Ga naar inhoud

Foto's van BV via tepel


LadyLara

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Heb al veel gezien, gelezen en geleerd hier op het forum, maar ben nog niemand tegen gekomen die BV via de tepel heeft gedaan.

Wil hier heel graag foto's van zien nml en ook aan Frans Straten voorleggen hoe hij hier tegenover straat.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je ze graag via de tepel?

Of moet dat?

Ik hoop dat het litteken dan minder opvalt en lijkt me ook prettiger genezen dan een BH rand die steeds heen en weer wrijft. Ik ben getint (beetje Rihanna kleurtje zeg maar) en je weet nooit hoe het uitpakt. Ben bang voor donkere littekens onder mijn borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je dan de tepel eraf laten halen en het laten vullen of wil je een halve maan opening?

Je zou in dat geval alleen voor saline kunnen kiezen aangezien siliconen te groot zijn om door zo kleine opening te gaan.

Saline is een leeg zakje wat gevuld wordt met zoutwater zodra het in de borst zit...

In ieder geval succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, dit was ook iets wat mij heel veel bezig hield in t begin... De littekens... Maar achteraf valt het echt mee.

Zit nu idd een donker streepje, ben ook halfbloedje, maar vind het niet storend, ben pas 6 wkn po dus ze worden waarschijnlijk nog lichter.

Heb geen foto's van litteken in mijn album, maar als je me toevoegde kan je zien dat je er niks van ziet.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladyLara,

Ik ben via de tepel geopereerd. Ik ben zelf heel tevreden over, omdat ik geen litteken heb. Het valt me ook op dat hier op het forum, iedereen via de borstplooi laat doen. Bij mij is de incisie precies en netjes via het randje van de tepelhof gedaan, waardoor ik geen litteken heb. je ziet er niks van. Helaas kan ik geen PC vinden die mijn wissel via de tepelhof wil doen en daardoor blijf ik twijfelen/ uitstellen om een wissel te laten doen. ik heb liever geen litteteken.

Ik ben bij een aantal PC's op consult geweest en ik krijg alleen maar complimenten over mijn BV, hoe mooi het is gedaan en ook vragen ze gelijk waar de incisie is en daarna door welke PC ik geopereerd werd. grappige vond ik dat Dr. Blecourt bijv vroeg of ik zeker wist dat het via de tepelhof was gedaan Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het liefste een halve maan zo min mogelijk littekenweefsel, maar idd gaat dat lukken? Via oksel lijkt me heel pijnlijk! Ook hier kan ik weinig info over terug vinden helaas. Een tepellift heb ik iig echt niet nodig.

@Zara25 wat grappig mijn voorgaande consulten waren bij Blecourt, maar hij was geen voorstander van tepel. Kun je wellicht foto's uploaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee hee ik heb ze via mn oksel, en ze vallen er mooi in weg hoor ze zijn nu nog wat rood maar links zie je al bijna niet meer zitten!

zijn (als ze dalijk helemaal genezen zijn) imprenciepen onzichtbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Mijn vriendin heeft via haar tepel, zij is een jaar of 4 geleden bij Dr. Coenen (Antwerpen) geweest, is supermooi en je ziet er inderdaad niets van. Ik denk wel dat je alleen kleinere prothesen kan laten plaatsen op deze manier (zij heeft een kleine C cup nu, had voor haar bv vrijwel niks).

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.