Ga naar inhoud

LadyLara : 18 augustus 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Nu ik na jaren wikken en wegen (en zelfs als 2x de ingreep op laatste moment gecancelled heb) nu toch echt mijn BV ga doen heb ik besloten een account aan te maken en niet meer alleen het forum te bezoeken.

Ik ben via Diana Gabriels bij Frans Straten terecht gekomen. Najaa andersom eigenlijk vanwege de kosten ;) Ik ben erg benieuwd naar ervaringen over hem en vooral ook foto's. Ik ga voor 375 en 400cc.

Vind het allemaal zo spannend. Vooral de operatie, narcose en pijn achteraf. Geloof dat het met het resultaat wel goed komt, zo spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wil ik graag even op inhaken. Ik ben gister namelijk voor de de 2e x bij Frans Straten geweest en heb nu zo goed als definitief m'n keuze gemaakt (klinkt nog steeds n beetje twijfelachtig, maar goed.. :4:). Ik ga voor 375cc HP Dual Plane maar twijfel nu nog tussen cohesief 1 of 2.. Frans zei als je twijfelt moet je gewoon 2 nemen maar kiezen is niet mijn sterkste kant... Iemand tips/ervaringen..? Vooral met 2..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je..! Hij had alleen 1 en 3 liggen, dus 2 heb ik niet kunnen voelen. Hij zei kans op rimpels of plooien heb je altijd maar voor je eigen gemoedsrust zou ik dan 2 doen.. Ik ben alleen best bang dat t best harder is als t ware, maar dat kun je natuurlijk alleen vergelijken als je ze zou kunnen vergelijken in je borsten.... Het vreemde is dat ik er op t forum maar weinig vragen over zie, over die keus, maar misschien kijk ik er wel overheen, komt zoveel info op je af..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames,

Op 18 aug wordt ik geholpen door Frans. Ik ga voor 375cc links en 400cc rechts. Ben erg benieuwd naar foto's van zijn patiënten.

Welke bh's hebben jullie meegenomen naar de kliniek? En welke pijnstillers en pleisters hebben jullie gebruikt?

Ik heb een siliconenpleister van Dermatix liggen, maar het is er maar 1 en ze zijn 100 eu per stuk. Is het de moeite waard om er meer te kopen? Erg benieuwd wat jullie hebben gebruikt.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej LadyLara,

Welkom op het forum. Er zjn een hele hoop meiden van hier bij Frans geweest, waaronder ik zelf ook.

Als het goed is zal hij je medicatie voorschrijven, die je kunt afwisselen/aanvullen met paracetamol.

Siliconenpleisters moet je even met hem overleggen :) Ik heb zelf eigenlijk niks gebruikt.

Mijn BH was een tri-action :)

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Had helemaal niet door dat ik al reacties had. Ja heb het 1x afgezegd omdat het bedrijf waar ik werkte failliet ging en de 2e x omdat ik iemand ontzettend uit de brand moest helpen. Als arme student heb ik nu eindelijk WEER het geld bij elkaar en er ook weer eens goed over nagedacht en ik ben gewoon niet compleet zonder BOOBIES.

1 en 2 ik weet niet eens waar je het over hebt? Verschrikkelijk! Heb iig wat info over gevonden en durf het niet te zeggen. Ik zet hem er zeker bij op mijn lijstje die ik binnenkort maar weer eens aan Frans ga voorleggen. Het worden iig ronde prothesen dit, omdat ik na het geven van borstvoeding echt geen volume meer heb bovenin.

Lieseltje wanneer ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ben zelf niet bij straten geweest, maar je zal inderdaad medicatie krijgen voorgeschreven. Ik kreeg een kliniek bh van de kliniek zelf waar ik ben geweest en heb na 2 weken de shock absorber erbij gekocht en deze gebruik ik nu ook met sporten ;)

Meid je hoeft niet bang te zijn. Meestal gaat het binnen een paar dagen al heel goed. Het is natuurlijk wel belangrijk dat je de tijd neemt om te herstellen en niet gelijk je huis onderste boven gaat gooien ofzo omdat je minder last heb ;) Je lichaam heeft echt even de tijd nodig om te herstellen.

Heel veel leesplezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik ben 2 juni geopereerd door dr. van Straten.

heb 450cc dual plane. Week was ik even helemaal off maar het is idd heel belangrijk dat je gaat bewegen. Beetje voor beetje lopen. Je spieren worden helemaal stijf en door het lopen komt het weer helemaal goed. Ik ben nu 2wkn Po en vandaag ook eerste x gewerkt,

Alvast scs met verder zoeken :) en je nieuwe Boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LadyLara,

ik ben ingepland voor 8 juli en begin nu al behoorlijk zenuwachtig te worden. Ik ben 2x bij Frans geweest en daarvoor 1x bij Diana. Uiteindelijk ben ik niet via Diana naar Frans gegaan maar rechtstreeks naar z'n eigen kliniek. Wat is jouw situatie nu? Ik heb 80B, maar een vrij lege bovenkant. Door het vele sporten van 't afgelopen jaar is er helaas weinig overgebleven van wat 't was. Ik ben t nu zo beu om altijd een padded bh te dragen met evt. nog vullingen en wil ook n x leuk in n bikini. Ik ga waarschijnlijk voor 375cc HP Dual Plane (Frans vond 350) mooier bij me, maar hij heeft op de dag van de BV beide dus kan ik dan nog beslissen. Ik ga voor cohesief 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LadyLara,

ik ben ingepland voor 8 juli en begin nu al behoorlijk zenuwachtig te worden. Ik ben 2x bij Frans geweest en daarvoor 1x bij Diana. Uiteindelijk ben ik niet via Diana naar Frans gegaan maar rechtstreeks naar z'n eigen kliniek. Wat is jouw situatie nu? Ik heb 80B, maar een vrij lege bovenkant. Door het vele sporten van 't afgelopen jaar is er helaas weinig overgebleven van wat 't was. Ik ben t nu zo beu om altijd een padded bh te dragen met evt. nog vullingen en wil ook n x leuk in n bikini. Ik ga waarschijnlijk voor 375cc HP Dual Plane (Frans vond 350) mooier bij me, maar hij heeft op de dag van de BV beide dus kan ik dan nog beslissen. Ik ga voor cohesief 2.

Ik zit nu op een 75B en idd een lege bovenkant dus Frans raadde mij ronde prothese aan. En ja ik ben die BH's ook helemaal beu hahaha dus ga zeker niet afzeggen. Hoe lang ben je als ik vragen mag? Frans zei tegen mij dat als ik kleiner dan 375/400cc ging dat ik dan weinig verschil zal merken met mijn huidige situatie. Alhoewel ik dat betwijfel, maar het zou wel fijn zijn als ik net iets meer heb als dat ik nu met BH heb.

Nu had ik tijdens de intake aangegeven liever te klein dan te groot had, maar na alle verhalen die ik lees lijkt het me verstandiger om beter net iets te groot te gaan 400 is denk ik een hele goede en natuurlijke maat voor mij. Zal aan Frans ook vragen hoe hij daar over denkt!

Weet iemand hoe ver van tevoren je nog wijzigingen in maat kunt doorgeven? Ene kant heb ik het gevoel dat ze een magazijn vol hebben. Hoor bij zoveel dat hij 2 maten klaar legt hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladylara,

Ik ben 1,69 en weegt 61 kg. Bij m'n 2e passie ben ik bij Frans uitgekomen op 375, hoewel hij zei dat hij 350 beter bij me vindt passen. Hij heeft tegen mij niks gezegd over t niks merken van 375cc....

Cohesief 2 moest hij bestellen zei hij, maar dat doet hij nou dan ook in de 2 verschillende maten zodat ik op de dag zelf nog kan kiezen. Cohesief 1 hoeft hij, voor zover ik begrepen heb, nooit te bestellen. Ben jij er al helemaal uit wat t gaat worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik ga 19/8 voor ok bij frans van straten. Zit inderdaad ook te twijfelen of ik geen cohesive 2 moet doen en op de ok dag zal gekeken worden of we voor 375cc rond hp of 400cc rond hp gaan. Vind het wel spannend allemaal omdat ik ook geen idee heb waar ik op uit zal komen qua maat en wat voor sport bh ik moet aanschaffen. Als ik zo kijk is mijn situatie wel te vergelijken met lieseltje en ik hoop ook echt dat ze na de ok er zo uit komen te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 19/8 voor ok bij frans van straten. Zit inderdaad ook te twijfelen of ik geen cohesive 2 moet doen en op de ok dag zal gekeken worden of we voor 375cc rond hp of 400cc rond hp gaan. Vind het wel spannend allemaal omdat ik ook geen idee heb waar ik op uit zal komen qua maat en wat voor sport bh ik moet aanschaffen. Als ik zo kijk is mijn situatie wel te vergelijken met lieseltje en ik hoop ook echt dat ze na de ok er zo uit komen te zien

Hi mini,

Wat spannend! Frans is dan ook net terug van vakantie dus hij gaat lekker uitgerust in ons snijden (whaaaaaaah). Ik ga voor cohesief 1 dit is wat hij standaard doet we hebben het verder ook niet besproken.

Wat betreft de BH's ga ik deze aanschaffen. http://www.online-care.eu/pd/232/nl-BE/postoperatieve-bhs/Lipoelastic-PI-Extra-New

Heb hem via via ontdekt en hij is nog budgetproof ook. Als ik een M neem zit ik safe verder vind ik hem er ook goed uitzien en voldoet hij volgens mij aan meer kwaliteitseisen dan bijvoorbeeld de FILA BH waar hier op het forum ook regelmatig over wordt gesproken.

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.