Jump to content

sht : 5 juli 2014 : Dr Schiettecatte : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal!

Gister ben ik bij Diana geweest voor een consult en is mijn vervolgafspraak ingepland bij Dr. Schiettecatte op 30 juni as.

Morgen heb ik een gesprek met mijn directeur om de operatiedatum van 18 augustus as vast te laten leggen.

Erg spannend allemaal en hopelijk komt eindelijk deze zomer mijn lange droom uit!

Groetjes!

Posted

Welkom op het forum!!!

Ja het is allemaal heel spannend natuurlijk, maar echt super als straks je droomt uit komt.

Ik heb het ook jaren uitgesteld en nu ik mijn borsten heb denk ik dat ik het echt eerder had moeten doen.

Succes met je vervolg afspraak!

Posted

Operatie wordt vervroegd naar 7 juli! Over 3 weken lig ik thuis met m'n nieuwe boobs!

• 2 weeks later...
Posted

@Esmiralda: Zou je mijn verslag willen verplaatsen en de titel aan willen passen? Dankjewel alvast!

Posted

woeii!

kijk een vervroeging van een datum is altijd leuk ahah!

succes meid! over een week heb je je boobies!!!

xx

Posted

Super joh dat je al zo snel kan!

Ik zal het gelijk even voor je aanpassen :D

Posted

Zo blij mee! Heb er onwijs veel zin in!

Bedankt voor het aanpassen!

Posted

Graag gedaan hoor.

Ja ik snap dat je er onwijs veel zin in heb. Gelukkig ben je al bijna aan de beurt ;)

Succes met aftellen!

Posted

Vandaag nog even de laatste dingen afronden op m'n werk en volgende week met de laptop op bed! Helaas maar een week vrij kunnen krijgen en ze kunnen me hier niet missen. Wel een goed teken, maar niet altijd handig...

Vanavond het voedingskussen van zolder halen, die zal goed van pas komen! En m'n tas inpakken/kleren klaarleggen, want... Morgen is de dag! Om 12.00 uur ga ik onder het mes!

Posted

Nee, ben niet zenuwachtig. Zal morgen wel komen! Haha! Heb er onwijs veel zin in! (Ik zal mezelf wel vervloeken na de operatie... 'Wat heb je gedaan' 'Auw, auw auw')

Ik zal een verslag plaatsen als ze erin zitten!

Posted

Ben sowieso benieuwd naar je ervaring met de kliniek.

Ik word daar zelf ook geopereerd alleen dan door Koeijers.

Posted

Wanneer moet jij?

Posted

Leuk!! Ik zal je op de hoogte houden van mijn ervaringen in dit topic.

Posted

Wat gek dat je op een zaterdag geopereerd wordt joh! Maar wel lekker snel, dat is wel een voordeel. Heeeeeel veel succes, even bikkelen en dan heb je ze :D

Posted

Jaaaaa morgen is het zover en dat is al bij a!

Meid heel veel succes morgen... Je boobies zijn nu heel dichtbij...

En laat zodra je kan eventjes wat horen he? Xx

Posted

Tas staat klaar en nu tijd om te gaan slapen!

Jullie horen snel van me!

Posted

Daar zijn we weer!!

Voel me goed en al gedronken, geplast en gegeten.

Nog even bijkomen en dan lekker naar huis!

Tot nu toe alles goed gegaan!

Vanavond of morgen zal ik een verslagje schrijven!

Zo blij!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.