Ga naar inhoud

FF voorstellen :)


Vienna1981

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Viënna, 32 jaar oud, woonachtig in het zonnige zuiden, ben getrouwd en moeder van 3 kindjes, Noah een jongen van bijna 11, Shianty een meisje van 7 en Jaylinn een meisje van 7 maanden. Ik ben huismoeder en speel gitaar in een band.

Ik ben vanochtend bij de plastisch chirurg geweest en ga als het goed is mijn borsten laten verkleinen van E naar C. Als de verzekering het goedkeurt kan ik in augustus al onder het mes...

Ik vind het erg eng en spannend dus heb besloten me hier aan te melden om informatie en ervaringen te lezen over dit onderwerp.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Vienna! Spannend dat je de beslissing hebt gemaakt om je borsten te verkleinen. Bij welke arts ga je, in het ziekenhuis of in een kliniek?

Hier op het forum zal je meer dan genoeg informatie vinden over klinieken, ziekenhuizen, artsen en andere dingen. Hopelijk heb je er wat aan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! Ik heb een gesprek gehad bij Drs. Debats bij het Atrium (ziekenhuis) in Heerlen, maar daar moet ik me nog ff verder in verdiepen. Ik vind nl. niks over haar maar Dr. Sawor, werkzaam in de ziekenhuizen in Maastricht en Venlo schijnt heel goed te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Vienna ,

Spannend hoor , is best een beslissing die je neemt .

Ikzelf ben 12 weken geleden geopereerd , ben van F cup naar B gegaan .

Hoop dat je verzekering snel toestemming geeft ...

Veel plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Vienna,

Ik zou me goed verdiepen en je alleen laten helpen door iemand waarbij je je prettig voelt.

Ik krijg zelf als het goed is over een BVK maar wel in Zuid Holland dus daar heb je niks aan. Succes met je keuzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Heb zelf geen ervaring met een borstverkleining, maar er zijn genoeg meiden hier die dit wel hebben.

Heb je vragen dan kun je ze altijd stellen of evt zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Veel leesplezier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames, ik denk dat het dr. Sawor gaat worden, ik heb een goed gevoel over hem door de ervaringen die ik lees :) Een andere pc heeft dus wel toestemming bij de verzekering voor me aangevraagd, is dit een probleem? Zou ik het nog kunnen veranderen? Hoop dat iemand me dat kan vertellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goed gevoel over en bij hem hebt moet je zeker voor hem gaan.

Volgens mij verschilt dat per ziekteverzekering of de goedkeuring gekoppeld is aan een bepaalde arts/ziekenhuis of dat die voor elke aangesloten zorgverlener geld. Ik zou gewoon even je verzekering bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.