Ga naar inhoud

Wel of geen kosten consult en verwijsbrief dr. Nio SLAZ?!


Gast Bevertje

Aanbevolen berichten

Gast Bevertje

Hi allemaal,

Ik ben hier nieuw. Ik heb jaren geleden een bv gedaan bij dr. doornaert in België. Zeer goed bevallen alleen nu wil ik toch naar een iets grotere cup gaan maar dan de operatie in NL laten doen. Ik zie veel goede recensies over Dr. Nio dus ben heel benieuwd. Maar ik zie dat sommige wel moesten betalen voor consult en sommige weer niet?! Hoe zit zit nou?

Ik heb zelf ook naar SLAZ gebeld en daar zeiden ze ook dat je moest betalen maar ook een verwijsbrief van je huisarts mee moet nemen. Ook als dit alleen om consult gaat. Klopt dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in het SLAZ geholpen door Dr Nio. En moest idd een verwijsbrief hebben van de huisarts. Volgens mij zit alles in de prijs inbegrepen. Ik heb idd nog niks van de verzekering gehoord ;-) Ben inmiddels ruim 9 weken PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bevertje

Dank jullie wel voor reactie. En Roos hoe is het gegaan? Ben je tevreden? Weet je wat de kosten ongeveer bedragen? Ik wil na de zomer mijn operatie proberen in te plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ga bij Nio in de Park kliniek en ik moest ook een verwijzing hebben van de huisarts, maar dat komt omdat ze het consult alleen dan kunnen declareren bij de verzekering. Vaak is het zo dat als je na het consult je ook laat opereren door de desbetreffende arts het bedrag van het cosult in mindering wordt gebracht op de totaal prijs.

Heb je al een afspraak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bevertje

Nee nog geen afspraak ingepland omdat ik eerst even via dit forum wilde weten of het verhaal klopte van verwijsbrief etc. Dus ik zal voor de zekerheid eerst maar brief bij huisarts vragen voordat ik misschien wel word weggestuurd zonder brief. En dan heel snel afspraak inplannen en najaar hopelijk mooie nieuwe borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja Het klopt dat je per 1januari van dit jaar een verwijsbrief vd dokter mee moet nemen. Het consult zit in de prijs inbegrepen( Tot 500cc is het totaal 3100Euro, Meer cc wordt duurder). Succes!

Dat is niet waar, ik heb 600cc en het was ook 3100 euro. ;)

Volgens mij komt er pas een meerprijs bij meer dan 800/900cc als ik het goed heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

700cc ook geen meerprijs?

Dat is namelijk wat ik graag wil ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hebgebelt...en ik kreeg letterlijk te horen..volgens mij blijft het 3100.00 Hopelijk is dat zo.

Ik ga morgen bellen wat het kost als je voor de 700 cc gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.