Ga naar inhoud

Boops25 : 17 juni 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo ladies...

Morgen is het zo ver!

Vorige week was ik eigenlijk aan de beurt maar door een leuke griep kon dag helaas niet door gaan.

Ik ben nu nog wel verkouden maar voor de rest op en top zenuwachig!

Morgen 0900 in Nijmegen zijn 7 uur vertrekken we zodra ik de puf en energie heb zal ik mijn verhaal doen

Ladies wish me luck 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Goede morgen dames..

Ik kan me aan sluiten bij de club ik heb borsten.

Alles is goed gegaan vanacht goed geslapen pijn valt reuze mee. Heb meer het idee dat er een olifant op mijn borst zit.

Gisteren hebben Frans mijn vriend en ik stiekem even geleken.. Ze staan nu nog wat ver uit elkaar maar Frans zei dat dat allemaal moet zalen vertrouwen in...

Ik ga veel rusten komt allemaal goed!!

😊😉😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden...

Hier mijn verslag!

0600 uur ging de wekker tas gepakt alles dubbel gecheckt.

0700 onder weg naar groesbeek.

0900 precies kwamen we aan was best druk voor Al het stukje in Nijmegen.

Kwart voor 10 mocht ik al naar de verkoeverkamer men 1000 uur was Frans er af te tekenen.

Nou lig je daar je krijgt een heerlijke shot en weg ben je... 1200 uur was in terug in de verkoeverkamer maar 2 uur pas op zaal was een beetje naar geworden van de narcose...

Zusters zoooo lief brood gehad fruit heerlijk boulionnetje... We gingen pas 1800 uur naar huis voelde me een beetje dizzy ... Eenmaal thuis wat gegeten en geslapen.

De nacht is goed gegaan vanmorgen wat last met opstaan nu merk je pas hoe vaak je je borst spieren gebruikt daar sta je normaal niet bij stil..

Heb het gevoel als of ik overleden ben door vrachtwagen maar echt pijn kan ik het nog niet noemen..

Nou ik ben blij met het resultaat staan nog wat ver uit elkaar maar dat komt vanzelf goed heb een borstwand en bh ..

Later meiden ga lekker even tukkie doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plaats dit ook naar je topic in operatieverslagen ;)

Alles over jou borstvergroting kun je daar in kwijt. ook als je bijvoorbeeld een update wil geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ....

Even een vraagje ik ben afgelopen dinsdag geopereerd mijn borsten staan nog wel wat uit elkaar hoe lang heeft dit nodig?

En ik heb zo'n druk op mijn borst van de borst band en sport bh mag ik savonds ook even zonder zitten?

Even alles uit en lekker alles los?

Hebben jullie verder nog wat tips voor het goede en snelle herstel!

Ben wel blij met mijn borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Het klopt dat die band 's avonds minder lekker kan gaan zitten, je houdt dan meer vocht vast waardoor die strakker aanvoelt dan 's morgens.

Echter zou ik hem zeker niet af doen. Vriendin van mij had dat wel gedaan en het minder strak gedaan, zij moest daardoor nog een tweede week! :133: Ik mocht het al wel na een week af en dan veranderen je borsten ook direct daarna.

De band zorgt er in ieder geval voor dat de implantaten niet omhoog kunnen schieten en door die extra controle daar, zijn je borstspieren al iets meer vrij om te herstellen.

Doorbijten meid! Het is mogelijk maar een weekje, good luck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo ladies

Vandaag is t 4 weken geleden dat ik geopereerd ben en wat ben ik blij en vol zelf vertrouwen voel me heerlijk weinig tot geen pijn gehad herstel gaat super.

Nog 2 weken en dan sport bh en martel band af haha. Kijk er naar uit.

Alleen nu ging ik van morgen even lekker douche en voelde onder mijn linker borst een soort luchtbelletje kan het indrukken en dan verschuift het iets wat zou het kunnen zijn sowieso moet ik donderdag terug naar Frans hopelijk geeft hij mik uit leg.

In mijn rechter borst voel ik wel als ik heel goed voel de rand van de prothese maar daar stoor ik mij niet aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.