Ga naar inhoud

Cassie : 27 mei 2021 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoihoi, ik heb even meegelezen en ik heb op 29 april een borstlift+protheses 370 cc half achter de spier gekregen. Ik moet zeggen dat ik de littekens niet storend vind en blij ben dat ik voor het optimale resultaat ben gegaan zodat ik zeker wist dat ze niet weer gaan hangen. Mijn herstel is ook heel goed en vrij wel pijnloos gegaan. 

 

Fijn dat jullie een datum hebben en ook alweer af kunnen tellen. Heel veel succes,het zal zeker mooi worden!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, houtje zei:

Hoihoi, ik heb even meegelezen en ik heb op 29 april een borstlift+protheses 370 cc half achter de spier gekregen. Ik moet zeggen dat ik de littekens niet storend vind en blij ben dat ik voor het optimale resultaat ben gegaan zodat ik zeker wist dat ze niet weer gaan hangen. Mijn herstel is ook heel goed en vrij wel pijnloos gegaan. 

 

Fijn dat jullie een datum hebben en ook alweer af kunnen tellen. Heel veel succes,het zal zeker mooi worden!!

 

Hi. Ik wou dat ik ook zo zeker was om de juiste keuze te maken. Die twijfel is zo vermoeiend. Veel succes nog met het herstel en bedankt voor het meeleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CassieHi Cassie, 

Ik heb net je topic gelezen! Dat gaat ineens snel zeg. Nog maar twee weekjes. 

Begrijp ik goed dat je in eerste instantie in 2014 al aan het rondkijken was maar nu echt daadwerkelijk de stap gaat nemen? 
Wat knap van je dat je nu echt de stap gaat nemen! 
 

Mijn OK staat zelf de 21e gepland dus dat is ook al bijna 🥳

 

Veel succes en plezier met de voorbereidingen. Ik zal je verhaal zeker volgen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Wendy2020 zei:

@CassieHi Cassie, 

Ik heb net je topic gelezen! Dat gaat ineens snel zeg. Nog maar twee weekjes. 

Begrijp ik goed dat je in eerste instantie in 2014 al aan het rondkijken was maar nu echt daadwerkelijk de stap gaat nemen? 
Wat knap van je dat je nu echt de stap gaat nemen! 
 

Mijn OK staat zelf de 21e gepland dus dat is ook al bijna 🥳

 

Veel succes en plezier met de voorbereidingen. Ik zal je verhaal zeker volgen 😊

Ik ben het inderdaad al even aan het overwegen. Maar omdat er nog een kinderwens was heb ik de plannen even in de frigo gestoken. Na de zwangerschap bleven er wat extra kilo's en waren mijn borsten terug gevuld. Maar sinds een aantal jaar sport ik wat meer en ben ik nu 10 kilo verloren (uiteraard het meest aan mijn borsten. 🙄) en weeg ik nu 53 kg voor 1.69m.

Dus recent de zoektocht terug opgenomen, een paar consultaties gedaan en de beslissing genomen. Hoe rapper ze er inzitten, hoe liever ik het heb. Zo kan ik er van de zomer nog van genieten. 😊

Enige waar ik nog slapeloze nachten over heb is de maat en de vorm. Ik neig meer en meer naar de mini omdat ik zeker geen bolle bovenpool wil. Maar het moet wel genoeg gevuld zijn, zodat ik geen hangers meer heb. Ik zou neigen naar ergonomix, maar de pc raadt het me af... Ga gewoon vertrouwen in de pc moeten hebben.

Veel succes de 21ste, ik duim mee voor mooie tieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CassieErg herkenbaar! Ik ben ook zo blij dat ik in mei aan de beurt ben, zodat we in de zomer lekker met onze boobies in bikini kunnen rondlopen en we hopelijk helemaal hersteld zijn! 👙 

 

Mag ik vragen waarom jouw pc de Motiva ergonomix afraadde? Ik krijg deze namelijk haha. Dus ben wel benieuwd 😊

 

Ik heb ook veel twijfels over mijn maat gehad. Wilde ook graag de mini, maar had hier helaas zelf te weinig borstweefsel voor. Ik zou dan inderdaad niet genoeg vulling aan de bovenzijde krijgen. Vandaar nu de Demi gekozen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cassie. Leuk dat je ervoor gaat en dat je ook al snel aan de beurt bent! Ik heb een beetje dezelfde afmetingen als jij, 170 cm en 53 kilo. Ik word morgen al (!) geopereerd en krijg links 290 en rechts 315 cc (rond, achter de spier). Dus als je geïnteresseerd bent kun je een beetje meespieken! Misschien dat onze situaties wel op elkaar lijken. In ieder geval succes met het aftellen😜

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@CassieErg herkenbaar! Ik ben ook zo blij dat ik in mei aan de beurt ben, zodat we in de zomer lekker met onze boobies in bikini kunnen rondlopen en we hopelijk helemaal hersteld zijn! 👙 

 

Mag ik vragen waarom jouw pc de Motiva ergonomix afraadde? Ik krijg deze namelijk haha. Dus ben wel benieuwd 😊

 

Ik heb ook veel twijfels over mijn maat gehad. Wilde ook graag de mini, maar had hier helaas zelf te weinig borstweefsel voor. Ik zou dan inderdaad niet genoeg vulling aan de bovenzijde krijgen. Vandaar nu de Demi gekozen. 
 

 

Omdat bij plaatsing voor de spier, zoals ik wil, de rimpels van het implantaat bovenaan zichtbaar kunnen worden. Ik vermoed dat dit achter de spier niet zo'n issue is. De pc zei dat ik voldoende borstweefsel had, dat mini demi of full gaan afhangen wat ik zelf wil van bovenpool.

 

1 minuut geleden, Hoixxxx zei:

Hoi Cassie. Leuk dat je ervoor gaat en dat je ook al snel aan de beurt bent! Ik heb een beetje dezelfde afmetingen als jij, 170 cm en 53 kilo. Ik word morgen al (!) geopereerd en krijg links 290 en rechts 315 cc (rond, achter de spier). Dus als je geïnteresseerd bent kun je een beetje meespieken! Misschien dat onze situaties wel op elkaar lijken. In ieder geval succes met het aftellen😜

Xxx

 

Hi, we zijn qua getallen indd vrij gelijk. Maar de bouw kan natuurlijk anders zijn. Ik krijg ze voor en jij achter de spier. Maar ik zou als het kan graag meespieken. Ik gok dat ik ook ergens tussen de 300 tot max 350cc ga nodig hebben. Veel succes morgen, ik krijg al zenuwen in jouw plaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels een album gemaakt met daarin de voor situatie. Toch wel een klein stapje. De dames die zo vriendelijk waren om me ook toegang te geven heb ik denk ik allemaal toegevoegd. Zoniet geef je maar een gil. Als er nog gegadigden zijn hoor ik het wel.

Dames die rond voor de spier hebben mogen me ook steeds toevoegen, zodat ik meer impressies kan op doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Cassie zei:

Ik lees hier van bijna iedereen dat ze een tweede bh bijgekocht hebben, om de andere eens te wassen e.d. Wat koop je dan en hoe weet je welke maat??

Bij mij in de kliniek kreeg ik er één aan, en één mee naar huis. Ik weet niet hoe dit in de andere klinieken is eerlijk gezegd. Maar misschien dat je ze in andere klinieken kan kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Cassie zei:

Ik lees hier van bijna iedereen dat ze een tweede bh bijgekocht hebben, om de andere eens te wassen e.d. Wat koop je dan en hoe weet je welke maat??

 

Ik heb één compressievest gekregen. Toen ik onder de douche stond even op een snelwasje gedaan en aan de kachel te drogen gehangen. Een sport-bh bij de Hema gekocht en die even aan gehad. Het vest was zo droog, je kan er evt ook de föhn opzetten. Beetje de maat gegokt met mijn moeder qua sport-bh. Ik vond het zonde om nog een vest a 90 euro te kopen die je na een paar weken weg kan gooien... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Cassie zou ik ook mee mogen kijken in je album?😇 ik kan jou ook even toevoegen bij mij als je dat wilt xxx

Dat mag. Ik heb je toegevoegd.

4 uur geleden, Kaygee zei:

 

Ik heb één compressievest gekregen. Toen ik onder de douche stond even op een snelwasje gedaan en aan de kachel te drogen gehangen. Een sport-bh bij de Hema gekocht en die even aan gehad. Het vest was zo droog, je kan er evt ook de föhn opzetten. Beetje de maat gegokt met mijn moeder qua sport-bh. Ik vond het zonde om nog een vest a 90 euro te kopen die je na een paar weken weg kan gooien... 

 

5 uur geleden, Wendy2020 zei:

Bij mij in de kliniek kreeg ik er één aan, en één mee naar huis. Ik weet niet hoe dit in de andere klinieken is eerlijk gezegd. Maar misschien dat je ze in andere klinieken kan kopen?

Dan wacht ik nog even af wat ze mij donderdag kunnen aanbieden. Desnoods kan ik volgende week nog eens langsgaan in de lokale sportwinkel als er nood is aan een tweede bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.