Ga naar inhoud

Cubje : 5 juni 2014 : Dr. de Mulder : Berchem,Antwerpen


Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen hier. Ik ben nieuw maar dit forum lijkt me leuk. Ik heb 10 dagen geleden een prothese wissel ondergaan, want had na 27 jaar kapotte prothesen. Dus heb ik meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt er een maatje voller in te stoppen. Ik heb nu 290 cc....en ik ben heel gelukkig! Ik denk een volle maat B .Ze zien er geweldig uit. Vroeger had ik kleine bolletjes, nu anatomishe gel. Wel aan 1 kant meer pijn en gevoeloze plekken dan aan de andere kant. Ik snap wel niet waarom 290 cc of 300 cc bij de 1 een heel andere cubmaat geeft dan bij de andere....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo Nonky,

Wat fijn dat er eens iemand reageerd;) !

Ja hoor , met mij alles in orde. Ik ben komende donderdag 5 weken po.

Ik ben na een week weer beginnen werken, was even wennen, en last van vermoeidheid. Maar even doorbijten, en het ging elke dag beter. Ik draag nu nog wel de sport bh, heb een paar dagen geleden de ''martel band' afgelegd. Maar ik vond het wel lekker zitten al die strakke dingen om mijn borsten. Dan heeft steun en veiligheid.

Volgende week ga ik voor controle naar mijn pc. Ik denk dat het dan wel klaar is. Ik heb weinig last verder, wel voel je natuurlijk nog altijd dat je geopereerd bent....litteken, gevoelige plekken op de borsten, ietsje stokf met sommige bewegingen.... Maar het resultaat is prachtig ( al zeg ik het zelf;)) ) en heb het er dubbel en dik voor over gehad.

Ik weet weinig van je Nonky, wat is jou verhaal?

Groet, cubje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey cubje,

Ik krijg 12 aug een wissel ivm kapselvorming. Ik ga van 270 cc rond voor de spier naar 410 anatomisch dual plane

Eigenlijk wilde de arts liever een lift doen met een kleinere prothese. Maar nu krijg ik een xhp waardoor de vulling mooi wordt zegt hij.

Ik vond het doodeng...ben er erg nerveus over, maar ik niet zei de arts, haha. Nou gelukkig dan maar, dat zou pas vervelend zijn.

Door het internet zie ik ook heel veel borsten die ik absoluut niet wil. En idd, elke maat geeft een ander effect. Ik ben zelf nogal groot dus ik denk dat dit voor mijn lijf prima is.

Ben ook geen 20 meer dus verwacht ook geen wereldwonder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Nonky,

Heel spannend meid!! Het is al bijna zover....ik ben dan op verlof, dus ik wens je al vast heeel veel sterkte en beterschap toe!!

Ik ben ook de jongste niet meer hoor...maar ben erg tevreden en blij....nu nog....ben blij dat ik bijna in mijn bikini het strand op kan....;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cubje,

Ik heb nu ook al D/E met 270 cc inmiddels, scheelt ook 10 kg met toen ik ze kreeg dus dat maakt uit. Bovendien nu op de spier straks dual plane 410 cc xhp

Heb echt geen idee hoe het zal worden maar volgens de arts een mooie volle natuurlijk ogende borst die wat gelift is door het xhp 6.1 cm ipv nu 3 cm .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik vind het wel knap dat ze 27 jaar zijn blijven zitten trouwens! Succes met het verdere herstel!

Idd Evanka, ze hebben het lang vol gehouden die prothesen....heb er nooit last van ondervonden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe is het gegaan Nonky??

Is goed gegaan hoor! Herstel wel heel langzaam. Net 2 uurtjes de deur uit geweest, was alweer,teveel. Moet ook nog erg wennen... Zijn nog niet mijn borstem....of ik er blij mee ben? Mmm nu nog niet echt. Mis mn oude losse borsten.. Alles voelt zo strak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.