinny jeans aan krijgen ;)

- Topjes die heel wijd zijn of knoopjes hebben zodat ze makkelijker aan gaan

- Washandjes! Daarmee kan je zelf voorzichtig je oksels wassen of iemand anders laten doen, daar zul je inderdaad niet gemakkelijk bij kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.