Ga naar inhoud

Mentor of Natrelle


Aanbevolen berichten

Zijn. Allebei a merken, alleen natrelle lees ik vaker dingen over dat ze scheuren, leeglopen oid.

Eurosilliconen moet ook goed zijn en minder plooivorming geven...(?)

Maar is niet FDA gekeurd (niet dat dat heel veel zegt, maar oké)

Via diana kun je kiezen voor mentor of natrelle.

Of je ook andere merken kun kiezen weet ik niet....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd veel mentor meiden hier op het forum!

maar moet ook heel eerlijk zeggen dat ik meer 'slechte' verhalen lees over natrelle dan over mentor.

maar dat zegt eigenlijk ook niet zoveel maar lang niet iedereen met boobs schrijft er over op het internet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Ik zit al een aardig tijdje op het forum maar heb helemaal niet het idee dat er met Natrelle vaker dingen mis gaan.

Of ik moet niet goed opletten......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het misschien zo zijn dat als je via Gabriels gaat, je vaak mentor 1 krijgt? Ze moet toch ergens iets hebben waardoor het bij haar voor 2600 kan? Cohesive 2 is duurder en anatomisch nog een stapje duurder.

Lastig hoor....je wil zo graag het beste kiezen, maar wat is dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana zegt echt niks over COH1 en COH2 (mij heeft ze iig niks verteld). Het was pas toen ik op consult bij de PC ging toen ik te horen kreeg dat er COH1, 2 en 3 bestond en dat je met COH2 en 3 minder kans op rimpels hebt. Ik vind dat Diana vanaf het eerste consult hierover informatie moet geven. Gelukkig heeft de PC dit wel gedaan en heb ik voor COH2 gekozen. Hopelijk komt het dus goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je kunt wel zelf kiezen! Bij Diana moet je blijkbaar wel zelf wat onderzoek gedaan hebben anders heb je dus weinig keuze als ze er zelf niks over zegt :P

Ik heb mijn consult bij kliniek Veldhoven gehad en daar lieten ze ook echt her verschil voelen tussen coh1 en coh2... De consulente en de chirurg zijn er allebei over begonnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je kunt wel zelf kiezen! Bij Diana moet je blijkbaar wel zelf wat onderzoek gedaan hebben anders heb je dus weinig keuze als ze er zelf niks over zegt :P

Ik heb mijn consult bij kliniek Veldhoven gehad en daar lieten ze ook echt her verschil voelen tussen coh1 en coh2... De consulente en de chirurg zijn er allebei over begonnen.

Dat moet Diana ook doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O voor mijn gevoel komen hier op t forum meer problemen voor met natrelle ... Maar is dat dan toch mentor?

Ik dacht vooral de 410 (mcghan) van natrelle , veel problemen over te horen.

Weer iemand waarom eurosillicone niet goedgekeurd is ?

Als ze weinig tot geen rimpels geven, zou dat ook mijn 1e keus zijn..

Ik denk dat ik sowieso voor coh2 ga uit zekerheid, maar zijn deze niet stijver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel benieuwd welke lid hier haar prothesen hebt langst heeft, zonder complicaties ? Twijfel jij hebt ze al 11jr toch? Zou iemand hier ze nog langer hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O voor mijn gevoel komen hier op t forum meer problemen voor met natrelle ... Maar is dat dan toch mentor?

Ik dacht vooral de 410 (mcghan) van natrelle , veel problemen over te horen.

Weer iemand waarom eurosillicone niet goedgekeurd is ?

Als ze weinig tot geen rimpels geven, zou dat ook mijn 1e keus zijn..

Ik denk dat ik sowieso voor coh2 ga uit zekerheid, maar zijn deze niet stijver?

http://www.eurosilicone.nl/

hier staat waarom ze niet FDA gekeurd zijn ;)

ff over natrelle.. ik heb ook op dit forum gelezen dat zelfs een pc heeft gezegd dat de kwaliteit ervan achteruit is gegaan..

las zelfs iemand die na 4 jaar een een gescheurde implantaat had :blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat was het nies! Dat had ik dus gelezen

En ook op meldpunt silliconen staat veel slechts over mcghan410

Thnx ga ff kijken,

Link naar reactie
Delen op andere sites

mee eens twijfel, tis imprenciepe gewoon pech, tenzij je natuurlijk de eerste 6 weken schijt aan je herstel heb dan is het je eigen domme schuld!

ik heb bewust voor coh1 gekozen, had geen eigen weefsel dus wou zo zacht mogelijke inplantaten ivm het gevoel ervan!

over mn uiteindelijke maat geen klachten vind ze soms nog steeds enorm als ik voor de spiegel sta!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, nou, ik vind het lastig haha! Ik wacht het gesprek met Schiettecatte wel even af... Ik wil indd geen rimpels of plooien, las toevallig in een aantal topics over meiden die dat hebben dus werd een beetje bang... Maarja, ik heb het indd niet helemaal in de hand

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

ik heb ze anderhalf jaar. anatomisch, natrell en coh1 en geen rimpels, plooien of om het even wat. ben tevreden. Denk dat je ook geluk moet hebben en het ene lichaam reageert mss anders dan het andere. Ik heb ook niet veel eigen vetweefsel en ik vond de zachtheid heel belangrijk. echte borsten zijn wel nog altijd zachter hoor. denk dat je daar niet van uit kan, jammergenoeg.

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Nicky het zal zeker per lichaam verschillen en hoe de pc ze inbrengt ook natuurlijk.

Barbielena die levenslange garantie is (maar) 10 jaar en dan alleen op scheuren niet op,kapselcontractie / rimpels etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik laatst wel gehoord , dat coh2 en 3 sterker zijn en minder lekken cq zweten.

Barbie je link werkt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.