Ga naar inhoud

400 of 480 cc?


elis

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Elis en lees al een tijdje mee op dit forum.

Gisteren een consult gehad bij Dr Visser, en ik dacht helemaal voorbereid te zijn totdat de cc ter sprake kwamen. :106:

Ik ga voor de monobloc prothese , ben 176 en heb een omvang van 80 met cup niks...een kleine A. Na vele jaren wikken en wegen ga ik het nu gewoon doen...

Maar hoeveel cc?? Dr visser pakte al gelijk de 400cc, dat kon ik goed hebben zei ze omdat ik dus niet klein en tenger ben. Wel weinig vetweefsel op de boezem natuurlijk ..

Ik heb die prothese in zon sportbeha mogen passen en ik vond het prachtig...had voor mij zelfs nog wel iets voller gemogen aangezien ik dus geen kleine meid ben. Maar de iets grotere had ze niet liggen. Zelf zei ze dat ze 500 cc ook vaak niet zo mooi vond. Maar nu word ik eigenwijs en wil toch graag even proberen en kijken . Ze zei dat ik dan de 480cc moest pakken.

Ok en nu weet ik het dus niet meer. Ik bergreep dat er ook een 440cc is.

Iemand ervaring met monobloc en 480/400 cc ? Zoek me wild aan foto's maar blijft moeilijk inschatten..

Groetjes Elis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi elis ,

ja het is zeker dan even lastig ,zo veel informatie zoveel keuzes . Zelfs voor mij was het tot het laatste moment nog een twijfel geval ..

Je geeft zelf aan dat je niet klein en tenger bent , ik zou dan zeker niet voor een te kleine cc kiezen .

Je moet het zo zien 400 cc is mooi en 480 cc is nog iets voller ( wat je graag wil ) en ook erg mooi . Heel veel succes met je keuze .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dit ga ik even volgen! Ik heb ook omvang 80 en voel me inmiddels zowat een dikzak hahah heel veel meiden hier hebben een kleinere omvang.. Ik ga denk zelf voor 400 Cc links en 450 rechts (mentor)

Kan je niet zelf proberen te passen met rijst of water? En dan 480 :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat jullie reageren , geeft me net even het duwtje in de rug om idd eigenwijs voor de 480 te gaan.

Hebben jullie ook monobloc hydrogel?

Haha en ja bij de blokker al een maatbeker voor de rijst gehaald..

Zou graag je foto's willen bekijken cheryboob...even kijken hoe dat werkt met vriendinnen worden.

Gr, Elis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker voor de 480 gaan,

helemaal met omtrek van 80 cm.

Ook ik ben zon eentje waarvan er wel meer in had gemogen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Ik zou iig de 440 nemen, deze ligt dicjt bij de 400.480 zou ik niet zomaar nemen. Iedereen zegt dat wel heel makkelijk maar bij de hydrogel wordt de prothesr alleen maar breder en dat moet je wel kunnrn hebben. In projectie krijg je er niet veel voor terug. Kijk mijn topc hierover eens. voor foto effe vrirndje worden. Ik heb 440. Fouteb lomt door mobiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Joehoe,

Ik krijg overmorgen de monobloc hydrogel, alleen krijg ik maar 295 cc, wel voor de spier! Groter kan wel maar dan zou het achter de spier moeten en dat wil ik niet!

Ik zou het grootste doen wat past, mooi is zonder kans op randen! Ik hoor iedereen zeggen dat je er zo snel aan went!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.