Ga naar inhoud

Richtlijnen borstvergroting


Gast Ginny

Aanbevolen berichten

Ik herinner me van iemand die een wissel kreeg omdat de cohesief 1 rimpels gaf, en toen kreeg ze meer cc in cohesief 2 voor dezelfde cupmaat. Ik kon met semicohesief minder cc nemen, maar ik had toen al gelezen van lekkage, dus koos ik cohesief 3. Met echt vloeibaar zal het nog meer schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jolien, je gaat iig naar een goede chirurg, je laat geen heel grote prothesen implanteren. Dat zijn al twee belangrijke factoren voor een duurzaam resultaat. Heel veel succes morgen! :71:

Ik denk dat als je met een groot aantal cc's begint, je eerder toe zult zijn aan een lift. De huid rekt enorm uit en wordt dun, elke dag dat gewicht eraan, het is een kwestie van tijd. Ook schijn je op den duur zelfs met dual plane een double bubble te kunnen krijgen, omdat de spier de prothese toch iets tegenhoudt. Dat zijn ook redenen voor heroperatie. Op de spier heb je dan weer grotere kans op kapselcontractie.

Van cohesieve siliconen heb je meer cc nodig om hetzelfde volume te krijgen. Op mijn volume (270 cc) scheelde het ca. 50 cc. tussen cohesief 1 en cohesief 3. Als ik van tevoren had geweten dat 270 cc een F zou geven bij mij, had ik ervoor bedankt.

Klopt! Ik vertrouw er ook heel erg op hoor. En voor mij daarna geen wissel omdat ik zo nodig nog een maatje meer moet. Ik wil het echt heel graag, maar voor de lol nog een keer onder het mes, NO WAY :P

Ik vertrouw op mijn PC. Het is een grappige aparte man, maar vertrouw volledig op zijn kunnen. Maar wel gezonde zenuwen natuurlijk hihi.

O dus als je voor coh 2 gaat zou je meer ccs nodig zijn als bij coh 1? Als je bijv een C kleine d wilt bereiken?

Succes jolien!

Dankjewel meid! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.