Ga naar inhoud

NewBeeH : 19 juni 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hai allemaal, Ten eerste: Fantastische site!

Mijn naam is Helena, 29 jaar en 19 juni '14 word 'mijn datum' ;-)

Ik word al bloednerveus als ik eraan denk en blijf maar hopen dat ik op het uur van de waarheid de wachtruimte niet uit ren... Ooh my... Hebben anderen hier ook last van(gehad)?

Ik voel mijzelf echt een enorme Sissy als ik deze site bekijk.

Ik word behandeld Dr Nio en ga van een A-cup naar een D> 450cc Dual Plane/ High Profile

Iemand een paar relaxtips??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Stress voor een bv is heel herkenbaar,het is ook allemaal heel spannend, en je bent echt geen sissy hoor, het is ook best een hele verandering die gaat plaats vinden, maar probeer voor ogen te houden wat je er voor terug gaat krijgen,

Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het een beetje over je heen te laten komen, het komt echt allemaal goed

In de tussentijd kan je misschien al wat voorbereidingen gaan treffen, omdat je je met dual plane toch een aantal weken aan regels zal moeten houden.

Ga bijv al vast dingen die je vaak gebruikt op oog hoogte leggen, kleding uitzoeken met rits of knoopjes, huis aan kant etc,

Zelf kan ik goed relaxen onder de zonnebank, of lekker een terrasje pakken, een dagje uitwaaien tijdens een strandwandeling, en denken aan dat je na je bv met een mooi gevulde bikini op het strand kan liggen :6:

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor de tips babe!!!!Heb in bijna al mijn vrije uren(voor en na mijn werk) allemaal 'dates' gepland Naar de kapper gaan etc hoort daar ook bij;-) Misschien nog een vraag, voor iedereen die hem kan of wil of überhaupt weet te beantwoorden...: Ik wil een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Dr Nio adviseerde mij de Eurosilicone/450cc/ high profile/85% gevuld. Mijn borsten staan iets uit elkaar en volgens de doc wijst een van mijn tepels ook iets naar buiten(Zelf nog nooit gezien!goh wat een tekortkomingen allemaal)

Ik probeer een beeld te creëeren hoe het er uit komt te zien. Lukt me momenteel alleen niet...Help.. Anybody:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!

Wat je schrijft dat heeft bijna iedereen hoor. Het is gewoon gezonde spanning ;)

Voor je het weet is je datum daar en die dag vliegt echt zo voorbij.

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat al beschreven in mijn 'voorsteltopic', maar ik ben nu bijna aan de beurt en kan het eerdere bericht daar niet verwijderen of verplaatsen.

Het is vandaag maandag 16 juni en ik ben al hartstikke zenuwachtig.

Eigenlijk was ik het al vanaf de dag dat de operatiedatum bekend werd gemaakt..Maar nu komt het Echt dichtbij!

De weken zijn werkelijk omgevlogen

Nog maar 2 nachten en 3 dagen wachten

Gepland staat:

SLAZ door Dr Nio

Duall Plane/ 450cc/ 85% gevuld/ high profile/ Eurosilicone (D cup)

Maar ik twijfel nog over de maat

Ik heb dus(heb ik al eerder over geschreven) een tepel die iets naar buiten wijst. Volgens Dr Nio wordt deze zgn afwijking meer zichtbaar of juist erg zichtbaar des te groter de borsten worden.

Ook staan mijn borsten uit elkaar.

(Allemaal te zien op de foto's)

Nog maar 2 nachten en 3 dagen.......*zucht* ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil je alvast succes wensen voor je operatie zal allemaal wel goed komen Dr. Nio heeft er een goede kijk op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid het gaat helemaal goed komen. Je bent in goede handen bij Nio.

Ik zal je topics wel even samenvoegen en je titel aanpassen.

Na je operatie kun je hier dan ook je verslag plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Esmiralda!fijn;-)

En ga ik gelijk even doen Amvh84 Ik ben bang dat ze te groot worden(ja, klinkt stom I know) maar ze moeten me ook niet id weg gaan zitten en ik twijfel ook omdat ik bang ben dat het Miss te groot is voor mijn lichaam. Ik ga er morgenochtend gewoon nog even over sparren met de doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof me ik heb er nachtmerries over gehad... Dat ze veeel te groot waren.

Het valt me zo mee in het echt.. Ben echt blij dat ik uiteindelijk voor de 500 ben gegaan en niet voor de 450 ( mijn heupen zijn best breed 92,5) dus past er mooi bij

Succes en doe waar jij je goed bij voelt.

Nio is heel eerlijk.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent in goede handen bij Nio hoor meid!!

Ook ik twijfelde tussen 400-450 cc en... Heb 500 cc gekozen.. Hp, 85%, dual plane. Keuze hiervoor was dat ik mijn lege zakjes echt goed opgevuld wilde hebben, maar ook geen uiers wilde en Nio verzekerde mij dat dit niet zou gebeuren.. En hij heeft gelijk gehad!!;-)

Successss!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meiden!Thanks voor de support. Dit forum heeft mij tot aan het moment van de operatie geholpen.

Ik was nog nooit eerder geopereerd nl en was dan ook erg nerveus.

Donderdag 19juni. Om 0645uur stond ik al in het SLAZ en kon direct het charmante operatiejurkje aantrekken. Ik was bang, echt bang Dat kunnen jullie je(misschien) niet voorstellen, ik was bijna weggelopen. Maar ik bleef, ik had hier tenslotte al tien jaar naar uit gekeken.

Het aantal cc:

Omstreeks 0700uur kwam Nio mij aftekenen. Wij hebben het nog kort over het aantal cc gehad en besloten toen samen dat het toch een 400cc ipv de 450cc zou worden.

Ik gaf bij Nio aan dat ik een D ontzettend mooi zou vinden maar bang was voor een E cup. En die kans zat er bij mij dus in zei Nio, vandaar dat maatje kleiner.

De operatie:

Brrrrr Maar dan kan ik mij niets van herinneren! Om kwart voor acht lag ik al in de OK. Eer ik onder narcose ging,stelden alle mensen zich in de OK aan mij voor. Dat was al een hele geruststelling, want ze leken mij allemaal aardig(dat doet toch iets met je). Tot het moment van in slaap vallen hield een vrouwelijke zuster mij aan de praat om mij gerust te stellen. De laatste seconden kan ik mij nog herinneren hahaha Ik riep nog even snel:Neeeeee! Maar ik was al te laat

Toen ik weer wakker werd, was ik ontzettend benauwd. Ook voelde ik een enorme druk op m'n borst. Na ongeveer 10 minuten, werd ik alweer naar mijn kamer boven gebracht.

Thuis:

Ik heb het tot circa 1400uur benauwd gehad. Vreselijke druk op m'n borst,maar he Wat wil je! Rond 1500u mocht ik alweer naar huis. Ik kon mij amper bewegen en was daarom ook erg blij met de hulp die ik thuis kreeg van mams en zusterlief. Ik kon dus echt niets alleen.. En wat een pijn..Maar zeker goed dragelijk!!!

Vrijdag 20 juni, 1 dag PO

Vandaag gaat het gelukkig al stukken beter! Ik heb de gehele nacht doorgeslapen en toen ik wakker werd voelde ik mij alleen wat stijf.

Ik heb het een en ander aan medicatie voorgeschreven gekregen, maar ikwil eigenlijk alleen paracetamol en diazepam(diazepam voor het slapen gaan).,gebruiken.

M'n boobs staan nu vrij ver uit elkaar en m'n sportbeha klemt mij helemaal af....Gaan ze nog naar elkaar toe of zal ik zo'n band halen?

Ik zal vast niet hebben beschreven of opgeschreven But Im in Heaven!!!!Mijn concentratie is nogsteeds 0.

Als je iets wilt vragen,vraag maar raak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Helena.

Dat je dit verslag al kan schrijven na 1dag PO knap hoor.

Ik heb die sportbeha toen een klein stukje minder strak gedaan je moet natuurlijk wel lucht krijgen.

Veel sterkte met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ank, verbaasd mij ook hoor..Ik ben nu drie dagen PO, misschien komt de klap nog, maar kan ook steeds meer. De druk op de borst is er nog wel, maar ik kan mezelf zelfs alweer bijna helemaal aankleden(alleen de bovenkant nog niet;->)

Ik heb nu een tussenstuk bij de sluiting van m'n sportbeha zitten, en dat helpt al enorm!(kan weer ademen!!! Hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 juni: 1 week PO!!!

Ik voel mij net quasimodo..! Ik kan mijn schouders gewoonweg nog niet rechten en ik loop ook nogeens heel langzaam.

Ik heb het idee dat de zwelling in mijn borsten wat afneemt,daar mijn sportbh op sommige punten iets losser zit.

Ze staan Heerlijk statig vooruit, maar ik heb niet het idee dat ze zakken. Ik weet niet hoelang het duurt voordat dat proces begint, maar misschien ben ik ook weer eens *veelsteongeduldig*

Ik moet voor mijzelf oppassen dat ik niet teveel doe. Ik kan mijn armen al redelijk goed optillen,moet mijzelf dan ook steeds corrigeren het niet te doen(!)

Elke ochtend als ik wakker word voel en zie ik aan mijn handen dat ik vocht vasthoud

Ook mijn buik is nogsteeds Enorm opgezwollen

En daarbij kan ik ook nog niet naar de wc (If you know what I mean...)

Ik voel mij over het algemeen best lekker, probeer elke dag even een wandelingetje te maken ook

Ik ben soms wat duizelig en kortademig, maar als dat het enige is;-)

Op naar week 2!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ik zie net dat jij schrijft dat je buik is opgezwollen. Ik ben nu een dag PO en heb ook het idee dat mijn buik opgezwollen is en het voelt ook pijnlijk aan.. heb je hier nog tips voor? :) De pijnstilling zorgt er in ieder geval niet voor dat die pijn minder wordt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daanie!

Mijn buik deed ook pijn en was keihard.

Ik dronk heel veel water, en of het nou veel hielp weet ik niet Maar voelde mij met de dag wel beter. Ik ben even wat langer dan een week PO nu en hij is nogsteeds wat 'opgezwollen'

Maar doet geen pijn meer!

Ik denk dat het ook door de narcose komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.