Ga naar inhoud

tintelende gevoel in me vingers net alsof me vingers slapen


Gast canan

Aanbevolen berichten

hallo dames 28 mei ben ik geholpen alles gaat goed veder, alleen nu heb ik sinds me operatie een heel raar gevoel in me vingers me ring vinger en me pink net alsof me vingers slapen tintelend gevoel heel de dag door, in die hand was ook niet goed geprikt heel me huid kwam omhoog,ik maak me een beetje zorgen echt een vervelend gevoel,ben ik de enigste of is dit herkenbaar bij andere meiden? en trekt dit weg?

alvast bedankt xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Canan,

Ik weet niet of je ondertussen al via een andere weg een antwoord hebt gekregen op je vraag, maar ik heb dat dus ook!

Zelf zou ik het verklaren door vocht .. Gezien de zenuwen die tot in je vingers lopen afkomstig zijn uit de hals, en via de okselplooi (vooraan) naar je arm toelopen.

Door het vocht in de borst en misschien ook wel wat de okselregio is er misschien een beetje vernauwing hiervan..

Wel, dit is wat ik denk tenminste :D of dit de juiste verklaring is kan ik je niet zeggen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames oh ben gelukkig niet de enigste hihi,ik ben donderdag 2 weken po en is nog steeds niet weg ik hoop dat dit wegtrekt want is echt een heel irritant gevoel

ook heb il last van klotsende borst alsof er belletjes in zit die bewegen heel raar dit is mijn 2 de operatie de eerste keer had il dit ook na 3 maanden was het npg steeds niet weg en helaas heb ik het nu weer in dezelfde borst hebben jullie hier ook last van gehad? ben echt bang dat het weer niet weg trekt.. xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ik heb dat "klotsende" gevoel ook in 1 borst. Opeens begon het heel raar. Ben naar mijn pc geweest die zei alles voelt goed, het zal waarschijnlijk wegtrekken. Ik moet zeggen ik heb er alleen last van als ik voor over buk en weer terug kom. Heb je een her gehad voor dat klotsende gevoel of begrijp ik dat verkeerd? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey bleuberry, ik heb en her gehad omdat ik niet de aantal cc had gekregen wat afgesproken was hij zei pas achteraf dat het niet erin paste maar wel beloofd had en de afspraak was, als die i het begin had gezegd wist il waar ik aan toe was vandaar een heroperatie,ik hoop zo dat het wegtrekt want bij de eerste keer had ik het nog bij 3 maanden hij zei wel dat het hoorg weg te trekken maar ben bang van niet,echt een vervelend gevoel pfff

liefs canan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.