Ga naar inhoud

Mentor of Natrelle


Aanbevolen berichten

Thanx! Ik snap alleen iets niet.. Als er iets mis is, en het gaat via Diana, ook al is de pc verantwoordelijk, dat is dan toch niet raar? Of zie ik dat verkeerd? Bij een kliniek is dat toch net zo, alleen dan gaat het via de kliniek??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee stellie

ik ben zelf via diana, k wist op voorhand al welke PC ik wou.

Nadat ik de kliniek in barendrecht uitliep was ik cliënt bij amstelveen.

heb daarna niks meer te maken met diana!

Alles wat ik wil vragen/moet weten gaat via je kliniek, je krijgt (als het goed is) ook gewoon een 24 uurs nummer en een email mee vanuit de kliniek en vanaf dan gaat alles via de kliniek waarbij je geopereerd word.

buiten je intake en je betaling heb je niks met diana te maken enkelt met je PC en je kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderhandelen over de prijs? Dat meen je,?! En waar moeten we aan denken dan?

Thnx pearl eindelijk duidelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twijfel het was meer dat ik er van sta te kijken dat dat mogelijk is in een kliniek.. Dacht dat de prijzen vast stonden .

Ik ga idd naar schiettecatte , hoezo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha tuurlijk leonie,

onderhandelen is eigenlijk altijd wel mogelijk denk ik hoor! want lees dat je bij sommige kliieken achteraf fysio enzo krijgt, ja dat hoef je er niet bij te nemen natuurlijk!

maar schiettecatte opereert voor 2600 ook toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt bij easthetic beauty clinics in Veldhoven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij opereert ook in Amstelveen voor € 2600,00 voor coh 1 Mentor. Is voor mij 2 uur dichterbij huis. Vind ik fijner voor als er iets is.

Bedankt voor alle reacties iedereen op mijn topic, heeft weer zoveel verduidelijkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook de reden dat ik nu naar Schiettecatte ga. Zijn CV spreekt mij het meest aan en het feit dat hij op tv is geweest bij 'Een nieuw begin' en dat hij bij Velthuis heeft gewerkt geeft mij een goed gevoel. Ik ben dus al bij Bergman geweest maar wil hem toch ook graag spreken. Toen ik naar Bergman ging had ik me er nog helemaal niet in verdiept.

En bedankt twijfel! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook de reden dat ik nu naar Schiettecatte ga. Zijn CV spreekt mij het meest aan en het feit dat hij op tv is geweest bij 'Een nieuw begin' en dat hij bij Velthuis heeft gewerkt geeft mij een goed gevoel. Ik ben dus al bij Bergman geweest maar wil hem toch ook graag spreken. Toen ik naar Bergman ging had ik me er nog helemaal niet in verdiept.

En bedankt twijfel! :119:

Schiettecatte in een nieuw begin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt die uitzending heb ik laatst ook gezien , had hem me anders

Voorgesteld dan hij eruit ziet haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal je eerlijk zeggen... ik stond op de parkeerplek in amstelveen en toen liep hij toevallig voorbij.. ik was blijkbaar de eerste.. en toen schoot ik in de lach.. ik dacht dat ik lang was???

maar voor de rest een topvent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha echt he, nou zal mij benieuwen donderdag... Neemt ie wel de tijd of is het snel snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was ie wel snel. Maar dat kwam misschien omdat ik samen met een vriendin was die ook gaat opereren. We hadden dus allebei een afspraak bij hem. Maandag heb ik weer een extra consult en heb ik er bewust voor gekozen om alleen te gaan, zodat hij zijn tijd neemt. :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dus ff een flinke lijst vragen mee is niet gek? En foto's op de iPad laten zien Kijkt ie ook niet raar van op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor ik had ook veel vragen mee... :)

had trouwens ook een foto op me telefoon staan.. maar heb die uiteindelijk niet laten zien ;) degene had op de foto 400 cc op de spier en kwam ook van 75B af.. dusja..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké , nou ik ga aan de slag haha,

Nee namaken zo te mooi zijn om waar te zijn:) maar ik heb wel duidelijke foto's die ik echt lelijk vind en als hij zegt zo kan het gaan worden ( van mijn voorsituatie uitgaand) dan weet ik nog niet wat ik doe ,haha vind ze nu namelijk lelijk .... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat is een goede, die wil niemand ;)

Nou wij moeten er 3 uur voor rijden , dus ik neem uitgebreid de tijd, en daarna ff de stad in ofzo hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou eigenlijks wel, ook na OK 3 uur rijden... Zie er wel tegenop , maar hier in de buurt geen goede pc's , vandaar zover rijden..

Ja accz met van onseken zit hier vlakbij , maar daar ga ik niet heen :)

Ja idd spannend, zie er nunal tegenop dat ik bloot moet voor een vreemde .....brrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd, niet op kapsel enzo, maar de garantie op scheuren is wel levenslang hoor, dat zei Bruno ook nog pas..

check: http://www.mentorwwllc.com/pdfs-global/breast/NL/literature/PS-warranty.pdf

Dat zit ook op de Natrelle-implantaten vanaf 2004.

http://www.natrelle.nl/breast-reconstruction/Pages/warranty.aspx

Maar ook hier geldt dat het alleen geldt op scheuren van het implantaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.