Ga naar inhoud

Bang voor resultaat borstverkleining


Aanbevolen berichten

Hallo dames, vorige week ben ik voor het eerst bij een pc geweest in Heerlen en deze heeft de verzekering om toestemming gevraagd. Zij verwacht dat het wel gaat lukken omdat mijn bmi laag is en ik een E cup heb.

Nu heb ik het afgelopen weekend me flink verdiept in pc's en ik heb een afspraak gemaakt bij dr. meesters-Caberg in Sittard voor 30 juni omdat ik daar (ook hier) hele goeie dingen over lees... De toestemming van de verzekering moet ik dan laten omzetten.

Ik kijk ook heel veel naar voor en na foto's en daar zijn hele mooie bij, waardoor het echt gaat kriebelen en ik het het liefst z.s.m. Wil doen, maar er zijn er ook bij waar ikzelf echt niet tevreden over zou zijn (zie foto). Dit heeft dan meestal te maken met verschillende grootte van de borsten en vormen/plekken van de tepel en de tepel niet in het midden van de tepelhof. Ik wordt hier nogal bang van. Hadden jullie dit ook en hebben jullie zelf foto's van een verkleining/lift zonder prothese? Alvast bedankt! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn foto,s van voor en na de operatie staan in mijn gallerij ..ben zo,n 12 weken geleden geopereerd .

Twijfel heb ik helemaal niet gehad ...want de voor situatie was zo dramatisch ...dan kon alleen maar beter worden .

Ben dan ook zeer blij met het resultaat ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Vienna,

wat een moeilijke beslissing is het hè? Ik ben nooit zo bang geweest voor littekens, maar was ook bang om met iets lelijks te blijven zitten.

Als je me een vriendschapsverzoek stuurt kan je de foto's van mijn lift bekijken (ik heb geen protheses)

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.