Ga naar inhoud

Boops25 : 17 juni 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo lady's

Ik zal me even voorstellen

Ben Denise 25jaar moeder van 2 kindjes 1 van 8 en 1 van 3 maanden bijna

Ik wil sk heeeeeeel lang mijn borsten laten doen e in januari heb ik mijn intake gesprek bij clinica aesthetica in Brussel.

Graag wil ik wat ervaringen horen over die kliniek en eventuele foto's van de ingreep erna

Ik wil dit zo graaf maar ben ook ontzettend bang voor een mislukte operatie zoals je wel eens hoor.

Ik zal hier wat verhalen gaan lezen en als er iemand een kliniek weet aan te raden graag hoor ik alle optie van jullie

Groetjes Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum meid!!

Als je rechts boven in de zoekbalk de naam van je pc of kliniek toets dan zal je misschien wel wat vinden aan ervaringen.

Het blijft spannend en ook wel een beetje eng. Veel meiden blijven twijfelen tot aan de operatie omdat het gewoon zo spannend is.

Mocht je verder vragen hebben dan gooi je ze maar op.

Veel plezier op het forum!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik weet zelf niets van deze kliniek af heel eerlijk gezegd. Je moet gewoon goed zoeken en lezen. WEL is aan te raden om bij een aantal verschillende klinieken op consult te gaan. Heb ik zelf ook gedaan en zit soms erg veel verschil in. Ik ben bijan 6 weken geleden geopereerd in de boerhaave kliniek bij dr van der weij. IK ben super tevreden over hem. Het is een erg kundige arts. Suc6 met je zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!! Ik sluit me aan bij wat Deetje zegt.. Je kan het beste meerdere consulten inplannen om zo je opties te bekijken en te kijken waar jij ej het meest op je gemak voelt..

Ik ben zelf 4 weken geleden door dr. Nio in het SLAZ geopereerd.. Dr. Nio is een zeer relaxte arts die uitgebreid de tijd neemt voor je en goed luistert naar je wensen.. Hij werkt in het SLAZ in Amsterdam en in de Parkkliniek in Rotterdam.. Hij staat hier op de site ook goed aangeschreven..

Dit geld ook voor dr. Demeyere, Artemedis in Gent.. Ik heb zelf geen ervaring met hem, maar ook hier zijn heel veel positieve verhalen over.

Veel succes met ej zoektocht en mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit graag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo dames,

Ik ben hier al een paar keer eerder geweest of het forum.

Heb ook al meerder consulten gehad bij Frans straten. Maar nog steeds heb ik een twijfel

Eerst adviseerde Frans mij om voor een lift met prothese te gaan nu adviseert Frans mij om voor tepel lift met prothese te gaan.

Nu zag ik hier wat foto's voorbij komen waar ik er van geschrokken bent blauw bijna zwarte tepels

En in mijn ogen nog steeds een hangende borst.

Hang borsten wil ik nooit meer van mijn leven ik wil mooie volle ronde borsten biet al te groot 75D 75E daar zou ik ontzettend blij mee zijn.

Ook heb ik hier al eerder verteld dat wij 29-8 gaan trouwen en ik heb toch besloten om de operatie er voor te doen nu kan ik hij Frans 10-6 al terecht maar omdat ik zo blijf twijfelen waar doe ik goed aan.

Heeft iemand raad voor mij?

Groetjes een onzeker en twijfelachtig meisje

En niet twijfel om het te laten doen want dat is mijn grootste droom alleen twijfel door twee verschillende adviezen.

En of het echt echt nodig is om te liften

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Als ik jouw foto's zo bekijk, dan weet ik zeker dat je niet tevreden gaat zijn met enkel een tepellift met prothesen...!!!

Ga anders eens op consult bij een andere arts, want ik kan me voorstellen dat je graag zekerheid wilt over wat nu het beste voor je is.

Ik heb hier op het forum vaak goede resultaten gezien bij dr. Nio en bij dr. van der Weij. Nio werkt in het SLAZ (Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam) En dr. van der Weij in Boerhaave (ook Amsterdam)

Bij jou lijkt het me handig als je de prothesen achter de spier krijgt, ofwel dual plane (half achter de spier) Je hebt namelijk aan de bovenkant weinig vet, waardoor je anders de randen van de prothesen gaat zien (denk ik)

Plan snel nog een consult in, dan ben je tenminste volledig hersteld tegen de tijd dat je gaat trouwen... Je moet namelijk toch echt wel 2 maanden uittrekken voor een lift met prothesen..... (minimaal) Niet dat je zolang moet herstellen, maar eer alles eens lekker op zn plek zit... ;)

Als je te veel twijfel over een advies hebt, zou ik zeggen: niet doen! Ben zelf bij mijn eerste bv ook gewoon bij de eerste pc gegaan, en achteraf gezien had ik beter eens verder kunnen kijken.....

Succes met het maken van je keuze!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij dr van dee weij geweest in Amsterdam.

Er is daar mij geadviseerd tepellift met anatomische prothese voor de spier

Nu helema twijfelen morgen nog een x naar kliniek heyendael bellen kijken wat Frans straten daar van te zeggen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe het tegelijk ook niet overhaast en zorg dat je een goed gevoel hebt bij de PC. Dat die begrijpt wat je wil bereiken, qua afmetingen en qua vorm ook.

Heb je ook foto's meegenomen naar je beide consulten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb indd foto's mee genomen zo als ik ze zou willen.. Maar de een zegt achter de spier de ander voor de spier de een zegt ronde prothese de ander anatomisch

Achter de spier is volgens van der weij minder liftend en veel langer herstel

En Frans zegt het juist anders om help!!

En als je genoeg huid vet heb is achter de spier ook noet nodig zegt van der weij

Wie o wie kan mij helpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans blijft bij zijn standpunt rond achter de spier met een tepel lift daarbij word ook overtollig huid weg gehaald. Rond om meer bolling boven te krijgen dual plane om toch die natuurlijke overgang te krijgen. Pffff jeetje waarom ben ik zo twijfel kont en onzeker hadden jullie dat ook toen t eenmaal zo ver was als alles door gaat word ik 10-6-2014 geopereerd in kliniek heyendael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

Eindelijk de knoop is door gehakt

10 juni aanstaande krijg ik dan eindelijk nieuwe boobies 375 cc dual plane met een kleine corectie aan de tepel mini lift om het anker nog even uit te stellen

Ben ontzettend nerveus en vind het dood eng het liefst zeg ik het weer af 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar vind het wel echt dood eng afzeggen doe ik ook zeker niet ben al jaren hier mee bezig maar nu het ineens zo dichtbij komt komen de spanning ineens en de twijfels

Onzeker bang dat het niet naar verwachting is enzovoort maar goed heb vertrouwen in straten dus zal vast goed komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden...

Wat is nou makkelijke kleding voor na de operatie en de weken er na want shirt met lange mouw of zo lijkt me best lastig omdat boven je hoofd aan te doen..

Hebben jullie tips of ervaringen met fijne kleding voor vlak na en de eerste weken daarna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Ik ben vandaag een week PO en heb veel hemdjes aan met een vest of jasje erover heen. Iets wat je echt over je hoofd aan moet doen krijg ik zelf niet aan en is ook pijnlijk met aan/uittrekken. En een broek moet ook niet te strak zitten want ik heb bijna geen kracht om de knoop dicht te doen haha!

Wanneer wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hempjes gekocht die mijn man me dan kan aantrekken vanaf mn voeten. Steek ik op heup hoogte mn handen erin en hij hijst door. Verder lkkre jogginsbroek of van die luchtige zomerbroeken met elastieken band.en lkkr slippers!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikbedoel tanktopjes idd. Metvan die spaggeti bandje topjes zie je je sexy post ok bh erg denk ik. Ik bedoel ook die harem/strand broeken ja.

ik heb alles klaar liggen. Mag volgende week donderdag voor ok!!

Spannend he ben je ook zo zenuwachtig pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had/heb voornamelijk losse tshirts/tanktops aan en sportbroeken/pyjama broeken.

Zolang het los zit is er geen probleem. :)

Ben nu 2 weken PO en kan ondertussen ook gewoon een jeans aan. Je voelt zelf na een aantal dagen wel aan wat kan en niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag 10-6 ik krijg 375 cc hp mentor dualplane nou ik ben super zenuwachtig ook vaan huilen haha zal de spanning zijn kijk er al bijna 7 jaar naar uit en nu eindelijk de knoop door gehakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.