Ga naar inhoud

MissDaisy : 4 juni 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Na 6 weken mag je je armen weer boven je hoofd! Scheren ging bij mij wel goed, elleboog tot schouderhoogte huid straktrekken en gewoon scheren :P

Ik wil je niet bang maken en het zal ook niet bij iedereen zo zijn.. maar met dat aantal cc en voor de spier moet je er wel rekening mee houden dat het best snel weer kan gaan "hangen" ik heb hier een aantal verhalen gelezen van meiden waarvan het best weer is gaan hangen en achteraf spijt hebben van de plaatsing of het aantal cc's.

Ik heb zelf ook heel erg getwijfeld.. ik wou ook graag meer cc's en mijn pc gaf toen aan dat mijn borsten met meer cc's de neiging hadden snel weer te gaan hangen en dat als hij me bewijs van met 5 jaar terug zou zien, ik nog tevreden was! Ik wou zelf graag een mooie volle bovenkant.

niet iedereen vind dat erg natuurlijk, maar ik zou er zeker goed over nadenken!

Als ik de verhalen over Nio lees krijg ik het soms het idee dat hij heel makkelijk over de cc's is.. ik vind 500cc niet niks! Dus zou er heel goed over nadenken!

Heel veel succes alvast :D

liefs Romina x

Na 6 weken mag je je armen weer boven je hoofd! Scheren ging bij mij wel goed, elleboog tot schouderhoogte huid straktrekken en gewoon scheren :P

Ik wil je niet bang maken en het zal ook niet bij iedereen zo zijn.. maar met dat aantal cc en voor de spier moet je er wel rekening mee houden dat het best snel weer kan gaan "hangen" ik heb hier een aantal verhalen gelezen van meiden waarvan het best weer is gaan hangen en achteraf spijt hebben van de plaatsing of het aantal cc's.

Ik heb zelf ook heel erg getwijfeld.. ik wou ook graag meer cc's en mijn pc gaf toen aan dat mijn borsten met meer cc's de neiging hadden snel weer te gaan hangen en dat als hij me bewijs van met 5 jaar terug zou zien, ik nog tevreden was! Ik wou zelf graag een mooie volle bovenkant.

niet iedereen vind dat erg natuurlijk, maar ik zou er zeker goed over nadenken!

Als ik de verhalen over Nio lees krijg ik het soms het idee dat hij heel makkelijk over de cc's is.. ik vind 500cc niet niks! Dus zou er heel goed over nadenken!

Heel veel succes alvast :D

liefs Romina x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat vind ik dus lastig te zeggen want k kan me het pas-sessie formaat niet zo goed herinneren en heb geen foto's gemaakt, zo dom :P Maar hang ben ik niet heel bang voor, hou er wel beetje rekening mee omdat je toch een halve kg gewicht in je huid hangt, maar heb nu ook totaal geen hang :) Ze kijken mooi vooruit en zijn mooi rond alleen het formaat is gewoon om te huilen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke nou dat scheelt al inderdaad! Ik weet dat Linny79 namelijk 590cc voor de spier heeft en bij haar zijn ze bijna 10cm gezakt, ze wilt nu graag dp omdat de spier ze dan meer op hun plek houd, vandaar dat ik het even zei!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha sorrryyyy, je zou nog eens een 2e consult kunnen plannen met nio om het erover te hebben en wat de opties zijn? Kun je meteen nog een x passen en wel foto's maken haha! Kun je thuis nog eens terugkijken :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio is er niet tot einde van deze week helaas :( Misschien bel afspraak maken en even overleggen zodra hij terug is, of ik moet gewoon niet zo zeuren haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio is er niet tot einde van deze week helaas :( Misschien bel afspraak maken en even overleggen zodra hij terug is, of ik moet gewoon niet zo zeuren haha :P

Hallo Daisy.

Dr Nio heeft er een goede kijk op ik zou gewoon voor de 500cc gaan hoor :1:

Heb je deze site al bekeken http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/A-to-D.html

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het dan zo ver! Iiieeeek zo maar eens even een tas in pakken en nog een hapje eten voor het echt niet meer mag haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suc6 meid!!! Alles komt goed :-)
Oja en over die cupmaten...
Dat is ook allemaal maar afwachten hoor...
Ik heb 600cc en 75F terwijl er dames zijn met veel minder cc's die een grotere maat hebben.
Straks heb je prachtige boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, 3 dagen verder en eindelijk fit genoeg voor een verslagje!

Ik moest me donderdag om 9h melden en zou rond 11h aan de beurt zijn. Vorige keer was ik namelijk nog erg lang beroerd/van de wereld na de narcose en ik zou nu dus een van de eerste zijn zodat ze me in de gaten konden houden. Lekker op tijd opgestaan dus, werd blij wakker dus dat hielp met het vroege tijdstip :P. Me keurig gemeld, kreeg te horen dat ik om 9h afgetekend zou worden en dat ik geroepen zou worden als ik naar mijn kamer zou mogen gaan. Dus nog even in de wachtruimte gezeten en afgewacht. Om 10h kwam de verpleging melden dat de operatie naar 2h verzet werd en ondertussen wel op mn kamer mocht gaan wachten. Hmm even een tegenvaller want dan had ik en minder tijd om bij te komen aangezien de afdeling om 6h dicht ging en ik mocht tot de operatie mn kamer niet af. Rond 11h kwam dr Nio om het een en ander af te tekenen, dat ging met veel precisie, gemeet en vergelijken :P

Rond 12h hoorde ik van de verpleging dat de operatie nu naar 3h verzet was. Wat betekende dat ik pas om 4h klaar zou zijn en rond 5h terug zou zijn op de afdeling en dat ik maar een uurtje had om bij te komen voor ik naar huis moest. Toch een minder fijne gedachte met de vorige operatie in mijn achterhoofd, waar ik na 6 uur op de afdeling nog geen idee had waar ik het zoeken moest.

Na lang wachten was ik uit eindelijk toch aan de beurt! Naar beneden gerold, daar infuus gekregen, praatje gemaakt met de voorbereidende ploeg. Na dat mijn infuus aangesloten was werd ik in eens niet lekker en bleek mijn bloed druk in eens flink gezakt. Was in eens heel duizelig en dacht dat ik zou flauwvallen. Nadat ze m'n bed plat hadden gezet en het antibiotica infuus minder hard open ging het gelukkig al snel beter :) Daarna kwam Nio me zelf naar de operatie kamer rollen waar ik mocht plaatsnemen op de tafel, vrij snel daarna viel ik in slaap. Eenmaal weer wakker op de recovery heb ik heel erg moeten huilen omdat ik heel blij was dat het gebeurd was, zo stom haha :P Ook bleef ik maar klappertanden en rillen, ze hebben heel lief voor me gezorgd en me ijsjes gevoerd.

Helaas was ik pas half 6 terug op de afdeling, mijn eigen afdeling was aan het sluiten dus moest ik ergens anders heen. Mijn herstel ging niet zo als gewenst en dus moest ik een nachtje blijven. Elke keer als ik mijn hoofd optilde kreeg ik zwarte vlekken voor mijn ogen en het gevoel dat ik out zou gaan. Gelukkig hoefde ik niet naar huis want 45 min lang zo beroerd in de auto had heel naar geweest.

Ze zijn allemaal heel lief voor me geweest in het ziekenhuis wat erg fijn was :)!

Vrijdag mocht ik aan het einde van de middag naar huis, pff in de auto was toch even een uitdaging hoor haha. Vandaag is de eerste dag dat ik het gevoel heb dat het iets beter gaat. Ben nog wel erg duizelig en misselijk als ik mn medicijnen genomen heb, ademen blijft een werk met die zware nieuwe boobs boven op mn borstkas, en kan niet bijna niets zelf maar vooruit, vooruitgang is vooruitgang :)

Nou ik ben vast van alles vergeten maar ben inmiddels bek af dus ga lekker een dutje proberen te doen! Als iemand nog iets wil weten stel maar vragen, zodra ik weer wat fitter ben zal ik ze proberen te beantwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.