sht Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Hallo allemaal!Gister ben ik bij Diana geweest voor een consult en is mijn vervolgafspraak ingepland bij Dr. Schiettecatte op 30 juni as.Morgen heb ik een gesprek met mijn directeur om de operatiedatum van 18 augustus as vast te laten leggen.Erg spannend allemaal en hopelijk komt eindelijk deze zomer mijn lange droom uit!Groetjes!
Guest Posted June 11, 2014 Posted June 11, 2014 Welkom op het forum!!!Ja het is allemaal heel spannend natuurlijk, maar echt super als straks je droomt uit komt.Ik heb het ook jaren uitgesteld en nu ik mijn borsten heb denk ik dat ik het echt eerder had moeten doen.Succes met je vervolg afspraak!
sht Posted June 16, 2014 Author Posted June 16, 2014 Operatie wordt vervroegd naar 7 juli! Over 3 weken lig ik thuis met m'n nieuwe boobs!
sht Posted July 1, 2014 Author Posted July 1, 2014 @Esmiralda: Zou je mijn verslag willen verplaatsen en de titel aan willen passen? Dankjewel alvast!
pearll Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 woeii!kijk een vervroeging van een datum is altijd leuk ahah!succes meid! over een week heb je je boobies!!!xx
Guest Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Super joh dat je al zo snel kan! Ik zal het gelijk even voor je aanpassen
sht Posted July 1, 2014 Author Posted July 1, 2014 Zo blij mee! Heb er onwijs veel zin in!Bedankt voor het aanpassen!
Guest Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Graag gedaan hoor. Ja ik snap dat je er onwijs veel zin in heb. Gelukkig ben je al bijna aan de beurt Succes met aftellen!
Leigh-Ann Posted July 1, 2014 Posted July 1, 2014 Wat leuk, nog een Schietecatter erbij Gefeliciteerd met je datum!
sht Posted July 4, 2014 Author Posted July 4, 2014 Vandaag nog even de laatste dingen afronden op m'n werk en volgende week met de laptop op bed! Helaas maar een week vrij kunnen krijgen en ze kunnen me hier niet missen. Wel een goed teken, maar niet altijd handig...Vanavond het voedingskussen van zolder halen, die zal goed van pas komen! En m'n tas inpakken/kleren klaarleggen, want... Morgen is de dag! Om 12.00 uur ga ik onder het mes!
kleinEtje Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Sht spannend!!! Ben erg benieuwd naar je ervaring en hoe ze worden.Al zenuwachtig?
sht Posted July 4, 2014 Author Posted July 4, 2014 Nee, ben niet zenuwachtig. Zal morgen wel komen! Haha! Heb er onwijs veel zin in! (Ik zal mezelf wel vervloeken na de operatie... 'Wat heb je gedaan' 'Auw, auw auw')Ik zal een verslag plaatsen als ze erin zitten!
kleinEtje Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Ben sowieso benieuwd naar je ervaring met de kliniek.Ik word daar zelf ook geopereerd alleen dan door Koeijers.
sht Posted July 4, 2014 Author Posted July 4, 2014 Leuk!! Ik zal je op de hoogte houden van mijn ervaringen in dit topic.
Boho Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Wat gek dat je op een zaterdag geopereerd wordt joh! Maar wel lekker snel, dat is wel een voordeel. Heeeeeel veel succes, even bikkelen en dan heb je ze
kleinEtje Posted July 4, 2014 Posted July 4, 2014 Jaaaaa morgen is het zover en dat is al bij a!Meid heel veel succes morgen... Je boobies zijn nu heel dichtbij...En laat zodra je kan eventjes wat horen he? Xx
sht Posted July 4, 2014 Author Posted July 4, 2014 Tas staat klaar en nu tijd om te gaan slapen! Jullie horen snel van me!
NewbeeH Posted July 5, 2014 Posted July 5, 2014 Succes vandaag!!!Ben erg benieuwd hoe het is gegaan Liefs
sht Posted July 5, 2014 Author Posted July 5, 2014 Daar zijn we weer!!Voel me goed en al gedronken, geplast en gegeten.Nog even bijkomen en dan lekker naar huis!Tot nu toe alles goed gegaan!Vanavond of morgen zal ik een verslagje schrijven!Zo blij!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.