Ga naar inhoud

Cassie : 27 mei 2021 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ze zitten er in!!! Zo blij. :43:

Aangekomen rond een uur of 9. Badjas aan, nog even foto's getoond wat ik wil en vooral wat ik niet wil. Aftekenen, narcose, na een half uurtje is mijn man even komen kijken, wakker worden, auto in.

En ik lig al thuis in de zetel.

Buiten een beetje een beurs gevoel aan de onderkant voel ik nog niet veel. Zo benieuwd nu naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Cassie zei:

Ze zitten er in!!! Zo blij. :43:

Aangekomen rond een uur of 9. Badjas aan, nog even foto's getoond wat ik wil en vooral wat ik niet wil. Aftekenen, narcose, na een half uurtje is mijn man even komen kijken, wakker worden, auto in.

En ik lig al thuis in de zetel.

Buiten een beetje een beurs gevoel aan de onderkant voel ik nog niet veel. Zo benieuwd nu naar het resultaat.

Gefeliciteerd 🥳 lekker dat het allemaal zo vlotjes is gelopen en dat het meevalt😃 wel rustig aan hoor en alvast succes met herstellen 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat gelijk wel iets te voorspoedig. Ik had het erger verwacht. Enkel het rechter litteken trekt wat. Maar het is misschien nog de verdoving die spreekt. Op dat kaartje staat 300cc 11,5 diameter, dus als ik in die tabel van motiva kijk kom ik uit op de Demi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nacht was niet wat het moest zijn. Nogal vaak wakker geworden, maar wel terug in slaap kunnen vallen. Voor zover ik voel heb ik geen pijn, enkel waar ik genaaid ben doet het wat irritant.

Deze ochtend een badje genomen (niet helemaal natuurlijk) en het resultaat kunnen bekijken. Ik ben blij!

Heb ook 2 foto's toegevoegd aan mijn album.

Dat die eerste weken maar snel voorbij zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Cassie zei:

De nacht was niet wat het moest zijn. Nogal vaak wakker geworden, maar wel terug in slaap kunnen vallen. Voor zover ik voel heb ik geen pijn, enkel waar ik genaaid ben doet het wat irritant.

Deze ochtend een badje genomen (niet helemaal natuurlijk) en het resultaat kunnen bekijken. Ik ben blij!

Heb ook 2 foto's toegevoegd aan mijn album.

Dat die eerste weken maar snel voorbij zijn!

Hey @Cassie Wat lekker dat je weinig pijn hebt. En super dat je zo blij bent😃

Heb even in je album gekeken, maar wat ziet het er goed uit zeg😍 prachtig!

Hoop voor je dat de pijn en de nachten mee blijven vallen😃 Rustig aan en laat je lekker verwennen😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

En pijn heb ik eigenlijk niet, zo wat het gevoel dat er 'iets' gebeurd is. Zou misschien liever wat pijn hebben, dan zou ik niet zo zitten nadenken over 'iets' willen doen.

 

Ik vind wel dat die bh niet echt enorm spant, op voorhand had ik gedacht dat dat meer zo knellen, en mijn tieten naar binnen duwen oid. Nu vind ik eigenlijk dat ze er nog redelijk los in zitten. Niet dat ze rondzwemmen natuurlijk, maar toch niet echt aangespannen. Hoort dit zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.