Ga naar inhoud

Bang voor narcose!!


Sherida222

Aanbevolen berichten

Ik heb ook consult volgende dinsdag bij Diana Gabriels in Amstelveen. Ik ben ook heel erg bang voor de narcose. Voor de pijn ben ik niet bang ik heb hoog pijngrens maar voor de narcose uuuuu. Als ik denk over dat ik voel me meteen misselijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ja hier nog iemand!

Donderdag bij dr. Maas in de Bergman kliniek.

Kijk ook heel erg tegen de narcose aan.

Maar het is het wel allemaal waard denk ik!

Laten we hopen op mooie dromen! En heerlijk wakker worden

en geniet van onze aanwinsten :-)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie snelle reacties!! Ik ben idd ook niet bang voor de pijn.. Alleen de narcose.. Ben nogal een hypo chronder en haal van alles in me hoofd dat ik een ziekte heb en dat het dan fout kan gaan met de narcose.. Heeeel frustrerend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik ben 24-4 geopereerd door dokter Moojen. Hartstikke fijne en deskundige chirurg. Je kan mijn operatieverslag lezen als je wil. Ik was ook angstig voor de narcose, ben 1 keer eerder geopereerd en was daar heel ziek van en ging er heel raar van doen (lees: dingen uit de lucht staan plukken die ik zag :S). Het is mij zo ontzettend meegevallen! De anesthesist spoot iets in het infuus zei ze en ik dacht alleen maar oh ik voel niks. Nou in mijn beleving werd ik een seconde later wakker. Niet ziek, nergens last van en heb ook niet raar gedaan ;) heb gelijk gegeten en gedronken en stond dacht ik zo een twee uur later weer buiten.

Probeer je niet te druk te maken, komt allemaal goed!!!

Veel succes!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was ook heel erg bang voor de narcose. echt super super bang. bang dat ik niet meer wakker zou worden en mijn zoontjes zonder mama groot moesten worden.

soms kan ik nog steeds niet geloven dat ik het echt gedaan heb ;)

maar het is me heel erg meegevallen, ik viel gewoon lekker in slaap, en werd wakker met borsten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De narcose valt echt wel mee hoor meiden :)

Binnen een aantal seconden slaap je en ineens word je wakker met boobs :D dus het is eerder iets om naar uit te kijken!

Als je misselijk bent als je wakker word, dan kan je aan de verpleging vragen of ze je iets kunnen geven. Dat gaat dan via je infuus dus het werkt meteen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik maart een Bvk gehad , en ging voor de allereerste keer onder narcose .

Bang was ik niet , verheugde me op het resultaat na de OP .

Anyway , de anesthesist was met me aan het babbelen , we hadden het over whiskey ...

Toen dacht ik ..heb ik whiskey gedronken ?? en weg was ik ... :4: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond dat erg meevallen! En ze zeggen dat als je er gezond in gaat (niet roken, geen extreem overgewicht, fit erin gaan qua moeheid en geen alcohol dagen ervoor) het echt een MINI kans is, dat het daarop misgaat! :)
Ik reageer wel heftig op narcose erna maar dat wist ik al van een eerdere operatie; ik heb er nu 1.5 week opzitten en ben die narcose nu eigenlijk alweer vergeten haha! :14: Je krijgt er gelukkig wat voor terug.... =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.