Jump to content

Plooivorming!!

Daisyyx

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben afgelopen weekend geopereerd en sinds een paar dagen zit er een plooi in een van mijn borsten.

Wat moet ik doen?? En gaat dit nog weg? Ik maak me ontzettend zorgen :(

Groetjes

Posted

Hi Daisy,

Meteen terug gaan! Ik dacht destijds dat het wel weg zou gaan, maar niet dus. Heel veel spijt van en nu na 7 jaar ga ik toch maar opnieuw.

Het kan zijn dat het weg trekt bij je, maar ik zou zeker even terug gaan hoor.

Succes!

Posted

Ik heb hetzelfde:

http://www.borstenforum.com/topic/10555-irritante-bobbel/

heb serieus thuis staan schreeuwen dat ik opnieuw onder het mes wou ook al moest ik het zelf betalen.. maar sinds deze week zit ik er eigenlijk niet meer mee :blink: Ik wacht lekker de 3 maanden controle af en dan zie ik wel wat ze ervan vinden...

maar jij kan natuurlijk zelf gewoon je kliniek bellen en ernaar laten kijken als je je zorgen maakt..

maar inderdaad zoals twijfel zegt.. meestal geen garantie.. of is het echt goed zichtbaar bij jou??

Posted

Ik heb ga bij allebei de borsten aan de onderkant een plooi naar boven toe, ben echt verdrietig :( hoe kan dit toch??

Posted

Komt dit vaak voor? Begreep ook dat druppel vorm kan draaien, weten jullie hier meer over?

Posted

Zijn ze wellicht te breed? Welke prothese heb je en wat is je postuur

Zowel druppel als rond kan draaien maar bij rond valt het niet op

Posted

ja inderdaad begin me erg af te vragen of het niet door die mentors komt :mad::mad::mad:

zou heel graag willen weten wie er hier helemaal plooien/rimpels heeft en welke protheses?

het is gelukkig bij mij (baal der nog wel van) alleen een plooi die je niet ziet en een deuk als ik op me zij lig..

als het nou voornamelijk mentors zijn die rimpelen dan weet ik in ieder geval 100% zeker dat bij een wissel het geen mentor meer word voor mij! dan ga ik richting de eurosilicone ofzo...

Posted

Hy nies mag ik vragen waarom je dan richting eurosiliconen gaat en niet bijv natrelle?

Even nieuwsgierig, ik moet namelijk nog een BV 11 augustus en wil graag zo goed als mogelijk is van alles op de hoogte zijn :)

Posted

Ik heb ook rimpels en een deuk zodra ik me bh laat vallen... Ik heb natrelle volgends de pc komt het omdat ik zo tenger ben, uiteraard licht het niet aan de prothese.. ;-)

Posted

Ik heb ook rimpels en een deuk zodra ik me bh laat vallen... Ik heb natrelle volgends de pc komt het omdat ik zo tenger ben, uiteraard licht het niet aan de prothese.. ;-)

Fijn om te horen dat het niet aan de prothese licht :) Maar wel jammer dat je rimpels hebt gekregen :/

Posted

Nee dat komt de arts wel heel goed uit dat het niet aan de protheses licht... :(

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.