Ga naar inhoud

effe voorstellen


sandra 1971

Aanbevolen berichten

hallo,ik ben sandra,woonachtig in de provincie antwerpen,in de kempen.ik ben 43jaar heb twee zonen van 18 jaar.ik heb 29 augustus 2012 een borstvergroting gehad,waar ik niet tevreden over ben en wou eens kijken of er mensen zijn met hetzelfde probleem en of daar misschien oplossingen voor zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Sandra,

Welkom op het forum!! Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je BV. Wellicht kun je er iets meer over vertellen, zoals waarom je niet tevreden bent en bij welke chirurg je bent geweest...

Zodat we in oplossingen voor je kunnen denken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,sorry,ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt,heb nu eindelijk men bericht terug gevonden.ivm meer informatie,ik ben destijds ,juli -augustus enorm veel afgevallen door een een heel stressvolle situatie,ik was totaal uitgemergeld en had niets meer in mijn borsten zitten,dat was alleen nog huid .na jarenlange onterechte complexen te hebben gehad,vanaf mijn 13e jaar,besefte ik pas ,toen alles weg was,wat voor mooie borsten ik altijd eigenlijk wel had gehad,vooral door jarenlang te fitnessen.Dus met alleen dat overschotje huid kon ik niet leven,ben via mijn huisarts naar dr d'hulst in herentals gestuurd.tijdens het eerste gesprek was ik al van mening dat er zeker een lifting moest gebeuren,want ik had het gevoel dat dit absoluut nooit meer goed kwam door alleen een opvulling,vergroting dus.maar mijn man wou geen lifting vanwege de littekens,dus zo is het dan ook gegaan,enkel de bv onder de spier,ik had altijd een kleine b cup,dit werd een kleine c cup,330cc ronde vorm,de namen en merken zoals jullie hier neerpennen,daar heb ik nog nooit van gehoord en ben er dus niet bekend mee.in het begin was alles zeer opgezet en gezwollen en ik heb 15 weken een hele strakke band boven mijn bosten moeten dragen,omdat de siliconen niet wilden zakken.bleek nadien ook dat mijn spieren veel te kort en te strak waren door het trainen,dus konden ze niet zakken,in december is hier een hersteloperatie aan gebeurd,de spier is losgemaakt en men heeft er een holte ingelaten om alsnog te kunnen zakken en het gevoel was iets beter.maar nu,de complexen zijn eens zo erg weergekeert,durf en kan niet zonder bh lopen,ook niet s avonds thuis,durf ze aan mijn man weer niet meer tonen,ik schaam me dood,want het is een afzicht?De lifting had moeten gebeuren,zowizo.de siliconen blijven zitten,nog redelijk hoog,maar soit,maar mijn vel en tepels vallen over de vorm naar beneden,dit is zo lelijk,ik voel me er zo slecht bij.ik ben trug geweest naar de chirurg en ze stuurt me wandelen,heb het beeld van een 25jarige vrouw voor me,krijg ik als antwoord.dit hangerig gevoel had ik voor 2jaar nooit,dus ik ken dat niet en wil het niet,constant trek ik het vel naar boven om het weer op zen plaats te brengen,voel me nergens op men gemak en durf niets van mooie kleding meer aan,geen enkele bh zit goed,het vel schuift er gewoon onderdoor.ik ben vorige week naar een andere chirurg geweest en die wil me wel helpen,hij zag meteen dat de siliconen verkeerd geplaatst waren,dat kan hij niet weghalen,maar de lifting wil hij doen.maar natuurlijk is dit een 2e maal heel veel geld,wat ik niet direkt voor handen heb en voor moet sparen,maar het liefst van al wil ik het gisteren laten opereren,ik wil echt van dit gevoel vanaf en wil weer mooie stevige borsten,zoals vroeger.heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat erg dat je je borsten zo afzichtelijk vind meis...

Ik heb ervaring met een lifting, ook veel afgevallen, heb wel een grotere prothese, 450 cc. Je kunt mijn foto's zien in de galerij. Ik ben heel content van mijn chirurg, misschien dat je daar ook eens een second opinion kan laten doen?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.