Ga naar inhoud

Te klein gekozen??


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :),

Ik ben afgelopen weekend geopereerd aan mijn bv, en ik ben super blij dat er nu iniedergeval iéts zit.

Ik heb 245 cc gekregen omdat de ps mij te smal vond voor grotere protheses, maar na deze po vind ik ze zo erg geslonken en vraag ik mij af of ik niet te klein ben gegaan..

Ik had zelf een volle b/ liefst C in gedachten maar ik vraag mij af of dat er nu wel in zit?

Ik ben dus begonnen met een verwaarloosbare A :(

Alvast bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meis,

je bent pas zo kort PO je borsten gaan nog een hoop veranderen! valt nog niet echt iets voor te zeggen hoe ze er over 6 weken uitzien!

ik weet niet hoe ze geplaatst zijn maar ik ben vanaf een 75AA naar een grote C kleine D gegaan, met 300cc achter de spier.

ik zou nog ff geduld en over een paar weekjes, na het bh passen kijken of je ze dan nog te klein vind!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha jaaa je hebt een hooooop geduld nodig haha!

oh achter de spier, geloof me meis ze komen nog een eind naar beneden en worden dan wat voller! no worries!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit eigenlijk met nog een vraagje/zorg: in mijn rechterborst lijkt een soort lijnvormige deuk te zitten, alsof er aan de onderkant een vochtophoping of iets zit? Herkent iemand dat, dat een borst niet helemaal rond is zeg maar.. Ik ben zo bang voor kapselvorming

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zelf 275CC en kom ook van een AA (niets dus) zit met hetzelfde probleem

had ik maar wat groter genomen !!

maarja je kan er nu niets meer aan doen he je moet je er gewoon bij neerleggen

dat doe/probeer ik ook :)

over enkele jaren kan je nog altijd een wissel doen ! (ga ik ook doen binnen enkele jaren ;) )

je kan beter in stapjes werken ipv ineens heel groot te gaan ;)

+ ze kunnen altijd nog groeien als de spier wat "slapper" word

:116:

Groetjes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nicky328

ik kom van 75 A naar 75 C met 225 cc natrell achter de spier. Het duurt een tijdje maar ze zullen nog veel veranderen. Bij mij kon er niet meer achter de spier, dat was het maximum. Misschien is het bij jou ook het geval. Pas na enkele jaartjes is de borstspier weer slapper en kan je groter gaan.

ik was ook ontgoocheld in het begin, zie mijn verhalen, maar nu ben ik er heel blij mee. ZE passen bij mijn figuur en zijn heel mooi gevormd maar ooit ga ik toch nog ietsjes groter ;-)

Kapselvorming komt niet zo snel na een operatie, schijnt het. Pas na een tijdje kan dat voorkomen.

HEt is heel normaal dat je borsten nog een rare vorm hebben en niet gelijk zijn en zo. Maar dat komt allemaal goed , je zal wel zien ;-)

Veel succes en als je wat in een dipje zit, bekijk dan je foto's van voor de operatie, dan voel je je direct weer beter ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend fijn al deze berichtjes het stelt me weer wat gerust :) ik maak me op dit moment heel erg zorgen over de plooi die in m'n borst zit maar ik weet ook dat ik er niks aan kan veranderen momenteel dus ik moet maar rustig blijven.. De tijd zal het leren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daisy!

Ik had dat ook in het begin! Me ene borst was helemaal rond en de ander was dat niet maar bij mij was dat binnen enkele weken verdwenen en nu is hij helemaal mooi rond!

de eerste keer dat ik mijn borstvergroting had (3 jaar geleden) had ik 275 cc voor de spier ook omdat de pc zei dat ik te smal was voor groter! Ik had ook heel veel spijt dat ik toch niet groter was gegaan dus ben nu halfjaar geleden geweest voor wissel en heb nu 400 cc dus je kunt inderdaad altijd er nog voor kiezen in de toekomst om een wissel te doen!

Heel veel sterkte en als je ergens over twijfelt gewoon bellen naar je pc!

Groetjes Jaim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.