Ga naar inhoud

sht : 5 juli 2014 : Dr Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Gister ben ik bij Diana geweest voor een consult en is mijn vervolgafspraak ingepland bij Dr. Schiettecatte op 30 juni as.

Morgen heb ik een gesprek met mijn directeur om de operatiedatum van 18 augustus as vast te laten leggen.

Erg spannend allemaal en hopelijk komt eindelijk deze zomer mijn lange droom uit!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Ja het is allemaal heel spannend natuurlijk, maar echt super als straks je droomt uit komt.

Ik heb het ook jaren uitgesteld en nu ik mijn borsten heb denk ik dat ik het echt eerder had moeten doen.

Succes met je vervolg afspraak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag nog even de laatste dingen afronden op m'n werk en volgende week met de laptop op bed! Helaas maar een week vrij kunnen krijgen en ze kunnen me hier niet missen. Wel een goed teken, maar niet altijd handig...

Vanavond het voedingskussen van zolder halen, die zal goed van pas komen! En m'n tas inpakken/kleren klaarleggen, want... Morgen is de dag! Om 12.00 uur ga ik onder het mes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ben niet zenuwachtig. Zal morgen wel komen! Haha! Heb er onwijs veel zin in! (Ik zal mezelf wel vervloeken na de operatie... 'Wat heb je gedaan' 'Auw, auw auw')

Ik zal een verslag plaatsen als ze erin zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn we weer!!

Voel me goed en al gedronken, geplast en gegeten.

Nog even bijkomen en dan lekker naar huis!

Tot nu toe alles goed gegaan!

Vanavond of morgen zal ik een verslagje schrijven!

Zo blij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.