Ga naar inhoud

Voor de spier Frans Straten


Aanbevolen berichten

Ik ga as donderdag voor de 2e x op consult bij Frans Straten, heb een optiedatum voor de BV staan op 8 juli. Na heel veel lezen op dit forum ga ik toch wel twijfelen of ik de juiste keus maak (maar daar ben ik ongetwijfeld niet de enige in :24:). Bij mijn eerste consult zijn we gekomen op 330 of 350cc HP dual plane. Qua grootte ben ik er al wel uit, als t nog iets groter kan dan die 350cc dan graag :D, maar er werd meteen gesproken over dual plane en niet over eventuele andere opties van plaatsen. Nou wil t geval dat ik 4 x per week sport en ik nu dus wel heel vaak tegenkom dat in dat geval voor de spier beter is. Ik weet sowieso niet of daar de ruimte voor is bij mij, maar het is niet ter sprake gekomen bij Frans.

Zijn er dames hier die het wel bij Frans Straten voor de spier hebben laten plaatsen en hoe is jullie ervaring hiermee want eigenlijk ben ik bij hem volgens bij eigenlijk alleen dual plane tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een goede inderdaad :| ga speciaal naar hem omdat ik zijn dual plane zo mooi vind.. Zou het zo niet durven zeggen wie voor de spier heeft bij hem :o

Ben wel benieuwd.. Eff aankaarten tijdens je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bij frans voor de spier omdat ik genoeg eigen weefsel heb..

ik wilde eigenlijk dual plane omdat ik bang was voor randen maar dat heeft hij uit mijn hoofd gepraat!

word maandag as weer door m geopereerd en hij wil bij mij persee voor de spier plaatsen en hij heeft mij beloofd dat ik met deze grotere implantaten zeker geen randen ging krijgen..

hij heeft het er waarschijnlijk bij jou niet over gehad omdat je niet genoeg eigen weefsel hebt want hij zei mij als dames ze voor de spier kunnen hebben ben ik hier voorstander van!

het herstel is minder pijnlijk en met sporten voel ik niet eens dat er wat in zit, schijnt met dual plane minder prettig te zijn.

ik zou het gewoon aan m vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zonnetje86,

ik heb donderdagavond om 9 uur de afspraak staan. Jij hebt bewust, ondanks dat je veel sport, voor dual plane gekozen? Bij jou kon t niet voor de spier? Hoe meer ik op t forum lees, hoe gekker ik ervan wordt, zoveel informatie :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha erg hè. Iedere borst en iedere situatie is anders. Ik had echt geen volume meer bovenin mijn borsten. Ik ben bij meerdere artsen op consult geweest en eigenlijk kwamen ze allemaal met dezelfde maat en plaatsings techniek, ondanks het feit dat ik redelijk wat uren in de sportschool zit. Morgen gewoon je gesprek met Frans Straten afwachten. Dat zal je waarschijnlijk wat meer duidelijkheid geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieseltje, de eerste dagen kon ik niet veel door de pijn. Vooral druk op de borst en spierpijn. Ik kan best wel wat hebben maar ik vond het wel heftig. Maar ook dit is bij iedereen anders. Na een week po kon ik alweer heel veel. Na 1,5 week de borstband gekregen en nu weer wat meer druk op de borst. Maar als men vraagt of ik het nog een keer over zou doen. Absoluut!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.