Ga naar inhoud

Hoelang heb je je BVG? En hoelang zonder complicatie's?


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ff nieuwschierig naar het gemiddelde van dit forum..

Hoelang heb je je BVG?

Welk merk?

ZoJa: Hoelang na de plaatsing kreeg je complicatie's ( o.a kapselcontractie , rimpels / plooien , e.d)

Alvast bedankt !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Geen complicaties tot hiertoe en ik heb mentor prothese, de tijd kan je in mijn handtekening zien hieronder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx alvast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ondertussen 2 jaar, Mentor, 450 cc high profile, geplaatst voor de spier. Geen complicaties, geen rimpels of plooien, gewoon mooi.

Ze zijn ook superzacht. Dat is echt een voordeel van mentor en ook van eurosilicone. Bij de eurosilicone heb je dat het meest bij de 85% gevulde, en bij mentor bij de cohesive I

Lees dat er wat ophef is ontstaan hier op het forum over de mentors, maar ik vind dat nogal overtrokken. Het ligt aan je huid, je spier, de plaatsing, je pocket, je hoeveelheid weefsel hoe goed zichtbaar en voelbaar je prothese is, van welk merk dan ook.

Dus geen zorgen, je hebt geluk of pech, maar als je een goede pc uitzoekt, dan kun je er meestal vanuit gaan dat het meestal goed gaat. Iedere pc heeft wel eens een misser, maar als het dan netjes opgelost wordt, dan is er geen probleem toch? Tenzij het een grove inschattingsfout was natuurlijk :)

(sorry voor het lange verhaal )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, leuke en interessante topic!

Ik heb ze nu bijna drie maand, 9 weken, en ik heb geen enkele complicatie. Ik heb 320 voor de spier geplaatst, ronde Monobloc Hydrogel prothesen. Ze voelen nu al stevig maar erg natuurlijk aan, heel fijn!

Had ze liever wel een stuk groter gehad maar dan had ik zeker last gekregen van rimpels/ plooien..

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik heb (naast een lift) de Sebbin protheses 370cc anathomisch voor de spier. Alles is mooi herstelt (uiteindelijk) want ik heb wat probleempjes gekend tijdens het genezingsproces van mijn wondjes. Dit lag echter enkel aan mijn eigen huid, en kon ik wel vanop voorhand voorspellen :)

Voor de rest geen complicaties gehad, zijn heel mooi geworden en voelen heel soepel aan. Ook qua uiterlijk vind ik ze héél natuurlijk ogen. Heb ze nu ongeveer 10 maand :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste BV was in 1989.

Ik ben na 15 jaar voor de zekerheid op controle gegaan bij Dr.Nio het oogde ook niet meer zo fraai mijn eigen borsten waren gezakt over de protheses.

In 2004 mijn tweede BV, achteraf een goed besluit want ik had een lekkende prothese.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx iedereen, leuk om te lezen

Klopt bb, ligt zeker ook aan jezelf en aan de pc,

Idd wat ophef over de mentor hier, mischien is coh 1 wel te zacht hoor ,d at hij zo snel rimpeld(?)

Cherryboob 11jr? Klinkt goed, heb je de prothesen meegekregen? Idd nog vol en niet lek?

Welk merk heb je nu gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx pearl! Alles goed na je feest?! Flink de beest uitgehangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

hier een ietjes ander verhaal. Anderhalf jaar po, 225 natrell achter de spier, blijf toch wel wat pijn ervaren als ik eraan kom. schijnt dat ik gevoelige zenuwen heb. maar blijft toch nog altijd verbeteren. Geen rimpels, geen plooien, voelen zacht aan. Ondankt die lichte pijn ben ik echt supertevreden en zou het direct weer doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

na 12 jaar liet ik mijn silliconen 275 CC uiteindelijk vervangen omdat ik groter wilde .

Niets aan de hand , klein beetje bobbelig aan de onderkant en uiteindelijk na 12 jaar wat dukjes aan de zij kant.

V

Link naar reactie
Delen op andere sites

In totaal 24 jaar

9 jaar zonder problemen achter de spier, maar moesten er toch uit, ivm protheses waarover in Amerika veel ophef was.

Die waren van Down Corning, ze betaalden 1,2 miljard aan schadeclaims uit... niet aan mij want ziekenhuis had mij niet gewaarschuwd.

Toen ik erachter kwam was tijd om claim te leggen voorbij.

15 jaar en vanaf dag 1 plooitjes en bubbels, altijd pijnklachten gehad, nu erger door lekkende vloeibare Mc Ghan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de eerste BVG had je geen last en na de tweede wel?

Heb je de prothesen gezien van je 1e BVG hoe die eruit kwamen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de eerste BVG had je geen last en na de tweede wel?

Heb je de prothesen gezien van je 1e BVG hoe die eruit kwamen ?

Klopt 1e keer nergens last van,.

Niet gezien, weet wel dat kapsel verwijdert is maar verder?

Staat ook niets over in dossier, weet het merk omdat ik na krantenbericht belde met de vraag welke het ziekenhuis gebruikte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.