Ga naar inhoud

Wissel 5 cm afstand tussen mijn borsten


Aanbevolen berichten

Een tijd geleden heb ik via Diana Gabriels een borstvergroting ondergaan.

Alles is naar wens behalve de ruimte tussen mijn borsten.

Nu alles gezakt is zit er alsnog 5 cm tussen.

Bh's kopen is echt een hel omdat mijn borsten de zijkant niet vullen.

Er is gekozen voor 375 cc omdat ik een c/d cup wou ook is er high profile gekozen, op advies van de arts.

Waarom snap ik niet omdat mijn borstomvang 80 is en weeg 64 kilo. Ik ben dus niet super smal nu valt die ruimte nog meer op....

Wat zouden jullie adviseren? Ik zit er toch aan te denken om 450cc te nemen maar dan medium profiel of zelfs 475 om de ruimte op te vullen.

Zie voorbeeld foto voor het idee....

Bij gescheiden borsten kan je min. 2 vingers tussen je borsten plaatsen zonder dat je het borstweefsel raakt.. Een hoog front is bij deze dames aangewezen. Een plunge BH kan de borsten meer naar elkaar brengen, maar komt bij dames met een diepe cup (vanaf D-cup) vaak te volumineus over.

Bij dicht bij elkaar staande borsten is een lager frontje nodig of een softcup (BH zonder beugels). Ook kan het frontje bij deze dames (indien ze echt de borsten van elkaar willen scheiden) niet perfect tegen het lichaam aansluiten, waardoor deze dames vaak moeite hebben om de correcte maat te bepalen.

En met een plunge bh vind ik het ook geen gezicht als ik lig hangen mijn borsten ook naar buiten.

Iemand advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee helaas is ook niets over gezegd.

Nu pas zie je het na al het vocht etc er uit is.

De borstband oftewel de martelband is voor het stabiliseren en positioneren van de implantaten na een borstvergroting.. Deze band wordt niet door iedere chirurg gebruikt en mag je alleen op advies van je pc gaan dragen..

Dat las ik als enige in een ander topic....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een borstband zal er echt niet voor gezorgd hebben dat de ruimte tussen de borsten veel minder geworden was imo.

Het enige wat je inderdaad zou kunnen doen is een breder implantaat kiezen, dit kan de lege ruimte opvullen.

Dit kan niet oneindig veel omdat de tepel het middelpunt van het implantaat moet zijn en je anders een te groot deel v/h implantaat aan de 'binnenkant' van de tepel hebt. (lastig uitleggen hihi)

Maar het gaat zeker een groot verschil maken!

Dus als ik jou was zou ik kijken voor een lager profiel, medium in jouw geval, of een groter high profile implantaat als je liever veel projectie wilt behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm... van mij staan ook ver uit mekaar... tenminste dat idee had ik al en nou is het ook nog bevestigd door me vriend... "ze staan best wel ver uit mekaar' zei hij... shit dacht ik toen het is echt zo :(

maar heb der info over opgezocht op internet en precies zoals Ava zegt. je kan wel bredere implantaten nemen maar dan gaan je tepels helemaal naar buiten wijzen..het ziet er echt heel vreemd uit in ieder geval..

ben ook bang dat als je groter gaat je de afstand nog beter gaat zien :blink: en of zowiezo bredere protheses een oplossing zijn?? dan zie je toch heel de randen aan de binnenkant??

ik ga dit onderwerp wel ff volgen msshn dat het toch wel opgelost kan worden en dan wil ik dat ook graag weten :)

ga je op consult hiervoor??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tepels naar buiten wijzen dat denk ik niet. stel je prothesen zijn 2 cm meer in diameter, ik denk dan 1 cm meer aan de binnenkant en 1 cm aan de buitenkant extra. dit lijkt mij athans.

mij lijkt dat 375cc inderdaad te klein is in diameter als je high profile hebt en niet super smal bent. valt me op dat veel pc´s dit doen... ik snap dat nooit zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Kavo,

Ik heb nu 11.5 cm als diameter dus als ik aan beide 1,5 cm meer zou willen zou ik ipv 375cc naar 560 cc gaan ( dan heb ik een opening van 2 cm)

ook de projectie zou met 0,5 zelfs toenemen.

Met 560 cc heb ik geen D cup meer ben ik bang....

Nu staat mijn borst al iets naar buiten.

Ik heb dan wel een omtrek van 80 cm ik ben 1.74 lang en weeg 63/64 kilo cup F zou mij totaal niet staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1cm ook nog aan de buitenkant gaat hem bij mij zowiezo niet worden... Dan hangen me tieten onder me oksels :blink:

Zi heb ik het begrepen van een andere site hoor!! Dat je tepels in ieder geval niet meer kn het midden van je borst staan en je een raar gezicht krijgt...

Ik heb ook omtrek 80 cm en ook 375 hp gekregen :blink: maar hij wou echt geen grotere nemen omdat ze dan te breed werden :s

Ik snap er ook geen zak van hoor msshn dat ik het bij de controle ff vraag??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook redelijk wat ruimte tussen mijn borsten, en nu met dual plane ligt de nadruk daar nog iets meer op, maar het ligt niet alleen aan je omvang, maar natuurlijk ook aan hoe breed je borsten zijn in diameter, want soms met te brede prothese ga je het weer meer aan de buitenkant zien, en een te brede prothese kan ook problemen opleveren, misschien dat daarom is gekozen voor high profile ( ik denk maar even hardop, ben natuurlijk geen arts )

Ook kunnen ze soms niet al te veel naar binnen geplaatst worden, maar dit is echt iets wat een pc je kan vertellen

Ik zou gewoon weer een consult plannen bij de pc waar je bent geweest en alles eens met hem bespreken

misschien een ander merk prothese ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, mijn pc wou in ieder geval de protheses die ik koos niet plaatsen omdat deze 0.2 cm smaller waren dan de vorige.. dan zou de afstand tussen mn borsten te groot worden. Terwijl ze stonden niet ver van elkaar, ongeveer een duim. nu heb ik dus 0.2 cm groter dan de vorige (maar wel minder cc) en ze staan iets dichter bij elkaar (nu een pink)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zei de arts dat de mate waarin je borsten dicht bij elkaar staan afhangt van de breedte van je borstbeen.. Als dat vrij breed is, daar kan hij de prothesen niet onder plaatsen dus kunnen ze ook niet dichter bij mekaar.

En vraagje over de tepels :D .. Hangt dit niet af van de vorm van je eigen borst? Bij mezelf is ook 2/3 van men borst aan de binnenzijde t.o.v. men tepel en 1/3 aan de buitenzijde, staat dus niet mooi in het midden. Maar ik dacht dat dit kwam omdat men eigen borsten al wat meer die vorm hadden, ofniet :/ ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Oei wat een lelijke boobs heeft die meid op die foto,daar zou ik niet zo trots op de foto mee willen zoals haar ,haha.

Maar goed, er is wel iets aan te doen hoor, dan snijden ze je spier iets verder door (dual plane)

Dr Plovier is daar heel goed in :)

Je krijgt dan een geweldig mooi spleetje ,zijn er hier meerdere die dat hebben laten doen bij hem.

Bij mij staan ze ook door dual plane ver uit elkaar,waardoor ik aan de zijkanten een enorme bolling heb,wat ik persoonlijk heel erg sexy vind,want voor mn bv was ik daar best wel plat!

Maar decolete wil ik ook nog erg graag,dus dan zou ik denk ik ook vd spier moeten kiezen ,dan komen ze wat meer naar elkaar,nadeel is dat ze dan iets sneller hangen dan dual plane....

Had jij al fotos van je wissel trouwens? ben nu nieuwsgierig :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom denk je dat jij het recht hebt te zeggen dat zij ''lelijke borsten'' heeft?

Ik weet niet of je het over mijn reactie hebt,vermoed van wel,en zal je uit je stress helpen

Ik bedoel de blondine op die naaktfoto !(dat was dus slechts een voorbeeld foto)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom denk je dat jij het recht hebt te zeggen dat zij ''lelijke borsten'' heeft?

En daarbij mag Vlinder best haar mening geven? Je hoeft niet meteen zo te reageren, we hebben hier allemaal respect voor elkaar.

OT: Catherinaa, door wie ben je geopereerd bij Diana? En hoever steken ze aan de zijkant van je lichaam uit (want als dat niks is of een beetje zou ik voor breder gaan, als ze nu al flink uitsteken hoef je niet eens breder)?

Ik was bij Frans via DG en hij lag te zeiken dat ze nu al te groot voor me zouden zijn blabla en dat ik niet groter kon, en idd, ze staken aan de zijkant uit, maaaar ook idd een flinke ruimte er tussen.

Nu heb ik m'n wissel gehad bij Bruno en staan ze super dicht bij elkaar (het kan dus gewoon wel) en steken ze hetzelfde (of zelfs minder) aan de zijkant uit!! Stukje vakwerk en ik heb een verdomd prachtig decolleté nu/ Echt zn spleet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.