Ga naar inhoud

Cassie : 27 mei 2021 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi Cassie, ik ben nu ook ongeveer 10 dagen ver en  ervaar hetzelfde, eerst ongevoelig nu overgevoelig, maar dat is volkomen normaal, staat ook op het formulier die we van De Meyere meekregen dus niet mee inzitten :) hopelijk strekt het snel weg, voelt erg ambetant aan. Ik heb ook het gevoel dat mijn bh teveel op de wondjes duwt ofzo, weet niet of dat goed of slecht is.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Lolo2121 zei:

Hoi Cassie, ik ben nu ook ongeveer 10 dagen ver en  ervaar hetzelfde, eerst ongevoelig nu overgevoelig, maar dat is volkomen normaal, staat ook op het formulier die we van De Meyere meekregen dus niet mee inzitten :) hopelijk strekt het snel weg, voelt erg ambetant aan. Ik heb ook het gevoel dat mijn bh teveel op de wondjes duwt ofzo, weet niet of dat goed of slecht is.. 

Sinds gisteren begin ik de wondjes ook wat te voelen. Nuja, donderdag mag ik op controle, benieuwd wat hij gaat zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb jij ook het gevoel dat de pleisters wat loskomen? Door de hitte van de laatste dagen heb ik ook best veel gezweet.. Ik wil ze wel vervangen maar ben ook beetje bang dat ik het verkeerd zal doen of dat er misschien bacteriën in kunnen geraken.. heb een heel gevoelige huid voor littekenvorming, vandaar.. Ik zie ook dat sinds 2 dagen mijn plakker aan de rechterkant wat vuil lijkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Cassie zei:

Mijn éne plakker is indd los gekomen. Ik ga vanavond een badje nemen en dan vervang ik ze. Ik vermoed dat jij ook een setje reserve hebt gekregen? Het moet uiteindelijk nog maar een dag of vier blijven kleven.

Ja ik heb ook twee nieuwe meegekregen in noodgeval, zal ze vanavond ook vervangen en dan misschien de rest van de dagen mij wat wassen met een washandje ipv douche, wil echt niet dat mijn wonden gaan ontsteken ofzo..  Hoe gaat het nog voor de rest met jou? Niet teveel last? Nu ze bij mij aan het zakken zijn voel ik precies wel een soort ambetant gevoel als ik wandel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral gigantisch veel last van mijn overgevoelige tepels, voor de rest merk ik niks. Ik heb deze week ook gemerkt dat ze zo wat begonnen te wippen tijdens het wandelen, maar een nieuwe sportbh heeft dat euvel verholpen. Maar in mijn geval denk ik niet dat dat iets met zakken te maken heeft. Ik zie alleszins niet veel verschil met dag 6 en dag 10 in mijn foto's.

Zonet de plakker die los kwam eens vervangen. Het wondje ziet er zeer mooi uit! Ik ga nog moeten beginnen geloven dat De Meyere een kunstenaar is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Cassie zei:

Vooral gigantisch veel last van mijn overgevoelige tepels, voor de rest merk ik niks. Ik heb deze week ook gemerkt dat ze zo wat begonnen te wippen tijdens het wandelen, maar een nieuwe sportbh heeft dat euvel verholpen. Maar in mijn geval denk ik niet dat dat iets met zakken te maken heeft. Ik zie alleszins niet veel verschil met dag 6 en dag 10 in mijn foto's.

Zonet de plakker die los kwam eens vervangen. Het wondje ziet er zeer mooi uit! Ik ga nog moeten beginnen geloven dat De Meyere een kunstenaar is.

 

Fijn om te horen! Ik ga ze straks ook vervangen. Ben benieuwd! IK hoop ook dat het mooi in de borstplooi gaat vallen. Heb geen grote implantaten dus misschien dat het gewoon in de schaduw zal vallen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hai Cassie, leuk om je operatieverslag te lezen. En fijn dat je vrijwel geen last hebt gehad en je herstel zo goed ging. Las dat je ook motiva round hebt. Die heb ik ook, alleen bij mij zijn ze dual plane geplaatst en niet voor de spier. Zou ik ook met je mee mogen kijken in je album? Zal je ook toevoegen tot mijn album:-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, RN27 zei:

Hai Cassie, leuk om je operatieverslag te lezen. En fijn dat je vrijwel geen last hebt gehad en je herstel zo goed ging. Las dat je ook motiva round hebt. Die heb ik ook, alleen bij mij zijn ze dual plane geplaatst en niet voor de spier. Zou ik ook met je mee mogen kijken in je album? Zal je ook toevoegen tot mijn album:-). 

Dat mag, ik zal je toevoegen.

Ziet er zeer mooi uit bij jou!

 

Ik ga binnenkort toch eens een fotootje moeten uploaden, ze zijn toch wel een klein beetje veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel en dank je wel voor het toevoegen:). Bij jou ziet het er ook heel mooi uit zeg! Enorme verandering met je voorsituatie. Wat uiteraard ook de bedoeling is😀. Toch heel fijn dat ze borstvergrotingen hebben uitgevonden:). En dat we helemaal blij kunnen zijn, met onze nieuwe boobs. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
Op 24-5-2021 om 12:56, Lottje72 zei:

@Cassie dank je wel en natuurlijk valt er iets moois van te maken, dit forum staat vol mooie voorbeelden😃

Ik heb Mentor 450cc proj 5,2 voor de spier😉

 

 

Hoi Lotje,

 

Zou ik mee in je album mogen spieken aub? Ik heb binnen 2 weken een 1ste consult bij dr De Meyere en zoveel mogelijk aan het vergelijken. Voornamelijk het verschil met demi en full ben ik benieuwd naar.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-5-2021 om 12:19, Cassie zei:

Ze zitten er in!!! Zo blij. :43:

Aangekomen rond een uur of 9. Badjas aan, nog even foto's getoond wat ik wil en vooral wat ik niet wil. Aftekenen, narcose, na een half uurtje is mijn man even komen kijken, wakker worden, auto in.

En ik lig al thuis in de zetel.

Buiten een beetje een beurs gevoel aan de onderkant voel ik nog niet veel. Zo benieuwd nu naar het resultaat.

 

Hoi Cassie,

 

Ik lees al even mee hier bij jou en ben zo benieuwd naar je resultaat!

Ik heb binnen 2 weken een afspraak bij dr De Meyere en had al echt het idee in mijn hoofd om voor motiva ergonomix te gaan, omdat ik er zoveel mooi over lees. Dus even schrikken dat hij hier geen fan van is.. Hoe natuurlijk vallen je borsten uiteindelijk? Mijn man heeft schrik dat als ik voorover buk of op mijn zij lig of... Dat het allemaal onnatuurlijk of met rimpelingen zal zijn..

 

Zou je het ok vinden als ik mee in je album kijk? Ik maak binnenkort ook een aan wanneer het mijn beurt is, dan geef ik je ook graag toegang!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.