Ga naar inhoud

sor1980 : 13 oktober 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben sor1980.

Ik heb ongeveer 13 a 14 jaar geleden mijn borsten laten vergroten bij Holysteate in Vlaardingen, door dokter Smit.

Hij is inmiddels overleden.

Toen ik het bij hem had laten doen was ik jong en heel slank, en kreeg ik protheses die bij mijn lichaam paste.

Ik weet niet meer hoeveel cc, maar heb push-up bh maat 75c.

Mijn lichaam is in de loop der jaren wel veranderd, ben nog wel slank.

Maar ik heb een wat grove bouw ( beetje gespierd) .

Door mijn bouw, past mijn borsten er totaal niet meer bij en wil dus weer nieuwe en wat grotere maat.

Ben goed gaan zoeken en heb al een consult gehad bij Diana.

Zij vertelde dat mijn borsten gekapselt waren en de operatie daardoor wat complexer zal worden.

Ze zullen de oude protheses er natuurlijk uit moeten halen en ook de kapsels wat zich er gevormd heeft.

Dat moet er zeker uit zonder dat er wat achterblijft, anders komt de kapseling weer terug.

Dit zal gedaan worden door Dr Straten.

Ik heb binnenkort een gesprek met Dr Straten over de operatie.

Ook weet ik nog niet helemaal zeker over de maat protheses, ik vindt 500cc denk ik nog niet groot genoeg.

Maar ik ga ook zeker niet voor de 800 cc, dat vindt ik bij mij dan weer te groot.

Misschien heb iemand hier ook ervaring mee en kan mij mischien op deze forum advies geven of foto,s laten zien.

Die ook geholpen zijn door Dr Straten.

Wel erg leuk dat deze forum er is, Groeten allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Je protheses gaan dus al een mooi tijdje mee. Wel goed dat je ze laat vervangen en een maatje meer is altijd leuk natuurlijk ;)

Als je via die zoekbalk hier rechts boven straten typt dan zul je wel verslagen tegenkomen van meiden die door hem zijn geopereerd.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej welkom!

Wat vervelend dat je kapselvorming hebt, maar Frans is een kundig arts (ben zelf ook bij hem geweest, alles prima hoor, voor meer info mag je me PM'en). Hij zal met je meekijken naar de hoeveelheid CC die er mogelijk is. Wel wil ik je alvast waarschuwen, Frans gaat niet snel hoger dan 500cc, dus dat is echt even af te wachten. Het is dus zeker niet onverstandig ook verder te kijken naar andere chirurgen. Sowieso is meerdere gesprekken altijd verstandig hoor, Diana is niet altijd de beste in het voorspellen van maten, zij is geen arts en commercieel ingesteld natuurlijk.

Succes iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mn borsten voor de 2e x laten vergroten bij frans 700cc verslagje komt morgen!

Ben nu al super blij :)

He wat goed! Dat heb je toch nog best snel gedaan! Wilde je al vlak na je 1e BV toch? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat goed! Dat heb je toch nog best snel gedaan! Wilde je al vlak na je 1e BV toch? :)

ja klopt wilde het meteen al, had er in eerste instantie veel meer van verwacht.

Maar word het super mooi denk ik!

Ff afwachten maar groter zijn ze zeker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt wilde het meteen al, had er in eerste instantie veel meer van verwacht.

Maar word het super mooi denk ik!

Ff afwachten maar groter zijn ze zeker :)

Super :D Fijn voor je! Wacht je verslag af :D ben heel benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.