Ga naar inhoud

Hoelang heb je je BVG? En hoelang zonder complicatie's?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Oké, dus niet leger van het zweten? De envelop ook nog stevig genoeg?

Hoe ziet je litteken er uit na nog eens open te zijn geweest ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee volgens mij niet, ze zagen er groter uit toen ze uit mn lichaam waren als toen ze erin zaten :-) De envlop was ook nog dik/stevig. Ik had ook niet verwacht dat ze er zo intact uitkwamen na 11 jaar. Litteken ziet er hetzelfde uit als na mn eerste bv. Ben nu 9 weken po dus moet nog wel verder genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O echt , nou dat klinkt goed. Ook geen rimpels na 11jr?

Doen ze het open snijden dan over het oude litteken of er net onder/boven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant topic!

Ik ben bijna 10 weken PO. Monobloc 265cc en 280cc dual plane extra high profile. Alles prima! Ben alleen niet tevreden over hoe de littekens evalueren. Maar ik zie het nog wat aan, ze zullen (hopelijk) nog veel veranderen. De ene kant is mooi. De andere kant is geen mooie lijn en voelt dik, net allemaal kleine bobbeltjes. Is ook veel langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreselijk voor je Ginny! Hoe nu verder?

Ik ben bijna 5 weken po en voel me (ondanks dat ik wel heel erg ziek ben geworden omdat ik MS heb) goed. Ze zijn al een beetje zacht aan het worden en de spierpijn is ook verleden tijd :)

Wacht op consult, heb de goedkeuring verwijderen binnen en laat geen nieuwe plaatsen. 3 x onder het mes is genoeg voor mij, komt bij de klachten van 15 jaar en mijn financiële situatie.

Hoop dat je laaaaaaang en klachtenvrij kan genieten van je bv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wacht op consult, heb de goedkeuring verwijderen binnen en laat geen nieuwe plaatsen. 3 x onder het mes is genoeg voor mij, komt bij de klachten van 15 jaar en mijn financiële situatie.

Hoop dat je laaaaaaang en klachtenvrij kan genieten van je bv!

Ah meid, ik snap dat je er helemaal klaar mee bent! Echt naar voor je allemaal :(.

Zo zie je maar dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is.

Ik hoop dat je gelukkig word met je aankomende situatie maar vooral ook gezond!

Bedankt :) ik red het wel! Soms moet je alleen dingen op offeren om gelukkig te worden maar soms is het, het ook niet waard. Zoals ik al zei; gezondheid gaat boven alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die mag je mee, maar sommige artsen doen ook vreemd en willen ze niet meegeven , heb ii hier al gelezen,...

Louboutin, heb je toch spijt van je BVG? Tov je gezondheid of lees ik het verkeerd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ginny : 3keer in 15jaar?? Why?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn eerste bvg 27 jaar geleden gehad. Was toen nog een beetje een taboe. ;)

Nu afgelopen 5 juli heb ik een wissel gehad. Meteen een maatje groter. De prothesen waren kapot door ouderdom. Maar door de goede kwaliteit van prothese heb ik het toch zo lang kunnen uitzingen (vroegere Natrelle) . Eigelijk zag ik pas dat mijn eigen borst over de prothesen ging hangen doordat ik 10 kilo was afgevallen, anders had ik het mss nog niet doorgehad. Ben nu erg blij met mijn nieuwe Natrelle 290 cc anatomische prothesen.

Als ik erweer een kleine 30 jaar mee kan doen, hoef ik ze noet meer te wisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah meid, ik snap dat je er helemaal klaar mee bent! Echt naar voor je allemaal :(.

Zo zie je maar dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is.

Ik hoop dat je gelukkig word met je aankomende situatie maar vooral ook gezond!

Bedankt :) ik red het wel! Soms moet je alleen dingen op offeren om gelukkig te worden maar soms is het, het ook niet waard. Zoals ik al zei; gezondheid gaat boven alles!

Louboutin22, wat erg dat je MS hebt. Hopelijk nog niet ver gevorderd. Mijn broer heeft MS. Vreselijke ziekte!! Dus toch een bvg....dat ging dus voor jou?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in 2000 1e bv gehad, rond mc ghan voor de spier, vnaf dag 1 last gehad, plooi in prothese links, altijd pijn. Na twee jaar al ingekapseld.... Vond het altijd wel iets te klein maar eigenlijk valt het mee.

Tja, en toch nog geen dag spijt gehad van de operatie.

Ga nu voor wissel en kapselverwijdering 12 aug as. Wel een maatje meer. Ben in,inmiddels wel 10 kg zwaarder dan toen. Ben echt al heel erg zenuwachtig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

11 jaar eurosilicone 350cc achter de spier. nooit last van gehad, geen complicaties en ze zijn superzacht. Na borstvoeding zijn ze wel minder mooi geworden en dus ga ik binnenkort voor een wissel en weer voor eurosilicone, maar wel groter. 600 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke das best lang , geen rimpels e.d?

Is het nou zo dat je bij elke wissel groter moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, zou niet weten, maar bij mij was het wel nodig, omdat mijn huid was uitgerekt door de borstvoeding. maar zelf was ik vanaf het begin nooit tevreden met de grootte, vond het te klein. dus ben nu superblij dat ik nu 600cc krijg.

Er was 1 PC die me wel juist kleinere prothese had aangeraden. 325 cc, terwijl ik nu 350 cc heb. SMH! je kan het raden. Ze heeft nooit meer wat van me gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke raar idd! En welke arts ga je nu? Zelfs als 11jr terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, na een lange zoektocht heb ik besloten om naar dr Nio te gaan, omdat hij de enige is die het aandurft om weer via de tepelhof te doen. en ja, hij gebruik eurosilicone, ook een pluspunt. PC van de eerste keer is Helaas niet meer werkzaam, hij heeft van zijn hobby zijn beroep weten te maken en heeft zelfs zijn eigen golf indoor in belgie. genoeg geld verdiend met BV's :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in 2000 1e bv gehad, rond mc ghan voor de spier, vnaf dag 1 last gehad, plooi in prothese links, altijd pijn. Na twee jaar al ingekapseld.... Vond het altijd wel iets te klein maar eigenlijk valt het mee.

Tja, en toch nog geen dag spijt gehad van de operatie.

Ga nu voor wissel en kapselverwijdering 12 aug as. Wel een maatje meer. Ben in,inmiddels wel 10 kg zwaarder dan toen. Ben echt al heel erg zenuwachtig....

Kan er inmiddels aan toevegen dat mijn protheses nog heel waren! Gelukkig maar. Ik hoop dat ik met deze langer doe en zonder pijnklachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu acht jaar prothesen en sinds dit jaar (denk ik) kapselcontractie. De graad weet ik niet precies, maar zowel een pc als internist hebben het vastgesteld. Verder had ik de eerste drie jaar last van rimpeling en zichtbare randen, maar nadat ik vijf kilo aankwam niet meer. Soms nog wel randen zichtbaar in schaduw of rimpels als ik voorover hang, maar dat hindert me niet echt. Ik heb bij tijd en wijle pijn langs de randen van de prothesen en achter de tepel. Verder bij tijd en wijle koude borsten, en de huid is altijd deels doof. Met name aan buiten- en onderkant van de borsten. Binnenkant voelt iets beter. Ik ben nog in onderzoek of ik evt. ASIA heb, maar voorlopige indruk van internist is van niet. De klachten daarvan lijken op ME, wat ik al voor de bv had. ME verergert met de jaren, en er zijn natuurlijk allerlei stressfactoren op van invloed. Lastig te zeggen, dus. De borsten voelen nu niet meer zo eigen, maar zijn wel heel mooi om te zien.

P.s. Vijf jaar geleden kon ik nog een maatje kleiner gaan omdat ik dus was aangekomen. Het is niet zo dat je altijd groter moet. Zou nu ook niet nodig zijn, zou ik willen wisselen.

P.s.s. Ik ben geopereerd zonder pasprothesen en zonder drains, met een vatenbrander. Er is dus zo min mogelijk bloed gecreeerd en een zo klein mogelijk wondgebied (precieze holte voor anatomisch implantaat). Deze methoden minimaliseren kapselcontractie, maar je kunt het dus nooit uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nonky: heb je de implantaten mee gekregen/ gezien?

Vind je het herstel vsn een her ook zwaarder vallen of dat niet?

Lodieke: je wilt nog steeds explanteren ? Of nieuwe prothesen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.