Ga naar inhoud

Even voorstellen


24meid

Aanbevolen berichten

Hi dames !

Ik ben een meid van 24 jaar en na de bevalling van mijn Zoon ben ik wat kritischer gaan kijken naar mijn borsten. Ik weet dat ik absoluut niet heel erg te klagen heb maar ik wil gewoon graag wat vollere borsten . Ik heb me altijd gestoord aan cupmaat verschil en ben het lopen met een push up beha helemaal zat!! Ik heb me nog niet heel erg verdiept maar wil graag in contact komen met dames met een soortgelijke voorsituatie(75B/C) hopelijk wordt ik wat wegwijs gemaakt door jullie hihi. Foto voorsituatie toegevoegd .

Groetjes mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom! Mijn voor situatie is veel kleiner dus kan je niet echt helpen daarmee maar er zijn genoeg dames die als voorbeeld kunnen fungeren ;) succes met je zoek tocht! En mocht je vragen hebben stel ze gerust Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Mijn voorsituatie was ook kleiner maar ik had ook bijna een cup verschil tussen links en rechts. Je hebt al erg mooie borsten maar ik zie het verschil inderdaad, en ik snap dat het je stoort. Dat had ik bij mezelf namelijk ook zo.

Het wordt bij een verschil in cupmaat vaak aangeraden om dan beide borsten "op te vullen". Hierdoor valt het ook minder op, en zoals je zelf al aangeeft, dan heb je weer vollere borsten. Je kan dan ook aangeven om in de kleinere borst wat meer CC te doen. Dat hebben ze bij mij ook gedaan. Het verschil in grootte tussen je tepels wordt ook minder zichtbaar, maar het verdwijnt natuurlijk niet helemaal. Tenzij je een tepelcorrectie laat doen. Maar ik vond dit bij mezelf niet nodig. Bij jou stoort het ook niet vind ik :)

Hopelijk heb je er wat aan :) Je kan bij mijn foto's ook het verschil voor en na zien. Al ben ik wel kleiner begonnen dan jou :D

Veel succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.