Ga naar inhoud

Cassie : 27 mei 2021 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

@Cassiewat spannend! Het is bijna zover! Jouw traject er naar toe is erg herkenbaar voor mij. Fijn om mee te kunnen lezen. Ben er ook al jaren mee bezig....wel-niet-wel-niet.... en nu knoop doorgehakt! Wel!

Ik begreep dat je bewust gekozen hebt om het implantaat voor de spier te laten plaatsen? Mag ik vragen wat jouw keuze heeft bepaald? Ik heb nog geen idee wat ik zou willen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2021 om 00:56, Cassie zei:

Ik heb inmiddels een album gemaakt met daarin de voor situatie. Toch wel een klein stapje. De dames die zo vriendelijk waren om me ook toegang te geven heb ik denk ik allemaal toegevoegd. Zoniet geef je maar een gil. Als er nog gegadigden zijn hoor ik het wel.

Dames die rond voor de spier hebben mogen me ook steeds toevoegen, zodat ik meer impressies kan op doen.

Hey @Cassie heb me ook ingelezen bij jou, wat spannend allemaal. Nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het zover😃

Ik heb 450cc voor de spier, als je wilt mag je ook bij mij meekijken. Mag ik ook bij jou mee kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Jenster zei:

@Cassiewat spannend! Het is bijna zover! Jouw traject er naar toe is erg herkenbaar voor mij. Fijn om mee te kunnen lezen. Ben er ook al jaren mee bezig....wel-niet-wel-niet.... en nu knoop doorgehakt! Wel!

Ik begreep dat je bewust gekozen hebt om het implantaat voor de spier te laten plaatsen? Mag ik vragen wat jouw keuze heeft bepaald? Ik heb nog geen idee wat ik zou willen.

 

 

Niet zozeer bewust voor gekozen, maar wel een voorkeur omdat ik veel sport en ik het niet zo handig vond dat ze in die spier moesten snijden en de pc die ik gekozen heb nu eenmaal bijna uitsluitend voor de spier plaatst. Voor de spier zou een vlotter herstel geven, ze zouden natuurlijker vallen, de spleet zou kleiner zijn,... Maar evengoed heb ik hier al prachtige tieten zien passeren die na de spier zaten. Dus ik zou me er niet te veel op vastpinnen.

43 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @Cassie heb me ook ingelezen bij jou, wat spannend allemaal. Nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het zover😃

Ik heb 450cc voor de spier, als je wilt mag je ook bij mij meekijken. Mag ik ook bij jou mee kijken?

Dat mag zeker, ik zal je ook toevoegen. thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Lottje72 zei:

@Cassie hey, heb net even in je album gespiekt, maar je hebt een hele mooie voorsituatie. Geloof dat het echt heel mooi bij jou gaat worden. Heel veel succes van de week👍

Ik heb ook net even bij jou gekeken en ik vind onze voorsituaties nog een beetje vergelijkbaar. Als ik dan jouw resultaat zie krijg ik toch een beetje hoop dat er iets moois van te maken is. Mag ik vragen welk implantaat je hebt, en welke projectie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassiehaha ik heb een soort van plaatsvervangend enthousiasme denk ik. Ik voel gewoon je vibes! Leuk!! Nog 2 dagen! 
zou ik met je mee mogen kijken in je album? Lottje72 voorsituatie is denk ik ook een soort van mijn voorsituatie. Ben benieuwd hoe dat kan ontwikkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Jenster zei:

@Cassiehaha ik heb een soort van plaatsvervangend enthousiasme denk ik. Ik voel gewoon je vibes! Leuk!! Nog 2 dagen! 
zou ik met je mee mogen kijken in je album? Lottje72 voorsituatie is denk ik ook een soort van mijn voorsituatie. Ben benieuwd hoe dat kan ontwikkelen.

Ik heb je toegevoegd.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Cassie,

 

Ik lees al even mee hier op het forum en volg al even jou verhaal. Maar het is de eerste keer dat ik iets plaats. 

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben een mama van 2 kindjes en ben 29 jaar. Na de zwangerschappen en de borstvoeding zijn mijn borsten niet meer wat ze geweest zijn en overweeg ik dus ook een borstvergroting te doen. 

Ik heb al heel veel goeds gelezen over dr. De Meyere en zou graag ook eens bij hem gaan luisteren voor een borstvergroting. 

Zou ik eventueel jou album mogen volgen?

 

Ik wens jou natuurlijk heel veel succes voor morgen! 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Cassie zei:

Vandaag is mijn dag vrij, ik werk 4/5e. De spanning begint toch wel wat op te borrelen nu.

 

@CassieZo herkenbaar! Bij mij ging het ook allemaal redelijk goed tot de laatste dag, werd ik toch ineens met vlagen zenuwachtig. ☺️


Hopelijk kan je vandaag nog wat afleiding vinden en voor je het weet is het zover. Hoe laat mag je je morgen melden? (Misschien heb je dit eerder al gezegd hoor) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Shna zei:

Dag Cassie,

 

Ik lees al even mee hier op het forum en volg al even jou verhaal. Maar het is de eerste keer dat ik iets plaats. 

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben een mama van 2 kindjes en ben 29 jaar. Na de zwangerschappen en de borstvoeding zijn mijn borsten niet meer wat ze geweest zijn en overweeg ik dus ook een borstvergroting te doen. 

Ik heb al heel veel goeds gelezen over dr. De Meyere en zou graag ook eens bij hem gaan luisteren voor een borstvergroting. 

Zou ik eventueel jou album mogen volgen?

 

Ik wens jou natuurlijk heel veel succes voor morgen! 😘

 

Hi, ik denk dat dat verhaal voor ons allemaal wel herkenbaar is. ik zal je toevoegen, vergeet me ook niet toe te voegen als je ooit een album maakt ;).

12 minuten geleden, Wendy2020 zei:

 

@CassieZo herkenbaar! Bij mij ging het ook allemaal redelijk goed tot de laatste dag, werd ik toch ineens met vlagen zenuwachtig. ☺️


Hopelijk kan je vandaag nog wat afleiding vinden en voor je het weet is het zover. Hoe laat mag je je morgen melden? (Misschien heb je dit eerder al gezegd hoor) 

 

Om 9u.

Dus morgen omstreeks deze tijd zitten ze er al in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.