Ga naar inhoud

Even voorstellen


Tamaratje84

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Tamara en ik ben 29 jaar oud. Ik ben nog niet zover als de meesten van jullie. Ik zit echt nog in de twijfelfase wil ik wel of geen bvg. Ik heb nu een maatje 70c en ben best wat afgevallen, en afgelopen zomer zag ik ineens dat mijn bikini een stuk leger was en het niet meer naar mijn zin is. Ik ben nog helemaal nieuw wat betreft de afkortingen en alle namen van alle protheses (raar woord eigenlijk) en alle andere dingen. Ik ben dan ook nog niet op consult geweest. Alle tips van jullie zijn welkom. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Er staat hier heel veel info op het forum.

Het is verstandig om meerdere consulten te gaan plannen. Zo kun je goed zien wat je echt wil en hoe de pc's zijn. Iedere pc heeft bijvoorbeeld zijn eigen voorkeuren. Het moet dus ook passen bij wat jij graag wil en je moet je natuurlijk op je gemak voelen bij een pc. Het is een hele grote stap om te nemen en niet iedereen snapt dat altijd. Het is en blijft een operatie natuurlijk. Je kunt altijd voorbeeld foto's meenemen naar een pc.

Mijn borsten waren heel leeg geworden in de loop der jaren en wilde ze graag weer opgevuld hebben en vond zelf een bolling boven op de borst erg mooi. Geef duidelijk aan wat je wil en de pc zal kunnen inschatten of dit bij jou mogelijk is.

Heb je vragen dan kun je ze altijd stellen.

Heel veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Welkom, zelf ben ik ook nog erg nieuw hier.

Ik ben 1 stapje verder; ik twijfel niet meer!

De afgelopen weken veel gelezen, en ik moet ook echt sparen nog.

Ik ben nog niet op consult geweest, op het moment neig ik weer heel erg naar Dr. moojen-zaal...aangezien zij in de Velthuiskliniek werkt, wordt het even langer sparen dan voor sommige andere klinieken.

Als ik de helft bij elkaar heb, ga ik een consult afspreken.

Veel plezier hier, er valt onwijs veel te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.