Ga naar inhoud

Tweede consult


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik heb inmiddels een consult gehad bij dr. Koopman en ik heb een datum!

Na de zomervakantie word ik geholpen. Duurt nog even pff maargoed :)

Nu had ik een 415cc hp natrelle gepas, Maar begin toch te twijfelen of dit te klein is.. Tijdens het eerste consult had een een bh van de kliniek zelf aan. Deze was echter veelste groot in omvang. Nu neem ik voor het tweede consult een eigen bh mee. Alleen hier zitten beugels in (geen vulling) maakt dit uit voor een pasbeurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja..pc zei het zelf. Hij heeft alleen omvang 80/85 en ik ben best smal. Bij de pasbeurt hingen de protheses bijna op mijn navel! Heb hierdoor ook niet echt een goed beeld gekregen. ik heb nu een bh in de maat die ik graag wil. Ben ik de enige die moeite heeft om een 70 D te vinden :|

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey, het gesprek verliep prettig. Het is een vriendelijke man die heel kundig overkomt. Hij legt alles duidelijk uit waardoor ik zelf nauwelijks meer vragen had. Ik ben in oktober aan de beurt woehoee! Duurt nig even maargoed.. Iets om naar uit te kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh zolang nog wachten :(

Kon het niet eerder ;) ik vroeg meteen aan de telefoon wanneer ik eventueel geopereerd zou kunnen worden als ik maandag meteen besluit om het te doen, toen zeiden ze mij dat ik rekening moet houden met 6 weken.

(Zou mooi uitkomen ook voor mij want ben heel de maand augustus vrij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal inderdaad een mooie maat worden! ;) Ik krijg extra high profile natrelle. Daar kwam koopman zelf mee. Ben wel benieuwd waarom koopman mij extra high profile aanraad eigenlijk. Of heeft dat mede te maken met de breedte van je borstkast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg die ook! Gister even het type nummer opgevraagd.

Heeft idd te maken met de breedte van je borstkas ja . Ik zag dat het volgens mij 6,5 cm projectie (naar voren toe dus) geeft , oftewel mooie ronde boobies krijgen we

Ik heb net het contract binnen , ga zo alles invullen en betalen en dan wachten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch maar even een vervolgconsult ingepland. Want wil niet die extra high profile omdat ik toch denk dat er weinig van het natuurlijke effect overblijft dan. Ik wil ze wel groot, maar niet te bol. Heb verschillende foto's bekeken en vind moderate en full er mooier uitzien.

Beter om nog even langs te gaan en alles opnieuw op te laten meten, dan zijn me onzekerheden ook meteen weg haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.