Ga naar inhoud

Cassie : 27 mei 2021 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

26 minuten geleden, Jenster zei:

@Cassie Dat niet slapen hoor ik bij alle meiden! Wat balen! Fijn toch dat je geen pijn hebt? Gebruik je veel pijnstilling?

Ik heb alles samen wel een uur of 5 geslapen, maar met veel wakker worden. Ik moet 4 x per dag 1 paracetamol van 1gr en 1 brufen 400 nemen. Dat is nu ook weer niet overdreven hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat ziet het er netjes uit! En wat fijn dat je je goed voelt! 

 

Bij mij ging het compressievest met de dag meer knellen. Nu gaat het weer losser zitten heb ik het idee. Maar de eerste dagen had ik er ook geen last van maar heb dagen gehad dat ik de hele tijd de band aan de onderkant even oprekte om even te ontknellen zeg maar 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CassieWat zien je foto’s er al mooi uit zeg! 
Ik heb erg gemerkt dat je lichaam wel aangeeft wat wel en niet kan. Zo’n stuk wandelen was voor mij de eerste dagen echt geen optie, maar vandaag precies 1 week PO en vandaag echt lekker een stukje gewandeld. Wil het vanaf vandaag wel gaan opbouwen 🥳

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uurtje of 7 geslapen, slechts één keer wakker geworden. Dus ik mag niet klagen. Heb ze vanmorgen nog eens een minuutje vrij gelaten en toen heb ik gemerkt dat het vermoedelijk het knoopje van de hechting is dat wat irriteert omdat de band van de bh er tegen drukt. Maar voor de rest geen pijn oid. Dat we maar snel een week of 4 verder zijn, dat ik terug wat meer mag gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles gaat tot nu toe fantastisch. Allemaal heel goed te doen. Het vervelendste is mij stil houden omdat ik nergens last van heb. Heb wel al eens een kilometertje of 10 gaan wandelen maandag.

Zaterdag ben ik een sportbh gaan kopen van ODLO (D70!!). Zit ook aangenamer en mijn tieten zitten vaster. Vandaag nog éne gaan bijkopen in de hunkemoller (D75!!). Donderdag terug werken, ik ga morgen eens kijken als dat autorijden wil vlotten.

En ik moet nog eens kijken om een fotootje te uploaden. Naar mijn idee zijn ze nog niet veel veranderd, maar ik heb ook nog niet echt vergeleken met de foto's van de eerste dagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week po. Vandaag de eerste dag gaan werken. Ging vlot, zelfs autorijden weinig tot geen problemen. Verleggen was wel iets of wat lastig. En het badgen aan de slagboom op mijn werk was ook nogal vervelend. Maar voor de rest: alles goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Cassie zei:

update van de dag: sinds gisteren zijn mijn tepels overgevoelig. Op het ambetante af. Iemand enig idee hoe lang dit ongeveer kan duren??

 

Hier na 3 weken in ieder geval nog steeds aan de orde 😂 heel irritant en mijn vriendin heeft na jaren dat ze nog steeds gevoelig zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.