Ga naar inhoud

MissDaisy : 4 juni 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

Ik ben Daisy, 24 jaar en druk studerende. Ik ben al heel lang ontevreden over mijn borsten en overweeg steeds serieuzer een borstvergroting.

2 jaar geleden had ik een (goedaardig) knobbeltje in mijn borst wat ze verwijderd hebben en het lijkt wel of mijn borsten als wraak zijn gaan krimpen :P.

Ik had altijd een bescheiden 75B maar inmiddels sluit zelfs een 75A niet meer mooi aan.

Ik heb totaal geen kennis over verschillende klinieken, chirurgen of soorten implantaten en kom hier een beetje speur/leeswerk doen :)!

Liefs Daisy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum!

Voor zulke info ben je hier op de juiste plek :) Het heeft mij ook enorm geholpen om de stap uiteindelijk toch te zetten. En dan ben je natuurlijk ook goed voorbereid.

Alvast veel succes meid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!!

Er is hier voldoende informatie te vinden. Mocht je iets specifieks willen weten dan kun je rechts boven de zoekbalk gebruiken of je kunt het natuurlijk gewoon vragen ;)

Het is altijd verstandig om meerdere consulten te plannen. Het is heel goed mogelijk dat je verschillende adviezen krijgt omdat iedere pc zijn eigen voorkeuren en ideeen heeft. Iedere pc heeft ook zijn eigen voorkeur qua plaatsing van de prothese. Na een aantal consulten zul je je ergens het prettigste bij voelen. Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je pc. Ik heb me bijvoorbeeld laten opereren door dr. de Meyere in Gent en moest hier ruim 2.5 uur voor rijden, maar ik had bij hem echt alle vertrouwen dat hij er wat moois van zou maken en had daar wel wat voor over. Je kunt ook evt plaatjes meenemen van borsten die je mooi vind om je wensen zo duidelijk mogelijk te maken.

Heel veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hallo allemaal,

Ik begin nu voor de derde keer aan mijn zoektocht naar een geschikte PC/kliniek. Nu heb ik echt de knoop doorgehakt om het te laten doen, ik ben er zo klaar mee! Maar er is hier (en op de rest van het internet) zoveel informatie dat ik gewoon geen idee meer heb waar ik moet beginnen :(

Zoveel goede berichten over verschillende pc's maar ook soms negatieve berichten die me doen twijfelen. Ook ben ik onwijs kritisch en zie ik bij voor en na foto's op de sites van verschillende klinieken weinig moois, wat me ook weer onwijs in de war brengt!

Ik ben zelf 24 jaar, heb een kleine 75b, en wil de hele handel groter! (maar wel dat het met kleding aan ook nog wat lijkt, want daar zie ik ook zoveel berichten over, nog meer om over te twijfelen :( ) Ook ben ik nog een groentje wat betreft alle termen, ik lees allemaal dingen over profielen, vormen, projectie, cc's, voor de spier, achter de spier en ik heb geen idee wat allemaal belangrijk is :P

Als iemand ervaring/tips heeft in de omgeving Amsterdam, Hilversum hoor ik het heel erg graag :) Ook als jullie nog tips hebben waar ik op moet letten/naar moet vragen hoor ik dat graag!

Liefs Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net geopereerd in de Velthuiskliniek in Hilversum door Dr Moojen en zeer tevreden over alles. Ben je al ergens op consult geweest? Plan in elk geval bij twee verschillende klinieken/PC's een consult in om daar alle informatie rechtstreeks van de PC te ontvangen en goed te kunnen vergelijken. Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: het is belangrijk om zo kritisch te zijn, je laat niet 'zomaar' in je lijf snijden. Schrijf voor jezelf precies op wat je wel en absoluut niet wilt. Een goede PC zal je eerlijk adviseren op basis van jouw wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over iedereen/alles is wel iets positief of negatiefs te vinden

Gaat erom bij wie jij je het prettigst voelt en serieus genomen

ik kan je zelf aanraden Dr Nio in slaz a'dam en dr demeyere in Gent en die heeft ook consult in naarden

en sluit mij helemaal aan bij Maartje80

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Als alles heel nieuw is zou ik me inlezen met algemene informatie. Die vind je hier.

Daar staan termen, tips, vragenlijsten om mee te nemen naar je Plastisch Chirurg, wat te doen voor en na je bv.

Wat ik heb gedaan is heel duidelijk opgeschreven wat ik wil en foto's gezocht om mee te nemen naar de dokter om het ook visueel duidelijk te maken. Als je zegt "ik wil niet te groot", dat is vrij subjectief. Wat voor een dokter 'niet te groot' is kan voor jou 'bijna geen verschil' betekenen. En dat soort dingen wil je natuurlijk vermijden. :)

Heb je al een voorkeur voor een dokter of een ziekenhuis? Dan zou ik namelijk gewoon afspraken maken. Want dan begint het echt. :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een goede ervaring bij dr nio in het slaz Amsterdam

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor alle reacties!

Ik ben nog nergens op consult geweest maar lees zoveel goede dingen over Nio dat ik denk ik daar sowieso op gesprek ga, verder probeer ik zoveel mogelijk te lezen voor informatie :P Ben ook bezig met foto's zoeken van wat ik eventueel mooi zou vinden, maar wat is dat een klus he, zo veel verschillende vormen en maten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Lastig he, ik zat ook zo met die ontzettende twijfel. Ik woon zelf in Hilversum en ging er eigenlijk vanuit dat elke pc even goed was, dus ik besloot op consult te gaan bij de Bergman kliniek. Toen kwam ik toevalligerwijs op dit forum en werd overspoeld door info en foto's. Wat me meteen opviel was dat dr. NIO erg vaak werd besproken en dat ik er eigenlijk niets slechts over las. Ik heb toen ook gelijk Nio gebeld voor een consult. Want dat was voor mij de meest duidelijke manier om meer info te verkrijgen. Als eerst ging ik naar Nio kort maar krachtig consult. Hij legt je eerst het een en ander duidelijk uit geeft dan aan wat zijn voorkeur is, dan krijg je ruimte om te laten weten wat jij graag wilt en dan ga je passen. Wat ik al zei Nio is kortaar krachtig, hij heeft veel humor maar kan wat gehaast over komen en ik zal naar hem toe zeker een vragenlijst meenemen. En vooral de resultaten van hem voor ogen houden want die vind ik nog steeds het mooist. Nou toen ging ik maar BergmaN. Consult bij a. Van engeland. Erg negatief mens vond me te jong bleef maar complicaties benoemen waardoor ik incl. Mijn moeder nog meer gingen twijfelen. Ze werken daar ook niet met alle protheseS. Toen merkte ik gelijk dat er wel degelijk verschil tussen PC zit. Wat ik je dus kan aanraden is naar verschillende pc,s gaan. Een vragenlijst maken en bij elk consult die doorlopen. http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/plaatjes uitzoeken die je mooi vindt. En niet teveel blijven hangen op technische termen, maar vooral benoemwn wat je mooi vind en laten zien.

Ik ben persoonlijk zo op Nio uitgekomen. Je kan me verslag lezen en als je me toevoegd fotos bekijken

Heel verhaal ik hoop dat je er wat aan hebt. Gefeliciteerd alvast met je keuze, en als je ooit een vraag hebt..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister van mijn huisarts een doorverwijzing gekregen zodat ik op consult kan bij Dr. Nio in het Slaz, maandag gelijk bellen voor een afspraak... Vind het nu al spannend :P Nu nog even zoeken naar een eventuele ander arts waar bij ik op gesprek kan, van nio was ik al heel zeker, nu nog even puzzelen wiewatwaar :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afspraken bij Nio en Diana Gabriels staan, nu nog even verder kijken waar ik eventueel nog meer op gesprek wil ^_^ Ik twijfelde eerst nog even over Diana omdat ik twijfelde over de toegevoegde waarde van zo'n tussenpersoon maar lees zoveel goede verhalen van de mensen die via haar gegaan zijn dat ik het toch maar ga doen! En baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dank je! Ben heel benieuwd wat hij er van vind, nu al 2 verschillende verhalen gehoord (dual plane vs voor de spier en 375 cc is max vs 400 cc kan makkelijk nog wat bij) Zal vanavond consult verslagje schrijven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daisy, wel goed hoor dat je je zo in de verschillende pc's verdiept alvorens een keus te maken. Ik had dat dus niet en wist ook helemaal dat dat de ene veel groter gaat dan de ander, wie bepaalde proteses gebruikt etc. Ik ben zelf via Diana maar weet inmiddels alleen maar het verschil tussen mijn pc en de anderen........ op zich is Diana geen toegevoegde waarde, de prijs zeer zeker.

Wat het voordeel aan Nio is dat hij ook hydrogel proteses plaatst. Niet dat je die wellicht wil, maar als je ze op een bepaald moment toch zou willen, kun je daar weer makkelijker is switchen.

Ben benieuwd! Denk als jij bij Nio geweest bent, je de rest van de afspraken wel afzegt:-). Ben heel benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sanneke ik meld me zeker aan bij de Nio-fanclub :33: ! Ben alvast een petitie aan het maken voor een nationale Dr. Nio feestdag, alhoewel.. misschien even de operatie afwachten haha!

Heb morgen nog 1 afspraak staan bij Dr. Koeijers via Diana en daar ga ik toch nog wel heen aangezien dat morgen al is.

Al moeten die wel heul goed hun best doen willen ze me overtuigen, na al het gedoe daar! Heb daar in totaal nu 3 afspraken gemaakt (een consult bij Diana, een consult bij Dr. Koeijers en de optie voor operatie datum) en met alles is wel wat geweest.

Bij het consult met Diana zelf was en 20 minuten te laat en waren er meerdere mensen op de zelfde tijd in gepland, de operatie datum is een keer verzet en de afspraak met Dr. Koeijers is nu al 4x verzet!

Zou eerst 7 mei naar Dr. Koeijers gaan, wat werd verzet naar 15 mei, wordt ik de 7e gebeld dat 15 mei niet door gaat, of ik de 8e in de ochtend kon komen.. de volgende dag dus al, ze zien me aankomen op werk zo kort van te voren :131: ''Oh uhm ja als de 8e niet kan, dan kan je de 29e komen'' mijn operatie zou de 26e zijn, moest ze even helpen onthouden dat een consult daarna niet heel strategisch leek :83:. Volgens de receptioniste kon Dr. Koeijers verder geen andere dag en hij kon ook geen uitzonderingen maken/langer blijven. Ik dus toch maar voor die 8e ingepland en gezegd dat ik even met werk ging overleggen en het daarna zou laten weten. Bel ik ze terug, hoor ik van receptioniste nummer zoveel dat ik een dag eerder (de 6e) voor consult op de agenda had gestaan bij Dr. Schiettecatte..... Hoe Dan en vooral ook Waarom?! :18:

Inmiddels had ik het toen echt wel gehad, verzetten nadat ik vrij had geregeld is vervelend maar kan gebeuren.. maar dan die afspraak óók niet door laten gaan (weer vrij geregeld jaja) en dan verwachten dat ik alles laat vallen om de volgende dag op consult te komen, me ondertussen bij een random andere arts ingepland hebben staan, en dat er dan nog niet een beetje flexibel gedaan kan worden schoot me beetje in het verkeerde keelgat. :131: Lekker betrouwbaar gevoel zo. Gelukkig begreep receptioniste nummer drieduizend met wie ik daarna doorverbonden werd het wél en heeft die geregeld dat ik morgen (de 12e) op consult kon.

Maar waar ik ook besluit heen te gaan, binnen een maand ben ik geholpen ! Mn 'verste' optie is 4 juni.. Zo spannend :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een paar tips waar je op moet letten of naar kan vragen:

Aantal cc

Voor / achter de spier

Anatomisch of rond

Cohesive 1 of 2 (zachtheid)

High profiel of medium (hoe ver ze naar voren komen)

Mentor/ andere merken

Qua nazorg raad ik aan een littekenzalf met silliconen gel er in. Erg prijzig maar werkt super goed en bio oil.

Ik ben ook via Diana Gabriels geholpen door Ron van Raath uiteindelijk 2550 euro betaald en een jaar later nog steeds tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsof het allemaal nog niet genoeg twijfels en vragen met zich mee brengt zo'n borstvergroting, heeft de derde pc een compleet ander advies gegeven dan de eerste twee.. En allemaal klinkt het logisch :(

Eerst ben ik bij Dr. van der Weij geweest en die adviseerde rond, voor de spier met max 375 cc, anders zou de bedekking niet goed zijn en de randen te zien. Vervolgens van de week bij Dr. Nio geweest die adviseerde rond, voor de spier met max 500 cc, meer kon er in maar dan zou dat dual plane moeten ivm met randen. Al behoorlijk verschil met vd Weij natuurlijk maar ze dachten igg de zelfde richting op. Allebei adviseerde ze ook voor de spier omdat ik ivm sport veel die spieren daar gebruik en de prothesen anders zouden gaan bewegen tijdens het sporten. Nio zei ook dat je met voor de spier met een push up bh een mooi decolleté kan maken en als ze dual plane zitten dat ze dan niet naar elkaar toe gaan omdat ze achter de spier vast zitten.

Kom ik gister bij Dr. Koeijers.. anatomisch, dual plane, tussen de 300 en 400 cc. Volgens hem was de beste omdat die anatomische prothesen hoger beginnen en daarom een veel mooier decolleté maken, ook zou er volgens hem gewoon niet meer ruimte in mijn borst zijn voor meer cc. Het bewegen tijdens het sporten met dual plane vond hij een probleem van vroeger en dat was tegenwoordig geen probleem meer.

Ik zat al vol twijfels over wat mooi zou worden maar nu weet ik het het echt niet meer hoor! Hadden jullie ook van die tegenstrijdige adviezen? En hoe ben je toen uit eindelijk tot een beslissing gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat ook, en ik wil je niet nog meer in de war maken, maar mijn filosofie is: Ik heb een idee in mijn hoofd hoe ik wil dat mijn borsten eruit gaan zien en ik zoek een dokter die dat kan maken.

En er zijn vast meerdere manieren om het aan te pakken. Maar het belangrijkste is om je goed te voelen bij de dokter. Ik had uit eindelijk bij een paar niet het gevoel dat ze me precies snapten of een ander idee hadden wat esthetisch mooi is. En tussen de PCs waar ik het totaal mee eens was, me goed voelden en enthousiast was heb ik gekeken wat de beste oplossing was. Bij welke ik me het meest comfortable voelde.

Heb je hier wat aan? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel een goeie idd, zo had ik het nog niet bekeken! Ik vind het alleen lastig uit te leggen wat ik mooi vind haha :P!

Ik denk dat ik wel voor Nio ga, gezellige man, goed gevoel bij en hij merkte als enige op dat mijn borstkas aan de ene kant wat meer naar voren kwam waar door een borst niet zo zeer groter was als wel meer naar voren kwam. En ik mag daar vmiddag terug komen met al mn vragen. Ga dan denk ik even open kaart spelen dat ik onwijs in de war gemaakt ben en wat nou het beste is voor wat ik precies wil. Hoop dat ie niet denk dat ik zijn deskundigheid in twijfel trek ofzo :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een dokter niet tegen vragen kan, moet ie maar geen consult inplannen. ;)

Vragenlijst mee en alles opschrijven he! Heb je foto's die je kan laten zien van wat je ongeveer wil bij jouw bouw enzo? Misschien helpt dat! Want als jij 'groot' omschrijft, bij sommige dokters is dat een D cup, voor anderen een F. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.