Ga naar inhoud

Plooivorming!!


Daisyyx

Aanbevolen berichten

Ik heb hetzelfde:

http://www.borstenforum.com/topic/10555-irritante-bobbel/

heb serieus thuis staan schreeuwen dat ik opnieuw onder het mes wou ook al moest ik het zelf betalen.. maar sinds deze week zit ik er eigenlijk niet meer mee :blink: Ik wacht lekker de 3 maanden controle af en dan zie ik wel wat ze ervan vinden...

maar jij kan natuurlijk zelf gewoon je kliniek bellen en ernaar laten kijken als je je zorgen maakt..

maar inderdaad zoals twijfel zegt.. meestal geen garantie.. of is het echt goed zichtbaar bij jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad begin me erg af te vragen of het niet door die mentors komt :mad::mad::mad:

zou heel graag willen weten wie er hier helemaal plooien/rimpels heeft en welke protheses?

het is gelukkig bij mij (baal der nog wel van) alleen een plooi die je niet ziet en een deuk als ik op me zij lig..

als het nou voornamelijk mentors zijn die rimpelen dan weet ik in ieder geval 100% zeker dat bij een wissel het geen mentor meer word voor mij! dan ga ik richting de eurosilicone ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy nies mag ik vragen waarom je dan richting eurosiliconen gaat en niet bijv natrelle?

Even nieuwsgierig, ik moet namelijk nog een BV 11 augustus en wil graag zo goed als mogelijk is van alles op de hoogte zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook rimpels en een deuk zodra ik me bh laat vallen... Ik heb natrelle volgends de pc komt het omdat ik zo tenger ben, uiteraard licht het niet aan de prothese.. ;-)

Fijn om te horen dat het niet aan de prothese licht :) Maar wel jammer dat je rimpels hebt gekregen :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat komt de arts wel heel goed uit dat het niet aan de protheses licht... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.