Ga naar inhoud

65F/G cup!!


Aanbevolen berichten

Hey hallo allemaal ik ben nu 7 weken p.o en heb mijn bh oplaten meten bij de v&d en bijenkorf kwam tot grote verschrikking op een 65 F/G! Cup .. Vind nu heel moeilijk om een bh te vinden online wel maar weet iemand misch in de buurd van rotterdam waar ze zulke maten in winkel verkopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 65G van Freya, zit heel lekker. Prima Donna maakt die maat ook, is betere kwaliteit nog, maar wel duurder. Fantasie, Marie Jo, Marie Jo L'Aventure, zijn nog wat andere merken die je kunt proberen. Ik koop ze in lingeriezaken in Amsterdam, bel anders wat zaken in de buurt of ze die merken hebben en of ze die maat in huis hebben. :)

p.s online: www.salondelingerie.nl en in Engeland www.figleaves.com of google met het merk. Ik vind het fijner om ze eerst te passen, want sommige vallen kleiner en andere groter. Normaliter heb ik 70F, maar ik varieer tussen 65G en 70E afhankelijk van merk en model.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.