Ga naar inhoud

Cassie : 27 mei 2021 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ik ben Cassie, 27 jaar en moeder van een zoontje van 1 jaar. We wonen in de buurt van Gent.

Na de geboorte bleef ik achter met kleine slappe tieten, ik ben letterlijk leeg gezogen. Dus denk ik steeds meer en meer aan een vergroting omdat ik merk dat ik ze meer en meer verstop. Vroeger had ik een grote C, nu een kleine slappe B.

Het zal vermoedelijk niet voor dit jaar zijn, we zouden graag nog een kindje hebben en ik denk dat ik ga wachten na die zwangerschap. Maar ik kan ondertussen toch maar eens rondkijken hé. Ik heb hier bvb al gelezen dat er veel goeie reacties zijn over een kliniek in sint martens latem.

Ik sta open voor iedereen die tips heeft, of te mijden plaatsen.

Ik wil mooie grote natuurlijk uitziende borsten en de prijs is niet van belang. Ik las al over verschillende technieken, voor of na de spier, lipofilling,...

Dus wie me een beetje in de goeie richting kan sturen is meer dan welkom

groetjes

C. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ja die zwangerschappen doen ons lichaam niet altijd goed. Als jullie nog een kindje willen is het inderdaad heel verstandig om nog even te wachten al snap ik best dat dit moeilijk is. Je kunt natuurlijk altijd even informatie zoeken. Zelf ben ik Bij dr de Meyere geweest in Gent. Dat is voor jou een thuiswedstrijd hihi. Hij staat hier op het forum heel goed bekend en het is ook een hele fijne arts waarbij je je snel op je gemak zult voelen. Zelf had ik ook slappe borsten die ik heb laten opvullen.

Heel veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,

Het was inderdaad die dokter de meyere waar ik al veel goeds over gelezen had hier alvorens ik me aanmeldde.

Ik zou graag nog eens weten als hier ergens een uitleg is betreft de opties die er allemaal zijn.

Op de site van de hoffkliniek zie je bvb

BORSTVERGROTING
Borstvergroting Single Gel Polyurethaan Microsurface € 3.700
Borstvergroting Double Gel Polyurethaan Microsurface € 4.500
Meerprijs endoscopisch inbrengen implantaten via oksel € 500
optioneel IVS € 350

Maar wat is nou het verschil tussen single en double gel, het voordeel van inbrengen via de oksel, wat is IVS...?

Dus nog veel vragen, maar ik heb nog wel wat tijd om een antwoord te vinden. Misschien eerst nog een zwangerschap :5:

Als er leden zijn die zoals ik van een slappe b/c vertrekken en goeie ervaringen hebben bij iemand mogen ze altijd een berichtje laten, dan kan ik daarover ook eens rondkijken, een paar resultaten zoeken,...

Het is niet zoals een brood kopen hé :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr Raphael de Mulder in Berchem Antwerpen is super....ik ken nu 5 dames die hun borsten bij hem hebben laten vergroten ( inzelf een prothese wissel en vergroting) en iedereen even tevreden. Echt mooie resultaten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 years later...

We zijn zeven jaar verder. Een zwangerschap verder en 10 kilo lichter. En het resultaat is er niet op verbeterd...

Volgende maand begin ik aan een rondje consultaties. Dr Van Canneyt, Dr Bruno De Meyere en Dr Casaer staan op de planning. Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 6-4-2021 om 16:49, Imke1991 zei:

Heel veel succes! Ik ben zelf geopereerd door dr De Meyere en ik ben super tevreden. Mijn foto’s en verhaal staan openbaar. Groetjes 

Ziet er goed uit, zijn ze ondertussen nog veel veranderd?  Wat was jouw voorsituatie?

Het komt langzaam dichterbij!

Als er nog dames zijn die bij één van de voorgenoemde pc's geweest zijn hoor ik het graag. En zien eigenlijk ook, want ik begrijp dat niet iedereen zijn foto's voor iedereen toegankelijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2021 om 16:49, Imke1991 zei:

Heel veel succes! Ik ben zelf geopereerd door dr De Meyere en ik ben super tevreden. Mijn foto’s en verhaal staan openbaar. Groetjes 

@Imke1991hallo Imke, ik heb even in jouw album gekeken. Wat zijn jouw borsten mooi! Ik zag dat jij ronde implantaten hebt gekregen 265cc?

Wat was jouw voor situatie qua maten?

Ik krijg ook ronde implantaten van Motiva 325cc of 350cc voor de spier. 
Mijn bh maat nu is 80a  Ik ben 171 en 61 kilo. 
Hoop dat mijn borsten op die van jou gaan lijken. 
Welke bh maat heb jij nu gekregen als ik vragen mag?

Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2021 om 16:16, Cassie zei:

Ziet er goed uit, zijn ze ondertussen nog veel veranderd?  Wat was jouw voorsituatie?

Het komt langzaam dichterbij!

Als er nog dames zijn die bij één van de voorgenoemde pc's geweest zijn hoor ik het graag. En zien eigenlijk ook, want ik begrijp dat niet iedereen zijn foto's voor iedereen toegankelijk zijn.

Hoi

Er staat ook een voor foto ik het openbaar album. Ik had een 75b, nu heb ik 75d-e. Het lijkt echt een volle c, een mooie handvol. Achteraf dacht ik hmm ik had ze misschien iets groter gewild maar eigenlijk toch niet. Iedereen die ze heeft gezien zegt dat er net goed zijn. 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Imke1991 zei:

Hoi

Er staat ook een voor foto ik het openbaar album. Ik had een 75b, nu heb ik 75d-e. Het lijkt echt een volle c, een mooie handvol. Achteraf dacht ik hmm ik had ze misschien iets groter gewild maar eigenlijk toch niet. Iedereen die ze heeft gezien zegt dat er net goed zijn. 😍

Zijn ze nog veranderd? Ja een beetje wel! Ze zitten nu echt perfect, hangen mooi rond... had ze niet anders gewild! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2021 om 18:22, Diana75 zei:

@Imke1991hallo Imke, ik heb even in jouw album gekeken. Wat zijn jouw borsten mooi! Ik zag dat jij ronde implantaten hebt gekregen 265cc?

Wat was jouw voor situatie qua maten?

Ik krijg ook ronde implantaten van Motiva 325cc of 350cc voor de spier. 
Mijn bh maat nu is 80a  Ik ben 171 en 61 kilo. 
Hoop dat mijn borsten op die van jou gaan lijken. 
Welke bh maat heb jij nu gekregen als ik vragen mag?

Groetjes Diana

Hey Diana, Danku voor het compliment. Ik had een 75 b, er staat een voor foto in mijn openbaar album. Nu zijn ze 75 D/e, lijkt een volle c, een mooie hand vol! Groter had volgens mij to mutch geweest... dan was het ook gaan opvallen dat ze nep zijn. En spannend! Ik zou mss gaan voor de grootste prothese? Achteraf hoor je vaak dat ze toch voor de grotere hadden willen gaan... Ik ben benieuwd naar jouw verhaal! Alvast veel succes, als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-4-2021 om 09:19, Imke1991 zei:

Hoi

Er staat ook een voor foto ik het openbaar album. Ik had een 75b, nu heb ik 75d-e. Het lijkt echt een volle c, een mooie handvol. Achteraf dacht ik hmm ik had ze misschien iets groter gewild maar eigenlijk toch niet. Iedereen die ze heeft gezien zegt dat er net goed zijn. 😍

Die foto had ik natuurlijk gemist 🙄 Maar jouw basis was blijkbaar toch veel steviger dan de mijne.

Heb je uiteindelijk de maat genomen die dr. De Meyere zelf voorstelde? Of op basis waarvan heb je die gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Cassie zei:

Die foto had ik natuurlijk gemist 🙄 Maar jouw basis was blijkbaar toch veel steviger dan de mijne.

Heb je uiteindelijk de maat genomen die dr. De Meyere zelf voorstelde? Of op basis waarvan heb je die gekozen.

Nee dokter de Meyere past tijdens de operatie wat erin gaat... Ik had gevraagd voor 250 full motiva maar dat was niet zo mooi. Ik heb nu 275 demi en ben er heel blij mee. Je kan op voorhand natuurlijk wel aangeven wat je mooi vindt hè.... Best Boobie is ook door De Meyere geopereerd en zei heeft denk ik + 400 cc. Je kan dit allemaal met De Meyere op voorhand bespreken:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Imke1991 zei:

Nee dokter de Meyere past tijdens de operatie wat erin gaat... Ik had gevraagd voor 250 full motiva maar dat was niet zo mooi. Ik heb nu 275 demi en ben er heel blij mee. Je kan op voorhand natuurlijk wel aangeven wat je mooi vindt hè.... Best Boobie is ook door De Meyere geopereerd en zei heeft denk ik + 400 cc. Je kan dit allemaal met De Meyere op voorhand bespreken:) 

Ik heb al een foto of 5 klaar 😁. De vraag is natuurlijk of het een realistisch resultaat kan geven, vertrekkende van mijn slappe vriendinnen. Een lift zou ik eigenlijk liefst vermijden vanwege de littekens e.d.

Nu, ik las dat indien men voor de spier werkt, dat er dan ook meer een liftend effect verkregen kan worden. Maar dan vraag ik me af in hoeverre het zaakje na verloop van tijd weer gaat doorhangen...

 

Binnen 2 dagen eerste consultatie bij Van Canneyt, 14 dagen later bij De Meyere. Hopelijk ben ik tegen dan al wat wijzer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Cassie zei:

Ik heb al een foto of 5 klaar 😁. De vraag is natuurlijk of het een realistisch resultaat kan geven, vertrekkende van mijn slappe vriendinnen. Een lift zou ik eigenlijk liefst vermijden vanwege de littekens e.d.

Nu, ik las dat indien men voor de spier werkt, dat er dan ook meer een liftend effect verkregen kan worden. Maar dan vraag ik me af in hoeverre het zaakje na verloop van tijd weer gaat doorhangen...

 

Binnen 2 dagen eerste consultatie bij Van Canneyt, 14 dagen later bij De Meyere. Hopelijk ben ik tegen dan al wat wijzer.

Veel succes! De Meyere gaat zeker eerlijk en goed advies geven. :) er is nu ook een topic van een meisje met lift... ik vind haar resultaat nu al super mooi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren eerste consult. Wat ik weet: ik ga er voor. Maar ik denk niet dat het bij van Canneyt gaat zijn. Vriendelijke man, maar ik kreeg het gevoel dat het allemaal net iets te snel moest gaan omdat de volgende al zat te wachten. En ik ging buiten en ik had geen antwoord op al mijn vragen die me pas achteraf terug te binnen vielen. Maar ik zou 18 mei al aan de beurt kunnen en dat zou natuurlijk ideaal zijn. Hij werkt met sebbin implantaten, dat zou ik ook liever anders zien. Zijn voorstel ging van 220 tot 300cc.

Ondertussen 8 mei nog een afspraak gemaakt bij Verdonck. Kwestie van nog een extra opinie te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag afspraak bij pc nummer 2: Verdonck. En we zijn terug wat wijzer. Om te beginnen: veel aangenamer dan de vorige consultatie. Dus de eerste valt af. Hij stelde voor om subfasciaal te werken met Motiva ergonomix full. Eventueel met een tepellift van de linker borst omdat die een heel klein beetje lager hangt. Maar daar ben ik voorlopig nog niet van overtuigd, temeer omdat het dan door zijn collega zou gedaan worden. Tijdens de passessie wou hij kijken naar wat ik zelf goed vond omdat ik zei dat ik bij de vorige twijfelde of 300cc niet te groot zou worden. Toen ik mijn keuze gemaakt had zei hij dat dat een 350cc is... Wel even slikken 😁

Woensdag naar De Meyere en dan maak ik mijn keuze.

 

Ondertussen ook even inlezen wat dat subfasciaal nu eigenlijk is, wat de voor en nadelen zijn. Moest iemand me op gang kunnen zetten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag afspraak bij Artemedis. Ongelooflijk goed meegevallen. Maar natuurlijk weer een andere mening en een andere kijk op de zaak. Voor zover ik begrepen heb is hij geen fan van de ergonomix. De plooien die bovenaan verschijnen zouden zichtbaar kunnen zijn. Maar hij heeft mij gerustgesteld dat bij een rond implantaat, dit helemaal niet zichtbaar gaat zijn omdat ik voldoende weefsel heb. Dus afspraak voor tieten op 27 mei!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Cassie zei:

Vandaag afspraak bij Artemedis. Ongelooflijk goed meegevallen. Maar natuurlijk weer een andere mening en een andere kijk op de zaak. Voor zover ik begrepen heb is hij geen fan van de ergonomix. De plooien die bovenaan verschijnen zouden zichtbaar kunnen zijn. Maar hij heeft mij gerustgesteld dat bij een rond implantaat, dit helemaal niet zichtbaar gaat zijn omdat ik voldoende weefsel heb. Dus afspraak voor tieten op 27 mei!

Ooh zo fijn voor je! En wat heb je al besproken qua maat, cc enzo? Heb je al een datum voor de operatie? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Lolo2121 zei:

Ooh zo fijn voor je! En wat heb je al besproken qua maat, cc enzo? Heb je al een datum voor de operatie? 😊

Hij zei dat er minstens rond de 300-350cc zou in moeten om een mooi gevuld effect te krijgen zonder veel hang. En ik heb een vrij brede borst zegt hij, dus wellicht zal het iets worden met een grotere diameter dan de 105 mm die Van Canneyt voorstelde. Het zou sowieso rond worden aangezien hij zelf geen fan is van de ergonomix. En ik kan hem daar in volgen.  Maar finaal ging hij wel zien tijdens de operatie zelf. En wat ik ook een pluspunt vind is dat mijn wederhelft tijdens de operatie uit de auto gehaald wordt om eens te kijken als het goed is. Datum is vastgelegd op 27 mei. Normaal was het ten vroegste 10 juni, maar er had gisteren iemand haar afspraak verlegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Cassie zei:

Hij zei dat er minstens rond de 300-350cc zou in moeten om een mooi gevuld effect te krijgen zonder veel hang. En ik heb een vrij brede borst zegt hij, dus wellicht zal het iets worden met een grotere diameter dan de 105 mm die Van Canneyt voorstelde. Het zou sowieso rond worden aangezien hij zelf geen fan is van de ergonomix. En ik kan hem daar in volgen.  Maar finaal ging hij wel zien tijdens de operatie zelf. En wat ik ook een pluspunt vind is dat mijn wederhelft tijdens de operatie uit de auto gehaald wordt om eens te kijken als het goed is. Datum is vastgelegd op 27 mei. Normaal was het ten vroegste 10 juni, maar er had gisteren iemand haar afspraak verlegd.

Oh je bent de dag voor mij hoe spannend! Laten we dan samen uitkijken naar dat moment. Heel blij dat je je wat zekerder voelt bij De Meyere.. wel vreemd van die ergonomix, ik dacht precies dat hij die wel goed vond? Mss heb ik niet goed genoeg opgelet, was beetje gestrest hihi. Ik denk ook wel dat ik voor iets meer cc zal vragen dan 240... maar hou me op de hoogte! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.