Rose1988 Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Heey meiden,Ik wil graag even jullie advies over het volgende. Ik ben vandaag 12dagen PO en voel me goed. Heb nauwelijks pijn en bewegen gaat ook alweer goed.Ik heb een paard die afgelopen week een klap heeft gehad van een ander paard op zijn kaak, dat is enorm gaan zwellen en nu dus ook ontstoken. De dierenarts heeft het net open gesneden en het moet 2x per dag gespoeld gaan worden. Wat denken jullie, zou ik dit kunnen doen of niet? Met een tuinslang een beetje spoelen is toch niet te zwaar? Ik wil het beste voor m'n paard maar ben ook bang dat als ik teveel doe m'n borsten straks minder mooi genezen! Wat zouden jullie doen?
Guest Ava Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Het spoelen op zich lijkt mij geen probleem! Is er wel iemand bij je in de buurt dan? Lijkt mij niet zo prettig (zacht uitgedrukt) als je bijvoorbeeld een harde ruk aan je arm krijgt terwijl je hem vasthoud oid.
Rose1988 Posted June 8, 2014 Author Posted June 8, 2014 Ja m'n vader of de eigenaar van de stal houdt hem vast, zodat ik inderdaad nooit ineens een harde ruk ofzo kan krijgenHet zit alleen bij z'n kaak dus ik ben bang dat m'n armen dan te hoog komen. Maar als ik toch zorg dat ik m'n bovenarmen langs m'n bovenlichaam houdt is het goed toch?
valeska Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Hey, lijkt me op zich geen probleem. Ik Ben 13 dagen po ( voor de spier) en doe vanalles. Geef bv ook de planten water met tuinslang. Ik let alleen wel constant heel goed op dat mijn ellebogen niet te hoog komen.Gr
Guest Ava Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Ja zolang je je ellebogen niet te hoog doet is er niks aan de hand hoor, mag echt wel iets bewegen, als je maar niet boven je schouders uit komt.
Guest Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Inderdaad op je armen letten, maar kan me ook zo voorstellen dat het voor het beest geen pretje is en misschien onverwachte bewegingen gaat maken waardoor je toch verkeerde bewegingen misschien gaat maken.Kun je niet vragen of je vader het spoelen kan doen voor je?
Rose1988 Posted June 8, 2014 Author Posted June 8, 2014 Nou m'n vader houdt hem vast omdat dat zwaarder is omdat hij wat gaat tegenstribbelen. Ben vanavond op een krukje gaan staan zodat ik al hoger sta en m'n armen dus niet te hoog komen. En dan de tuinslang met twee hadden vasthouden zodat het gewicht verdeeld is! Bedankt voor jullie reacties, stelt me weer gerust
JJ❤️ Posted June 8, 2014 Posted June 8, 2014 Inderdaad voorzichtig doen maar moet wel lukken! Succes!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.