Ga naar inhoud

Evanka: 29 juli 2014 : Dr. de Frene : Jan Yperman Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Ja ik vind toch van wel. M'n hele hand past er wel tussen, nja 3-4 vingers. Zal als vriendje thuis is eens paar foto's uploaden. Vind ik nog steeds surrealistisch. Net of ik op borstenforum neus. Maar het zijn de mijne :106:

Gordel heb ik geen last van past er mooi tussen :-p.

Haha ja beetje gek om zo je borsten op internet te zetten he :D :D

Ik weet niet hoeveel vingers er bij mij tussen konden. Nu 2 en dan raak ik mijn borsten. Gaat nog allemaal veel veranderen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dit type protheses zakt en verandert er niet zoveel. Maar zal er wel mee leren leven. Voor de rest vind ik ze perfect :-). Dag 4 po nu en 't gaat eigenlijk wel heel goed.

Zag alleen klein bloedplekje onder pleister van een van de drains. Zal 't maar braaf laten zitten allemaal tot de controle... Was ff paniek nml...

Heb ook enorm veel lucht onder mijn huid. Tot gisteren op m'n ribben, kon het doen knisperen. Nu tussen mijn borsten. Weefsel zit dik en als je erop duwt voel je de lucht verschuiven iieeuw :-p

Hield nogal wat vocht vast na de operatie ook. Extreem dikke buik; gelukkig is dat ook al bijna volledig weg.

Eerste dagen was stukje wandelen al erg vermoeiend. Vandaag heb ik eigenlijk een stuk meer lucht!!

Carefix Anna had ik vervangen door de Lipoelastic, waarvan ik helaas maar een paar sluitingen dicht krijg :-D, maar die mijn borsten wel mooier in positie zette. Echter na een paar dagen bijna geen lucht en pijn op de hechtingen toch maar terug gewisseld tegen de Carefix Anna. Zit een pak beter. Hopen dat boobies vanzelf meer van elkaar gaan houden en dichter bij elkaar gaan liggen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 dagen PO en alles ok; vandaag controle gehad en hechtingen uit, zag er allemaal goed uit :-) over tweetal weken beginnen met littekenverzorging en tot dan isobetadine op :-). Ben blij!!

Staan nog niet dichter bij elkaar dus zal wachten zijn op het dragen van een bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds niks van pijn :7:

Natuurlijk wel als ik beweging doe die niet mag. En af en toe kriebelsteekjes, spreken niet waard.

Ik houd het er maar op dat mijn lijf heel blij is dat het terug boobies heeft en gewoon niet van z'n oren durft maken ;-) plus was natuurlijk behoorlijk opgerekt weefsel dus niet raar dat het nu minder pijn doet dan bvb bij iemand die op voorhand heel strakke kleine borsten had bvb... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, voor de geïnteresseerden :-)

Ben nu 2wk PO, alles gaat prima. Hechtingen (naja, is huidlijm, maar littekens dus) beginnen wel ferm te jeuken!!

Kan sinds twee dagen op m'n zij slapen (mocht als ik geen pijn had, en dat heb ik niet) en da's echt heerlijk, pas sinds die nacht slaap ik terug hele nacht door. Zalig!

Boobies worden al iets zachter, maar ze bewegen kan ik nog niet. Beginnen zo stilaan wel een beetje mee te bewegen als ik loop, hihi.

Hoop dat ik het aantal fouten genoeg heb weten te beperken. Je hebt altijd wel wat dat per ongeluk fout gaat... Hond die plots op je afspringt, paard die je hand onverwachts achteruit duwt, iets reflexmatig vangen... Gelukkig niet vaak gebeurd maar speelt dan toch in je hoofd wat als ik kapselcontractie krijg enzo... Tja... Heb heel erg m'n best gedaan...

Begin benieuwd te worden naar m'n eindmaat!!

Voor: ondermaat 75cm, boven 84cm

Nu: ondermaat 75cm, boven 95cm... :-)

Mag na vier weken BH met beugels dus nog even geduld hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's geplaatst :-) !

Ook eentje van naast litteken, ziet er niet mooi uit, sinds gisteren, irritatie van BH en jeukt vreselijk. PC gaf aan toch maar preventief ab te nemen, je weet nooit... Wel vervelend maar better safe than sorry...

BH moet/mag ook effe uit, wel een verlichting. Zo weken aan een stuk (ik wissel wel af uiteraard) is niet echt fijn meer gewoon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met heel veel plezier je verhaal gelezen. Ik word er helemaal blij van. Ik hoop voor jou dat je litteken snel zal gaan genezen en dat je 100% kan genieten

Liefs mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: super om je omtrek zo te kunnen meten he! Iedereen zal wel eens per ongeluk een foute beweging doen. Als je slaapt weet je ook niet wat je met je armen doet :D werd eens wakker met mijn arm boven mijn hoofd, was toen helemaal in paniek.

Die bh is idd heel vervelend, nog even volhouden!

Ik ga dadelijk je foto's eens bekijken.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Sylleke! Ik volg je verhaal ook, spannend he :-) ! Met je mooie schrijfstijl ook aangenaam om lezen!

Lucia, ja heerlijk die omtrek, plots hele andere grootteorde. Kwam "officieel" nog niet eens aan een A ervoor, maar 9cm verschil... Nu dan toch een D/E. Maak me geen illusies, zal ook zijn omdat ze ver uit elkaar staan, maar 't is alleszins groot genoeg :-) !

Lijkt me idd ook eng zo wakker worden! Idd zal bij iedereen weleens iets misgaan...

Plekjes naast het litteken zijn nog hetzelfde. Paar keer wakker geworden van de verschrikkelijke jeuk, icepacks opgelegd. Vanmorgen ging het iets beter qua jeuk. Beetje afwachten... :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plekjes zijn ondertussen heel stuk minder rood. Was blijkbaar echt irritatie van de BH en ik die erop had zitten wrijven natuurlijk. Wát een jeuk. Nu drie dagen grotendeels zonder BH rondgelopen, denk dat het wel volstaat.

Boobies zelf doen het goed, de huidlijm komt stilaan los dus over een paar dagen kan ik wrs het litteken eens beoordelen, benieuwd :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ergens gelezen dat je anders een shirtje onder je beha moet doen. Dat verzacht ook. Ik kan me heel goed voorstellen hoe et gaat voelen.

Maar fijn dat je er iets minder last van heb nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben nu 3.5wk ver, en alles gaat nog steeds goed. De plekjes zijn gewoon weggetrokken, niets aan de hand :-) ... Ben er nog steeds blij mee, worden traaaagjes soepeler. Met 5-6 wk mag ik normale bhs gaan dragen, dus ben er al enkele gaan kopen (mijn borsten veranderen toch niets sinds dag 1...). Laten opmeten en kwam uit op een 75E! :-) Was echt wel blij. Moet wel niet-voorgevormde gaan dragen, want anders worden ze echt nog geforceerd. Denk dat ik wel een half jaartje niet-voorgevormde zal dragen. Zaten goed vol, ik nam al C/D uit de rekken maar dat was echt te klein...

Wel spijtig dat ze dan niet bij elkaar te brengen zijn, maar so be it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ondertussen een zevental weken ver, alles gaat nog steeds echt prima. Dagelijks littekens tweemaal insmeren en even checken of de meisjes al dichter bij elkaar gaan (niet :-p ), en vooral genieten van het feit dat ze er gewoon zijn. Ben zo blij dat ik het gedaan heb :-)....! Gewoon er nooit meer mee inzitten.... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ondertussen zijn we 9 maand verder en alles gaat nog steeds goed :-)

Positieve en negatieve dingen zijn hetzelfde gebleven.... Zien er goed uit en ben er heel blij mee, maar blijven ver uit elkaar staan. En de ziekte van velen, ze zijn al snel te klein hoor ;-)...

BH's kopen is niet zo eenvoudig, ze laten zich echt niet zetten naar de BH en zijn behoorlijk stevig. Vooral met push-ups is het lastig.

Ben wel (iets) afgevallen, paar kilo maar, maar daardoor zijn ze wel nog iets voelbaarder geworden. Heel moeilijk dat; ik heb er echt wel het maximale in laten zetten (360cc XHP), en het is dual plane, toch kan ik ze rondomrond volgen en aan de buitenkant zitten er plooien bij het voorover bukken. Moet wel zeggen dat ik quasi geen eigen weefsel had en nu ook weinig onderhuids vet meer... Zonde, want dan weet ik dat ooit groter gaan ook moeilijk wordt.

Maar overall content zenne ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hoi allemaal!

Ondertussen alweer anderhalf jaar geleden (20 maand eigenlijk) sinds de operatie! 

Er zit dus nog steeds ;-) een PUR-prothese in van 360cc, XHP, 6,3cm projectie. Alles is blijven goed verlopen, ik kan sporten zoals ervoor, ook push-ups en optrekken en dergelijk gaat zonder problemen, ik voel ze nooit. Littekens zijn mooi genezen en heb er ook nooit last van (behalve als ze in de weg zitten). 

Maar ik heb de ziekte ontwikkeld van velen hier op het forum, TE KLEIN... :-) Bovendien staan ze nog steeds erg ver uit elkaar (zoals op dag 1 zien ze er eigenlijk uit, geen veranderingen, typisch voor polyurethaan). Ze zijn ook heel stevig (ook typisch die prothese) en geven weinig tot niet mee in push-ups. Het is een XHP maar toch vind ik ze helemaal niet zo bol ogen - dat is ook gewenning!

Vandaar overweeg ik een wissel, in de mate van het mogelijke..... Maar daarover open ik binnenkort waarschijnlijk nog een topic in de wisselsectie... Ben er ook al voor bij dr. Demeyere geweest. Ik zou toch minimaal een cup omhoog willen (heb nu 75D), misschien "anderhalve" cup. En ik wil er per se alles aan doen om ze dichter bij elkaar en boller te krijgen. Dichter bij elkaar is moeilijk: breed borstbeen en dual-plane is echt de enige optie. Boller dan een XHP? Dan moet er waarschijnlijk meer cc's in, maar dat was ook de bedoeling...

Zijn er mensen die in een vergelijkbare situatie zitten of hebben gezeten en ervaringen willen delen? Da's welkom...! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Welkom terug.

Ja dat is idd een "ziekte" die veel dames hier krijgen hahaha,het te klein vinden,  Een pc die goed bekend staat in het dichter bij elkaar kunnen brengen van borsten is toch wel Dr. Plovier,en anders zou je ook eens Dr. Nio kunnen benaderen, deze 2 pc's kunnen wonderen verrichten, en schrikken ook niet terug om meer cc te plaatsen.

Gewoon eens in de zoekbalk kijken want er is genoeg informatie over deze artsen te vinden.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.